Uinuja tyynyistä
Katselin kiinnostavia Uinuja-tyynyjä yrityksen sivuilta ja yritin etsiä aitoja käyttökokemuksia.
Löytyi erittäin vähän mitään, täältäkin oli sitä koskevat ketjut poistettu. Tuli mieleen, että liittyykö firmaan ongelmia, joita peitellään
Löytyykö kokemuksia?
Kommentit (24)
Mulla on alaselässä skolioosi, joka koski öisinkin aina kylkeä kääntäessäni. Samoin niskassa ahtaumia. Testissä ollut vuosien ajan tempurista ja muista muototyynyistä varmaan kymmenen sorttia, ei apua. Vähän epäilin aluksi tätä Uinujan Neeaakin, varsinkin kun olen tykänny ennen paksummista tyynyistä. Mutta eka yöstä lähtien selkään ei koskenut käännöksissä öisin ja muutenkin ainakin mun rangalle tuo on ollut taivaan lahja, kun opin nukkumaan matalammalla tyynyllä ja oikeassa asennossa! Lueskellessa tai televisiota katsellessa toki enemmän tyynyjä laitan, mutta yöksi riittää Neea ja aamuisin on kivuton olo.
Vanha ketju, mutta mulle ei taas sopinut ollenkaan Tempur. Sehän se vasta litistyikin pään alla ihan lättänäksi ja aiheutti vaan päänsärkyä, kuten myös ne akanatyynyt, jotka oli ihan liian kovia.
Itsellä ollut 2 vuotta ja edelleen uudenveroinen. Kaikki muut tempur, ym. tyynyt olleet liian korkeita ja kovia (vaikka leveät hartiat) mutta tämä on hyvä. En osta enää muita tyynyjä.