Kuparikierukan laitto epäonnistui
Eivät saaneet paikoilleen terveyskeskuksessa, käskivät mennä sairaalaan laittamaan. Onko yleistäkin? Lasku tulee varmaan kuitenkin perässä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko yleistä mutta itse olen kuparikierukan laitattanut yksityisellä gynellä. Ei tulisi mieleenkään mennä terveyskeskukseen kyseiseen toimenpiteeseen.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko yleistä mutta itse olen kuparikierukan laitattanut yksityisellä gynellä. Ei tulisi mieleenkään mennä terveyskeskukseen kyseiseen toimenpiteeseen.
Miksei?
Koska oman kokemukseni perusteella terveyskeskuksessa on valitettavasti aina sählätty vähän mitä sattuu enkä ole voinut luottaa siihen toimintaan. Yksityiseltä erikoislääkäriltä olen saanut aina laadukasta palvelua.
Terveyskeskuksissa on ne osaamattomat. Jopa insinööri saa sen kierukan asennettua jos viittii lukea ohjeet.
Suurin osa noista lääkäreistä osaa vaa ja lukea ja muistaa. Soveltaminen ei kuulu lääkkis kouluun.