Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäänkö ilman lasta

Vierailija
19.04.2024 |

Kauhea tilanne, mies sanoo ettei halua enempää lapsia vaikka aina antanut ymmärtää toisin. Minulla on ikää jo 43 vuotta, joten kiire alkaa kait olemaan? Toisaalta monihan saa lapsia vielä melkein viisikymppisenäkin, että vaikea tietää enää mitä uskoa. Ennestään kaksi lasta, alakouluikäisiä edellisestä liitosta, miehellä aikuinen poika. Eroanko ja etsin miehen, joka haluaa lapsia? Tuntuu muutenkin, ettei meillä oikein ole enää keskinäistä kemiaa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa enää lasta luonnollisesti. Hoidoilla saatat saada. Hoito maksaa 30 000 e ja sitä saa yksityiseltä 45-vuotiaaksi saakka. 

Höpöhöpö

Mikä kohta on höpöä?

Höpöhöpö ettei saa lasta luonnollisesti

Vierailija
22/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötädit tekee nuorekkaina lapsia vielä satavuotiaina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaana lapsen saaminen on hyvin harvinaista. Olen lestadiolaisesta suvusta, eli naiset ei käytä ehkäisyä, ja en tunne henkilökohtaisesti yhtään 50-vuotiaana lapsen saanutta. Olen kyllä kuullut tällaisesta mutta todella harvinaista se on. Useimpien viimeinen lapsi on tullut noin 45-vuotiaana.

Tämäkään ei ole totta. Tunnen monia lestadiolaisia ja yli 50-v synnyttäneitä suuri osa heistä.

Vierailija
24/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tiedä kannattaako enää, aika alkaa vähetä jo mahdollisuuteen, tuskin miehen vaihtokaan järkevää jos suhteenne on kunnossa.

Vierailija
25/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista mutta en vieläkään tiedä mihin uskoa ja mitä tehdä. Yritän varmaan vielä ympäripuhua miestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme