Isot tissit vetää puoleensa näin keväällä
Näin taas isotissistä naapurin naista postilaatikolla. Noiden väliin kun pääsis. Miten voi olla noin isot? Muuten tavallisen kokoinen nainen, hiukan pyöreä. Mutta yläosa pelkkää tissiä.
Kommentit (70)
Mua saa ihan vapaasti tuijottaa, jos tykkää isoista tisseistä 😀 Laitan tyköistuvaa päälle. Tissimiehet, olkaa hyvä!
70G
Mulla on painavat ja valtavat. Roikkuu melkein napaan. Nukkuessa valuvat kainaloihin.
Mitä ihanaa tässä ja näissä on?
Vierailija kirjoitti:
Mua saa ihan vapaasti tuijottaa, jos tykkää isoista tisseistä 😀 Laitan tyköistuvaa päälle. Tissimiehet, olkaa hyvä!
70G
Kiitos. Pistä vielä liivit jotka antavat rintojen hieman heilua liikkeessä niin ollaan entistä tyytyväisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70G
Kiitos. Pistä vielä liivit jotka antavat rintojen hieman heilua liikkeessä niin ollaan entistä tyytyväisempiä.
Kyllä, ja käytän vain toppaamattomia pitsiliivejä. Nännit näkyy nöpöttäessään paidan läpi selkeästi. Erottuvat hieman silloinkin, kun eivät nöpötä.
70G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70G
Kyllä, ja käytän vain toppaamattomia pitsiliivejä. Nännit näkyy nöpöttäessään paidan läpi selkeästi. Erottuvat hieman silloinkin, kun eivät nöpötä.
70G
Hyvä. Minusta on vähintäänkin reilua että myös rinnoistaa tyytyväiset naiset kehtaavat pukeutua näyttävästi. Ei tuo ole ainoastaan perseistään tyytyväisten oikeus.
Saapahan tissimiehetkin jotain fantasioitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70G
70G
Hyvä. Minusta on vähintäänkin reilua että myös rinnoistaa tyytyväiset naiset kehtaavat pukeutua näyttävästi. Ei tuo ole ainoastaan perseistään tyytyväisten oikeus.
Saapahan tissimiehetkin jotain fantasioitavaa.
Taitaa myös 70G nauttia miesten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on painavat ja valtavat. Roikkuu melkein napaan. Nukkuessa valuvat kainaloihin.
Kaikki tuo mitä juuri kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Moi Martina
Tissit, takapuolet, sääret, reidet, olkapäät, nätit naamat, kauniit hiukset. Kaikki nämä voisivat vetää puoleensa. Tai herättää tunteita. Joskus oli näin. Nykyään en huomioi, koska turhaahan se on. Hyvä heille, mutta minulle on parempi, että keskityn muihin asioihin.
Joillakin ne nyt vaan sattuu olemaan isot. Oli muotia tai ei. Järjetöntä alkaa leikkelemään tai täyttämään vartaloa muodin mukaan.