Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kenenkään muun mieli joskus töissä sanoa "minä en ole terapeutti"

Vierailija
18.04.2024 |

En tajua ihmisiä, jotka kuvittelevat työpaikan olevan joku ilmainen terapiakeskus ja muiden työntekijöiden olevan heidän ilmaisia terapeuttejaan.

Joskus tekisi vain mieli sanoa "minä en ole terapeutti, minulle ei makseta siitä, jos haluat valittaa elämästäsi joka päivä tuntikausia niin sinun pitää maksaa ammattilaiselle joka kuuntelee sinua työkseen".

En taida olla ainoa, kokemuksia? Onko joku joskus kehdannut sanoa jotain  tuollaista? Millainen oli reaktio?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole tapana puhua henkilökohtaisista asioista työpaikalla. Siltikään en ymmärrä kaltaisiasi kylmiä ja vittumaisia ihmisiä, jotka pilaavat työpaikan ilmapiirin ja pahoittavat toisten mielen. Et taida tajuta, että ihmisiä on erilaisia ja toimiakseen osana yhteisöä sitä erilaisuutta pitää sietää. Ystävällisestikin voi sanoa, että hei, en halua puhua tällaisista asioista, vaihdettaisiinko aihetta?

Kyllä elämä sinuakin opettaa.

Olipa typerä ja ilkeä vastaus.

Sinua ei selkeästi elämä ole opettanut. Mene sinne terapiaan, tarvitset sitä.

Kommenttisi on kyllä aika lapsellinen. Yritit iskeä takaisin mutta naiviksi jäi yrityksesi... En ole tuo, jolle vastasit.

Juu, etpä tosiaan ole tuo jolle vastasin

Yksinkertaisuutesi paistaa edelleen.

Vierailija
22/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä, mutta yhdelle kaverille on kyllä tehnyt mieli sanoa. Soittelee jatkuvasti vuodattaen omista asioistaan ja itseaiheutetuista ongelmistaan eikä koskaan kysy minulta mitään, puhuu vain itsestään. On ihan avoimesti sanonut pitävänsä minua terapeuttinaan. Ai kun kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei töissä, mutta yhdelle kaverille on kyllä tehnyt mieli sanoa. Soittelee jatkuvasti vuodattaen omista asioistaan ja itseaiheutetuista ongelmistaan eikä koskaan kysy minulta mitään, puhuu vain itsestään. On ihan avoimesti sanonut pitävänsä minua terapeuttinaan. Ai kun kiva.

Kavereita ja sukulaisia sentään pääsee karkuun, mutta työpaikalla on pakko olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi