Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit vetää puoleensa näin keväällä

Vierailija
19.04.2024 |

Näin taas isotissistä naapurin naista postilaatikolla. Noiden väliin kun pääsis. Miten voi olla noin isot? Muuten tavallisen kokoinen nainen, hiukan pyöreä. Mutta yläosa pelkkää tissiä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole muotia enää. Sporttisuus ja puenet rinnat on paremmat.

Joillakin ne nyt vaan sattuu olemaan isot. Oli muotia tai ei. Järjetöntä alkaa leikkelemään tai täyttämään vartaloa muodin mukaan. 

Vierailija
62/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa ihan vapaasti tuijottaa, jos tykkää isoista tisseistä 😀 Laitan tyköistuvaa päälle. Tissimiehet, olkaa hyvä! 

70G

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painavat ja valtavat. Roikkuu melkein napaan. Nukkuessa valuvat kainaloihin.

Mitä ihanaa tässä ja näissä on?

Vierailija
64/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua saa ihan vapaasti tuijottaa, jos tykkää isoista tisseistä 😀 Laitan tyköistuvaa päälle. Tissimiehet, olkaa hyvä! 

70G

Kiitos. Pistä vielä liivit jotka antavat rintojen hieman heilua liikkeessä niin ollaan entistä tyytyväisempiä.

Vierailija
65/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70G

Kiitos. Pistä vielä liivit jotka antavat rintojen hieman heilua liikkeessä niin ollaan entistä tyytyväisempiä.

Kyllä, ja käytän vain toppaamattomia pitsiliivejä. Nännit näkyy nöpöttäessään paidan läpi selkeästi. Erottuvat hieman silloinkin, kun eivät nöpötä.

70G

Vierailija
66/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70G

Kyllä, ja käytän vain toppaamattomia pitsiliivejä. Nännit näkyy nöpöttäessään paidan läpi selkeästi. Erottuvat hieman silloinkin, kun eivät nöpötä.

70G

Hyvä. Minusta on vähintäänkin reilua että myös rinnoistaa tyytyväiset naiset kehtaavat pukeutua näyttävästi. Ei tuo ole ainoastaan perseistään tyytyväisten oikeus.

Saapahan tissimiehetkin jotain fantasioitavaa.

Vierailija
67/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70G

70G

Hyvä. Minusta on vähintäänkin reilua että myös rinnoistaa tyytyväiset naiset kehtaavat pukeutua näyttävästi. Ei tuo ole ainoastaan perseistään tyytyväisten oikeus.

Saapahan tissimiehetkin jotain fantasioitavaa.

Taitaa myös 70G nauttia miesten huomiosta.

Vierailija
68/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on painavat ja valtavat. Roikkuu melkein napaan. Nukkuessa valuvat kainaloihin.

Kaikki tuo mitä juuri kerroit.

Vierailija
69/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Martina

Vierailija
70/70 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, takapuolet, sääret, reidet, olkapäät, nätit naamat, kauniit hiukset. Kaikki nämä voisivat vetää puoleensa. Tai herättää tunteita. Joskus oli näin. Nykyään en huomioi, koska turhaahan se on. Hyvä heille, mutta minulle on parempi, että keskityn muihin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän