Erillisuhde vaikka yhteisiä lapsia
Olen tutkinut erillisuhteen mahdollisuutta vaikka meillä on puolisoni kanssa lapsi, ekalla luokalla.
Emme haluaisi nukkua samassa huoneessa puolisoni kanssa ja aktiivisuustasomme ovat erilaiset. Omistusasuminen isommassa asunnossa, alueella jossa perhettä auttava lähipiiri asuu, ei ole rahallisesti mahdollista. Vuokra-asuminen omissa kämpissä olisi.
Rakastan puolisoani mutta en tiedä miten saisin elon toimimaan siten etten kokisi toistemme erilaisuuden olevan minua jarruttava tekijä. Olen menevämpi ja "up-beat" ja puolisoni ei niinkään. Hyvä isä ja on joitain yhteisiäkin asioita vaikka ei ns yhteistä harrastusta olekaan. Olemme esim samalla alalla ja jaamme elämässä hyvin pitkälti samat arvot.
En haluaisi erota mutta kodin kunnossapitoon ja tulevaisuuden suunnitelmiin liittyvät asiat arveluttaa.Huomaan ärsyyntyväni puolison staattisista harrastuksista (ei liikuntaa, mm pelit ja elokuvat) ja mm ruudun tuijottamisesta.
Olen tutkinut kirjallisuutta erilaisista parisuhdemalleista ja sellaista en hae. Eli mistään vieraissa käymisestä tässä ei tunnu kohdallani olevan kyse.
Jos jollain kokemuksia tällaisesta erillissuhteesta/-asumisesta (yhteisten lapsien kera) niin kuulisin mielelläni! Kiitos!
VASTAA
LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
Kuulostaa haastavalta, mutta te olette aikuisia ja päätätte yhdessä asioistanne.