Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks hallitusta ei vaan voi kaataa?

Vierailija
18.04.2024 |

Eduskunnan päätöksellä siis eli kaikki vaan vastustaisi hallituksen päätöksiä

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://seura.fi/wp-content/uploads/2021/10/4994998.jpeg

Ottakaa boomerit coolimmin!

Kuka ihme tuota bile-Ilmaria äänestää vuodesta toiseen???

Vierailija
162/172 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus poisti 300 euron suojaosan. Jos tekee töitä 300 eurolla niin se vähennetään työttömyyskorvauksesta eli palkka 0 euroa.

https://www.pam.fi/artikkelit/9-kysymysta-tyottomyysturvaleikkauksista-…

Palkka on 300 e edelleen,tuista vähennetään 150 e .Palkka ei siis ole 0 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, ihmettelen miten siitä ei päästä eroon? Uudet vaalit?

kukaan mun tutuista ei vastusta hallitusta mikä on laillisesti äänestetty sinne.elätte vissiin  sosiaalituilla kun noin itkettää hallituksen leikkaukset.varmaa pelottaa et joutuu koht tekemään jotai et saa rahaa.

Minä luulen, että asuntovelkaisia voi pelottaa.

"Hallitus helpottaa irtisanomisia.

On selvää, että jokainen työssä oleva joutuu jatkossa miettimään tarkemmin, ettei vaan ärsyttäisi työnantajaa tai tekisi mitään virheitä, koska ei voi etukäteen tietää, mikä riittää irtisanomiseen."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39aa29b3-e460-4a1b-92cd-56f6a2d91…

Edelleenkään, jos olet hoitanut hommasi kunnolla, niin on erittäin epätodennäköistä, että saisit kenkää.

Yksikään työnantaja ei minkään lomarahojen takia irtisano vanhaa tunnollista tekijää ja ota uutta, tuntematonta työntekijää tilalle.

Mitä sä saat tälläsestä perusteettomasta lietsonnasta? Haetko ihmisille pelkoa? Epätoivoa? Masennusta?

Vierailija
164/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituspuolueiden kansanedustajien takia.

Minusta pitäisi olla joku kansalaisaloitteen tyyppinen systeemi, jolla kansakin voi antaa epäluottamuslauseen

Tämä ehdottamasi kansalaisaloitteen tyyppinen systeemi on jo olemassa. Niillä on nimikin. Eduskuntavaalit. Siellä kansalaiset, ihan jokainen 18 v täyttänyt Suomen kansalainen, pääsevät vaikuttamaan hallituspuolueiden syntyyn. 

Vierailija
165/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkaukset tulevat sitten tekemään joku muu taho.

Vierailija
166/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisille ei anneta heidän omia rahoja eli valtion rahoja käyttöön? En tajua yhtään miksi niitä pitää kylvää ympäriinsä

Aikaisempi hallitushan niitä kylvi. Nyt saa viimein keskiluokka pikkusen enemmän pitää omia rahojaan ja olla pelkäämättä, että taas joku hemmetin solidaarisuuskiihko nostaa veroja, jotta saadaan kaataa hyödyttömille lorvijoille lisää bilerahaa. 

Vierailija
167/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saavuttaneet täydellisen orjuuden lahjaksi " onnellisuudesta, hyvästä olosta, rauhasta turvallisuudesta".

Vierailija
168/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kansa on manipuloitu oikeistodiktatuurin mieleiseksi. 

Vierailija
169/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, ihmettelen miten siitä ei päästä eroon? Uudet vaalit?

Tätä ollaan omassakin piirissä mietitty. Kukaan ei tunne ketään kuka olisi hallitusta äänestänyt, mistähän ne äänet on tulleet? 

Muuta pois sieltä Kalliosta

Vierailija
170/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että joku voi nähdä kansantalouden hyväksi tehtävät muutokset diktaturismiksi.

Ja tälläisen näkökulman saa pelkästään sillä, että elää muiden maksamana, nostaen vastikkeettomia tukia.

Vierailija
171/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että joku voi nähdä kansantalouden hyväksi tehtävät muutokset diktaturismiksi.

Ja tälläisen näkökulman saa pelkästään sillä, että elää muiden maksamana, nostaen vastikkeettomia tukia.

Ja siinä taas yksi esimerkki orjuuden kannattajista. Painupa itse töihin niin kuin olisit jo.

terv. ei-tukien-saaja

Vierailija
172/172 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä taas yksi esimerkki orjuuden kannattajista. Painupa itse töihin niin kuin olisit jo.

terv. ei-tukien-saaja

Nyt meni arvailu aika pahasti metsään, jälleen kerran.

Itse olen ollut tänään jo ennen kuutta töissä, taukoja pidän miten töiltäni ehdin.

Ja mitä sä sekoilet jostain orjuuden kannatuksesta?