Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uinuja tyynyistä

Huono nukkuja
18.04.2024 |

Katselin kiinnostavia Uinuja-tyynyjä yrityksen sivuilta ja yritin etsiä aitoja käyttökokemuksia.

Löytyi erittäin vähän mitään, täältäkin oli sitä koskevat ketjut poistettu. Tuli mieleen, että liittyykö firmaan ongelmia, joita peitellään

Löytyykö kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene JYSKiin, Siellä on nyt laadukkaita ruotsalaisia tyynyjä hintaluokassa alle 15e. Aiemmin oli norjalaisia Hoie tyynyjä silikonipinnalla, joilla ei tehnyt mitään, hintaan 45e/2kpl. Ne jätti pesukoneen lingon hakemaan tasapainoa moneksi tunniksi.

Olen ostanut pari tyynyä Jysk:stä ja ovat aika kelvottomia. Vielä pahempaa pintakovuutta, kuin vanhoissa Tempur-tyynyissä. Toinen on varmuudella tuo Skaget (saa säädettyä materiaalia poistaen, ei pelitä / tasoitu). Toinen Kvina tai Husnäs, josta sain Tempuriin säätökorokkeen. Vaimolla uudempi Tempur, jossa pintakovuus pienempi. Minun tyyny on aamulla kuin takaraivo olisi maannut tiiliskiveä vasten.

Vierailija
22/24 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alaselässä skolioosi, joka koski öisinkin aina kylkeä kääntäessäni. Samoin niskassa ahtaumia. Testissä ollut vuosien ajan tempurista ja muista muototyynyistä varmaan kymmenen sorttia, ei apua. Vähän epäilin aluksi tätä Uinujan Neeaakin, varsinkin kun olen tykänny ennen paksummista tyynyistä. Mutta eka yöstä lähtien selkään ei koskenut käännöksissä öisin ja muutenkin ainakin mun rangalle tuo on ollut taivaan lahja, kun opin nukkumaan matalammalla tyynyllä ja oikeassa asennossa! Lueskellessa tai televisiota katsellessa toki enemmän tyynyjä laitan, mutta yöksi riittää Neea ja aamuisin on kivuton olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta mulle ei taas sopinut ollenkaan Tempur. Sehän se vasta litistyikin pään alla ihan lättänäksi ja aiheutti vaan päänsärkyä, kuten myös ne akanatyynyt, jotka oli ihan liian kovia.

Vierailija
24/24 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut 2 vuotta ja edelleen uudenveroinen. Kaikki muut tempur, ym. tyynyt olleet liian korkeita ja kovia (vaikka leveät hartiat) mutta tämä on hyvä. En osta enää muita tyynyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä