Jäänkö ilman lasta
Kauhea tilanne, mies sanoo ettei halua enempää lapsia vaikka aina antanut ymmärtää toisin. Minulla on ikää jo 43 vuotta, joten kiire alkaa kait olemaan? Toisaalta monihan saa lapsia vielä melkein viisikymppisenäkin, että vaikea tietää enää mitä uskoa. Ennestään kaksi lasta, alakouluikäisiä edellisestä liitosta, miehellä aikuinen poika. Eroanko ja etsin miehen, joka haluaa lapsia? Tuntuu muutenkin, ettei meillä oikein ole enää keskinäistä kemiaa.
Kommentit (25)
Höpötädit tekee nuorekkaina lapsia vielä satavuotiaina
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaana lapsen saaminen on hyvin harvinaista. Olen lestadiolaisesta suvusta, eli naiset ei käytä ehkäisyä, ja en tunne henkilökohtaisesti yhtään 50-vuotiaana lapsen saanutta. Olen kyllä kuullut tällaisesta mutta todella harvinaista se on. Useimpien viimeinen lapsi on tullut noin 45-vuotiaana.
Tämäkään ei ole totta. Tunnen monia lestadiolaisia ja yli 50-v synnyttäneitä suuri osa heistä.
Eipä tiedä kannattaako enää, aika alkaa vähetä jo mahdollisuuteen, tuskin miehen vaihtokaan järkevää jos suhteenne on kunnossa.
Kiitos kommenteista mutta en vieläkään tiedä mihin uskoa ja mitä tehdä. Yritän varmaan vielä ympäripuhua miestä.
ap
Höpöhöpö ettei saa lasta luonnollisesti