Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette olleet koiran kanssa rekisteri ratsiassa

Vierailija
19.04.2024 |

Nyt viranomaiset alkavat tarkistamaan onko koira ilmoitettu koirarekisteriin. Sakko jopa satasia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsaako ne koirapuistoissa vai ihan kun näkeevät koiraa kävelytettävän?

Koirilla on vapaa-ajalla aika kova suojeluvaisto. En usko, että toimii kovin hyvin. Koira ei tykkää vieraista, jotka tulevat selän päälle/ niskaan tunkemaan laitteitaan.

Sinä siis aiot vastustaa virkaatekevää virkamiestä. Tuosta voi tulla sakot.

Ööööh... Onko sinulla hankaluuksia erottaa omistajaa ja koiraa, vai luuletko, että se on koirani, joka palstalle kirjoittaa?

Vierailija
22/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen rekisteröinyt koiran ajoissa. Helpommalla ja halvemmalla selviää kun tekee mitä yhteisesti sovitaan.

Maksoin, mutta en ole yhteisesti siitä sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen rekisteröinyt koiran ajoissa. Helpommalla ja halvemmalla selviää kun tekee mitä yhteisesti sovitaan.

Yhteisesti sovitaan?

Vierailija
24/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että pentutehtailijat ja muut rikolliset jättivät rekistöröinnin tekemättä. Osoittaa, että nuo hirviöt eivät välitä koiristaan,

Vierailija
25/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin typerä, että et äänestä vaaleissa? Maassa maan tavalla tai maasta ulos! 

Vierailija
26/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Omia vanhoja kastroituja koiriani en taatusti ilmoita mokomaan höpöhöpö rekisteriin, josta kaiken kukkuraksi todettu, että se suorastaan suosii pentutehtailua. Törkeää rahastusta. Jaa niin, pidän muuten mukanani kakkapusseja ja kerään jätökset. Aina. No okei, hyvin löysiä kakkoja en ala mukaani raapimaan. Peitän ne muuten.

Vierailija
27/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin typerä, että et äänestä vaaleissa? Maassa maan tavalla tai maasta ulos! 

Näinkö itse muutit pois vasemmiston aikana :D

Vierailija
28/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiransa rekisteröimättä jättäneiden eläinrääkkäjille elinikäinen eläimenpitokielto!

Vierailija
29/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö itse muutit pois vasemmiston aikana :D

En ymmärrä aivotonta huumoriasi eläinrääkkäjä. Eivät kaikki koirastaan välittävät ihmiset ole vihreitä. Itse äänestän kepua.

Vierailija
30/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisesti sovitaan?

Ei tosiaan ole yhteisesti sovittu. Koko rekisteripakotus haisee muutenkin. Ratsailkoot nyt näyttelykoiria toimistoissaan, on varmaan mielekästä hommaa.

Vierailija
31/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiransa rekisteröimättä jättäneiden eläinrääkkäjille elinikäinen eläimenpitokielto!

Mitä tekemistä näillä asioilla on keskenään? Ihme hörhö.

Vierailija
32/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en ole saanut mitään virallista tiedonantoa asiasta, en lue lehtiä enkä katso uutisia. 

Vierailija
33/38 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiravihaajat jazzailee innoissaan.

Vierailija
34/38 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten tätä valvottaisiin ratsioin ja sakkouhin, jos rekisterillä ei olisi tarkoitus kerätä vielä rahaa.

Pentutehtailun estäminen ja muut kauniit ylevät syyt, joopa joo. Rahaa halutaan kun kaikki ensin haksahtavat tähän.

TÄMÄ. Koko rekisterin idea on rahastus. JOS rekisterin perustamisen takana oikeasti olisi ollut joku muu syy, olisi jo kertaalleen Kennelliittoon rekisteröidyt koirat saanut rekisteröidä tuonne RuViin ilmaiseksi. Mutta ei. Maksaa pitäisi. En todellakaan vanhaa, jo rekisteröityä (ja rekisteröinnistä maksettua) koiraa sinne ilmoita. Uudet pennut kyllä.

Ja se pentutehtailu... Se nyt vaan sattui entisestään helpottumaan tämän rekisterin avulla. Ne kusettajat antaa tekaistuja rekisterinumeroita pentujen ostajille. 

Tämähän on käytännössä koirien pitopaikkare

Miten tätä valvotaan missä koira todellisuudessa asuu?

Vierailija
35/38 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsaako ne koirapuistoissa vai ihan kun näkeevät koiraa kävelytettävän?

Koirilla on vapaa-ajalla aika kova suojeluvaisto. En usko, että toimii kovin hyvin. Koira ei tykkää vieraista, jotka tulevat selän päälle/ niskaan tunkemaan laitteitaan.

Koira voipi saada sakot viranomaisen väkivaltaisesta vastustamisesta. Joutuuko Rekku peräti putkaan?

Ei putkaan, vaan piikille.

Vierailija
36/38 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi on mennyt maailmanmeno.

Vierailija
37/38 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poliisin koiravalvontapartioita paljon näkyny😂 Ja mistäköhän valvova viranomainen saisi tietää onko mulla koiraa vai ei? En ihan periaatteestakaan meinaa maksaa tuota rekisteröintimaksua mun 7-vuotiaasta sekarotuisesta, sterkatusta hurtastani. 

Naapuri kertoo.

Vierailija
38/38 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kuulu valtiolle millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän