Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko typerää kysyä palautetta pomolta ja työkavereilta kun on ollut uudessa työssä muutaman viikon?

Vierailija
18.04.2024 |

Itse kysyin palautetta kun aloitin uudessa työssä uudella alalla ja halusin varmuutta että toimin niin kuin odotetaan. Nyt mietin että annoinko itsestäni ihan säälittävän ja epävarman kuvan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erittäin hyvin ja fiksusti tehty. Olen 15 vuotta ollut esimiestehtävissä ja se on hämmästyttävää miten harva pyytää itse palautetta omasta työstään. Omasta mielestäni se on erittäin luonnollinen kysymys: teenkö oikeita asioita ja oikealla tavalla? 

Moni koeaikapurku olisi vältettävissä paremmalla kommunikaatiolla odotuksista, palautteesta ja mittareista. 

Vierailija
2/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua kysyä palautetta. 

Kysymyksen tyyli kertoo, vaikuttaako epävarmalta vai ennemminkin motivoituneelta. Toivottavasi kohdallasi jälkimmäinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni erittäin hyvin ja fiksusti tehty. Olen 15 vuotta ollut esimiestehtävissä ja se on hämmästyttävää miten harva pyytää itse palautetta omasta työstään. Omasta mielestäni se on erittäin luonnollinen kysymys: teenkö oikeita asioita ja oikealla tavalla? 

Moni koeaikapurku olisi vältettävissä paremmalla kommunikaatiolla odotuksista, palautteesta ja mittareista. 

Kuulostat fiksulta ja olet oikeassa. Toivottavasti itse esihenkilöasemassa pidät uudet työntekijät tietoisina, vaikka he eivät ehkä osaakaan sitä itse vaatia. Se on arvokasta.

Vierailija
4/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esimiehenä kyllä ihmettelisin, jos kolmen viikon päästä tulisi joku kyselemään. 2, mielummin 3 kk on aika, jonka jälkeen vasta pystyy näkemään, millainen tyyppi on ja miten suoriutuu työstä. 

Vierailija
5/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse esimiehenä kyllä ihmettelisin, jos kolmen viikon päästä tulisi joku kyselemään. 2, mielummin 3 kk on aika, jonka jälkeen vasta pystyy näkemään, millainen tyyppi on ja miten suoriutuu työstä. 

Riippuu työstä. Mutta eikö ole ihan fiksua kysyä palautetta silloin tällöin, jonkin verran aloituksen jälkeen ja sitten taas kohtuullisen ajan kuluttua uudelleen? Kai on parempi korjata heti alussa toimintaa kuin että annetaan vaan rauhassa toimia väärin ja annetaan olettaa että ei tässä mittään..