Isot tissit vetää puoleensa näin keväällä
Näin taas isotissistä naapurin naista postilaatikolla. Noiden väliin kun pääsis. Miten voi olla noin isot? Muuten tavallisen kokoinen nainen, hiukan pyöreä. Mutta yläosa pelkkää tissiä.
Kommentit (49)
Voi helvetinvitunperkeleensaatana ap:n typeryyttä.
Roikkuu ne kiveksetkin. Ja letku. Kusiletku. Miehellä roikkuu rinnat myös vatsa. Monella miehellä vatsan alta ei näy mitään. Eikä kaksoisleuan. Kalju päätä yrittää peittää peruukilla. Mutta että mies on tolla tasolla vauvat imee tissiä eikä aikuiset. Mutta että talvitakki peittää puseron ja sitten näkyykin vähän rintakehää niin olipa iso ihme. Eihän ne tissit miehilläkään mihinkään näy talvella. Kesällä näkyy . Mennään taas rannoille katsomaan miesten tissejä .
Isot vetää, pienet ei kyllä yhtään.
Kyllä pohkeet, reidet ja pyllyt vetävät kesäasuisina ainakin minua enemmän. Niitä kun seuraa, voi päätyä väärään junaan.
Leskimies 59
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Jotkut meistä on geneettisesti kirottu isoilla tisseillä.
Se ole mikään kirous vaan mahtava lahja. Minä ainakin naisena tykkään rinnoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Jotkut meistä on geneettisesti kirottu isoilla tisseillä.
Se ole mikään kirous vaan mahtava lahja. Minä ainakin naisena tykkään rinnoistani.
Juuri näin ja isot rinnat vetää aina puoleensa
Rumarintaisuus ja hirviörintaisuus ovat elimellisesti sama asia kuin rumapainoisuus. Ne eroavat ihanista pikkutisuleista vain siten että ihanissa pikkutisuleissa ei ole valtavaa määrää läskiä.
Olet homo tai pedo