Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuparikierukan laitto epäonnistui

Vierailija
19.04.2024 |

Eivät saaneet paikoilleen terveyskeskuksessa, käskivät mennä sairaalaan laittamaan. Onko yleistäkin? Lasku tulee varmaan kuitenkin perässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä mutta itse olen kuparikierukan laitattanut yksityisellä gynellä. Ei tulisi mieleenkään mennä terveyskeskukseen kyseiseen toimenpiteeseen. 

Vierailija
2/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko yleistä mutta itse olen kuparikierukan laitattanut yksityisellä gynellä. Ei tulisi mieleenkään mennä terveyskeskukseen kyseiseen toimenpiteeseen. 

Miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Koska oman kokemukseni perusteella terveyskeskuksessa on valitettavasti aina sählätty vähän mitä sattuu enkä ole voinut luottaa siihen toimintaan. Yksityiseltä erikoislääkäriltä olen saanut aina laadukasta palvelua. 

Vierailija
4/4 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksissa on ne osaamattomat.  Jopa insinööri saa sen kierukan asennettua jos viittii lukea ohjeet.

Suurin osa noista lääkäreistä osaa vaa ja lukea ja muistaa.  Soveltaminen ei kuulu lääkkis kouluun.