Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi eilen että mun tissit on

Vierailija
22.01.2007 |

ihan hirveesti pienentyneet..AIJAA??? olenhan 2 ihanaa lasta kantanut sen 9kk ja lisäksi imettänyt, en kauan, mutta kuitenkin tissit suurenivat silloin 2 kuppikokoa. Mies ei silloin niistä pitänyt.

Tottakai mun tissit ovat nyt pienentyneet. Voi että mua ärsytti miehen kommentti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään moite tai arvostelu. Eikös jokainen nainen seuranhakuilmoituksissa hae sitä " rehellistä miestä" ;)

Vierailija
2/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vaan et " TÄ? No itseasiassa ne oli just eilen päällä, jos et nyt sattunut huomaamaan, ja ihan hyvät oli..."

Olis sit ollu vaan hiljaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetänyt herneet nenään. mulla tissit pienentyny 2 kuppikokoa, ovat nyt aa ja mies kehuu niitä edelleen.

Vierailija
4/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten samankokoiseksi ne tissit ovat pienentyneet kuten niitten pitäisikin olla...Perkeleen mies! Taidankin illalla sanoa sille tosta munasta, et on kutistunut....katsotaan kuinka kauan pitää mykkäkoulua...

ap

Vierailija
5/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ole tyhmä, ap. Voiko rintoja ja miehen vehjettä rinnastaa tässä tapauksessa? Tai no oma mokasihan se on, jos sössit. Hah.

Vierailija
6/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitot pienimunaisuudesta eivät kyllä paranna suhdetta. (eivätkä nuo tissin pienemisjututkaan, mutta sehän on jo tapahtunut)

Ainahan voi ehdottaa, että lihotat itseäsi 15 kg, kyllä ne tissitkin siitä kasvavat ;)

Mutta etköhän vähän ylireagoi. Kyllä se susta ja sun tisseistäs tykkää.

Vierailija
7/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi mies voi sanoa noin naisen tisseistä, mutta nainen ei voi sanoa samaa miehelle...? Mutta annetaan sen olla...

Ja eipä se paljoo mua loukannut, mutta ihmettelin vaan sitä kommenttia. Ja jos sitä kiinnostaa isot tissit, ni menköön etsimään sellaisia. PAH! Ei kiinnosta! Ja jos ei mun tissit kiinnosta tai ovat liian pienet, ni söy. Eipä tarvi sit kattoo tai edes koskee ;) Mutta itse pidän niistä.

Ja tottakai ne on pienentynyt kun olen laihtunutkin täs paris kúukaudessa 4kg, ni hetihän sen tisseistä huomaa ;)

ap