Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EU-rahoitteiset 40€ arvoiset maksukortit

Vierailija
19.04.2024 |

Kellään kokemuksia Eu-rahoitteisten 40 euron arvoisten maksukorttien saamisesta?

Mitä ehtoja niihin on? Pitääkö olla toimeentulotuen saaja, että voisi saada tuollaisen kortin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni sai seurakunnan diakoniatyön kautta. Ei saa toimeentulotukea vaan on eläkkeellä. 

Vierailija
2/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen jonossa ollut.

Niillä ainakin silloin oli ihmisiä, että eivät juuri ehtineet edes kysellä mikä tilanne kenelläkin. Tais sinne tulla ihan random ihmisiä, ketkä sattui jonon ohi kulkemaan ja kun kuulivat mitä jonotetaan niin tuli jonottamaan kunei ollut muutakaan tekemistä eikä välttämättä sitä ois tarvinnut.

Soisin, että hyvin omillaan toimeen tulevat ei niitä koko suvun voimin hakisi että omat rahat säästyy lomakassaan 😑

Itseä ainakin hävetti eikä ne muutkaan hakijat siltä näyttäneet, että ihan mielellään nöyrtyvät anomaan apua. Mutta sit on tosiaan näitä jotka ilomielin käy ja kehuskee että säästyypä omat rahat johonkin kivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä jaetaan, käykö tankkaukseen kortti automaattiin?

Vierailija
4/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä jaetaan, käykö tankkaukseen kortti automaattiin?

Oikeasti avun tarpeessa olevat jaksavat ottaa asiasta itse selvää. Siksi niitä ei mainosteta Ilta Sanomien etusivulla.

Vierailija
5/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että diakonilta ja meilläpäin ruuan  jakelupaikassa missä myös työssä diakoni  antaa niitä kortteja. Jouluna mein kirkossa jaettiin  kassit joissa 20e kortti.  sinne piti hakemus tehdä(tulot ja menot) en ole toimeentulotuki asiakas.

Vierailija
6/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä jakaa paikallinen diakoni, ei tarvitse saada tt-tukea. Tosin diakoni voi ensimmäisellä/ensimmäisillä käyntikerroilla kysyä ne tulosi. Itse olen kuntoutustuella ja saan noita aina välillä. Auttaa paljon.

Vierailija
7/7 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat saa minimissä 1000€ kk noin 7-10€ tunti palkka miinus verot niin myös osa aikatyötä tekevä saa joten sillä saa vuokran maksettua ellei asu korkeiden vuokrien alueilla ja sähkön sekä ruuan juuri ja juuri siihen ehkä saa toimeentulotukea vaatteet alusvaatteet. Alusvaatteita varastetaan kaupoista kodeista oikeasti ne kuuluu ostaa kaupasta ovat henkilökohtaisia hygienia syistä.