Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, kun haluatte vaihtelua seksielämään?

Vierailija
19.04.2024 |

Ei niinkään asut tai lelut tai eri paikat, vaan mitä se vaihtelu siinä varsinaisessa seksissä teille on? Esileikissä tai itse aktissa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan kättä välillä niin sa vierasta

Vierailija
22/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse akti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta suhteessa miehen kanssa, mutta emme asu yhdessä. Varmaan jo tämä pitää seksin virkeänä. Tavataan pääsääntöisesti viikonloppuisin joko jomman kumman luona, mökillä tms. Jo se arkipäivien erossa olo takaa, että haluja on puolin ja toisin. Molemmat kuitenkin lisäksi tuo aina välillä jotain uutta aspektia ilman että sovitaan ennakolta, välillä lähtee roolileikkiin, välillä asuja, kovempaa dominointia, yllättävä paikka tms. Ja se tärkein - puhuminen. Mitä toivoo, haluaa, mistä pitää tai piti erityisesti. En voi valittaa.

N45

Tämä! Älkää muuttako yhteen, jos haluatte että seksielämä pysyy vilkkaana. Yhteenmuutto on seksille kuoleman suudelma!

Vierailija
24/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänne ei nyt oikein tuu niitä oikeita juttuja mitä sellainen haluaisi, joka haluaa vaihtelua? Siis erityisesti heiltä kiinnostaisi kuulla, jotka ovat ehdottaneet kumppanille jotain mut hän ei ole suostunut? Niin mitä vaihtelua olet ehdottanut tai kaipaisit?

Ap

Vierailija
25/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiva ja kiimainen tunne tulee, kun treffailee välillä tuttua miestä, jonka kanssa puhtaasti kaverillinen seksisuhde. Molemmat kiihotumme toisistamme jo ekasta viestistä, kun järjestetään tapaamista. 

Tapaaminen milloin hänen kotonaan (asuu avopuolisonsa kanssa), milloin hänen työpaikallaan, hänen autossaan, luonnossa Herkkua!!!

Vierailija
26/26 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alkaa mennä tarpeeksi rutiiniksi, voi pienikin muutos olla huippujännä. Ei aina heti ensin kokonaan alasti. Ei aina sitä "runkkaa sä ittes valmiiksi ja mä voin sit panna sua hetken". Ei aina sitä valot päälle ja pylly pystyyn. Ei aina sitä iänikuista loppuratsastusta, kun mies ei vaan tuu ja mulla hapottaa jalat. 

Oon saanut näihin rutiineihin vähän muutosta houkuttelemalla panoni ensin sohvalle, että katellaan telkkaria ja tehään jotain ihan muuta, minkä aikana saa alkaa  vihjailemaan. Harmikseni tää mun tuttavuus ei pidä tämmösestä pienestä vihjailusta ja jännityksen hitaasta kasvattamisesta, vaan pitäs mennä suoraan asiaan ja hoitaa seksi pois päiväjärjestyksestä. 

Toinen mitä yritin, oli yhteinen suihku. Ei ees suostutunu, kun sitten kuulemma kastuu koko kylpyhuone, kun suihkutilat on  niin pienet, ettei sinne mahdu kaksi samaan aikaan.  Yritin myös lenkillä hipaista, kutitella, keimailla, puhua

Minulla tuollainen vaimo :D siis ei vaihtelua, ei uutta, menee kun ei edes kuvittele mitään ja vaimentaa toiveet sekä odotukset. Muuten kaikki ok niin ei viitsi hakea vaihtelua muualta. Asiasta ei voi puhua ilman parin päivän hiljaisuutta