Miks hallitusta ei vaan voi kaataa?
Eduskunnan päätöksellä siis eli kaikki vaan vastustaisi hallituksen päätöksiä
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
No mikä sitten tilalle?
Se vihervassarihallitus joka on ajanut Suomen historiallisen huonoon taloudelliseen tilanteeseen lapioimalla meidän veronmaksajien rahat pitkin maailmaa sinisilmäisen avokätisesti. Sen joka otti vaan yltiöpäisesti lainaa "rahaa on ja sitä tulee lisää" mentaliteetilla, vaikka kaikki ekonomistit ja taloustieteilijät varoittivat näin tekemästä.
Sellaisen hallituksenko te haluatte jossa kukkahattutädit avaisi kaikki väylät koko maailman väestölle jotka vaan keksisi tänne tulla elätettäväksemme ja rikoksia tekemään.
Miettikääs nyt pikkasen.
Silloin oli paljon enemmän rahaa käytössäni joten kyllä haluan. Velkapelottelu on oikeiston propagandaa
Ei koska kerrankin on hallitus joka on kiinnostunut valtion taloudesta. Se on tuntuu valtiotasolla ihan yhtä kuin yksilötasolla kun on sössinyt taloutensa ja sit alkaa matokuuri. Menot on karsittava, kenties muutettava halvempaan kämppään tai luovuttava autosta vaikka edes tilapäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska kerrankin on hallitus joka on kiinnostunut valtion taloudesta. Se on tuntuu valtiotasolla ihan yhtä kuin yksilötasolla kun on sössinyt taloutensa ja sit alkaa matokuuri. Menot on karsittava, kenties muutettava halvempaan kämppään tai luovuttava autosta vaikka edes tilapäisesti.
Jengi ei tätä halua, parempi kun on enemmän rahaa lompakossa
Miksi ihmisille ei anneta heidän omia rahoja eli valtion rahoja käyttöön? En tajua yhtään miksi niitä pitää kylvää ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, ihmettelen miten siitä ei päästä eroon? Uudet vaalit?
hanki järkevämpää seuraa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun tutuista ei kannata hallitusta, ihmettelen miten siitä ei päästä eroon? Uudet vaalit?
kukaan mun tutuista ei vastusta hallitusta mikä on laillisesti äänestetty sinne.elätte vissiin sosiaalituilla kun noin itkettää hallituksen leikkaukset.varmaa pelottaa et joutuu koht tekemään jotai et saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki järkevämpää seuraa
Hallitus vaihtoon, helpompaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki järkevämpää seuraa
Hallitus vaihtoon, helpompaa kaikille
vain niille ketkä makaa sohvalla työtätekevien rahoilla.tämä hallitus hyvä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sitten tilalle?
Se vihervassarihallitus joka on ajanut Suomen historiallisen huonoon taloudelliseen tilanteeseen lapioimalla meidän veronmaksajien rahat pitkin maailmaa sinisilmäisen avokätisesti. Sen joka otti vaan yltiöpäisesti lainaa "rahaa on ja sitä tulee lisää" mentaliteetilla, vaikka kaikki ekonomistit ja taloustieteilijät varoittivat näin tekemästä.
Sellaisen hallituksenko te haluatte jossa kukkahattutädit avaisi kaikki väylät koko maailman väestölle jotka vaan keksisi tänne tulla elätettäväksemme ja rikoksia tekemään.
Miettikääs nyt pikkasen.
Silloin oli paljon enemmän rahaa käytössäni joten kyllä haluan. Velkapelottelu on oikeiston propagandaa
Itsekeskeisen ihmisen ajattelua. Pitää osata ajatella laaja-alaisemmin ja koko yhteiskunnan näkökulmasta kuin vain omastaan. Jos vihervassarit olisivat jatkaneet, niin kohta sulla ei ois ollu ees kotimaata enää.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Hakaniemestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on muuten tulossa välikysymysneuvottelu joka on yksi mahdollinen tapa yrittää erottaa hallitus.
Hallitus on vilkkaan viikon jälkeen valmistautunut tähän astisista tiukkasävyisimpään välikysymyskeskusteluun siten että orpo ja purra ovat molemmat keksineet muuta puuhaa ulkomailla. Tämä saattaa parantaa Kokoomuksen mahdollisuuksia vastata välikysymyksiin. Persuilla se tulee olemaan vaikeaa joka tapauksessa.
Ministereillä nyt sattuu olemaan töitä myös ulkomailla. Niin oli Marinin hallituksellakin. Marin tosin oli yhteen aikaan melkein joka viikko poissa kyselytunnilta korona-altistuksen takia.
Muka korona-altistuksen takia tai sitten sillä oli kaamea kankkunen biletyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on juuri sellainen hallitus, kuin kansa äänesti. En pidä leikkauksista tai niitä tekevistä ministereistä, mutta täytyy sanoa, että tehokkaasti työskentelevät. Nykyinen hallitus joutuu tekemään sitä ikävää työtä, mikä on jäänyt kaikilta aiemmilta hallituksilta tekemättä. En usko, että kukaan heistä jää historiaan kovin pidettynä hahmona.
Marin laittoi ihmiset rahan edelle, eikä se ollut kansalle mieleen. Nyt tulee raha ennen ihmistä, aivan kuten kansa halusi ja äänesti. Ei se auta kuin sopeutua.
Jos et ole huomannut. niin Marin laittoi omat rahat kaiken muun; jopa oman puolison; edelle.
Veikkaan että joku 70-80% suomalaisista vastustaa hallitusta joten olisi luonnollista että se vaihdettaisiin suositumpaan malliin eli sdp+kepu+vas+rkp
Kun vassarit näin kovasti ulvovat niin hallituksen on pakko olla oikealla tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sitten tilalle?
Miettikääs nyt pikkasen.
Propagandaa suollat itse. Mm. järjettömän viherhullluuden vuoksi hinnat karkasivat käsistä naisviisikon johdolla. Ei, sota ja korona eivät yksin tuota selitä, vaan käsittämätön ilmaston ja ma mujen pelastusoperaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaadetaan törkyhallitus yleislakolla, kaikki kiristykset ON peruttava! Sannan aikana ei ollut yhtään lakkoa, kertonee kaiken
Nyt valehtelet aika rankasti. Hoitajien lakko oli Sannan aikana ja Sanna rustasi kiireen vilkkaa lain estääkseen hoitajien lakon ihan kokonaan
Valikoiva muisti näköjään
Tätä en naisena ja hoitajana unohda ikinä. Naisvetoinen ja muka pienen työläisen asialla oleva hallitus sai ennätysajassa tulille hoitajilta lakkoilun kieltävän lain. Pidän sitä kikyä pahempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukaan mun tutuista ei vastusta hallitusta mikä on laillisesti äänestetty sinne.elätte vissiin sosiaalituilla kun noin itkettää hallituksen leikkaukset.varmaa pelottaa et joutuu koht tekemään jotai et saa rahaa.
Minä luulen, että asuntovelkaisia voi pelottaa.
"Hallitus helpottaa irtisanomisia.
On selvää, että jokainen työssä oleva joutuu jatkossa miettimään tarkemmin, ettei vaan ärsyttäisi työnantajaa tai tekisi mitään virheitä, koska ei voi etukäteen tietää, mikä riittää irtisanomiseen."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39aa29b3-e460-4a1b-92cd-56f6a2d91…
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että joku 70-80% suomalaisista vastustaa hallitusta joten olisi luonnollista että se vaihdettaisiin suositumpaan malliin eli sdp+kepu+vas+rkp
Vaalit on 3 vuoden päästä. Deal with it.
No mikä sitten tilalle?
Miettikääs nyt pikkasen.