Tekeekö kenenkään muun mieli joskus töissä sanoa "minä en ole terapeutti"
En tajua ihmisiä, jotka kuvittelevat työpaikan olevan joku ilmainen terapiakeskus ja muiden työntekijöiden olevan heidän ilmaisia terapeuttejaan.
Joskus tekisi vain mieli sanoa "minä en ole terapeutti, minulle ei makseta siitä, jos haluat valittaa elämästäsi joka päivä tuntikausia niin sinun pitää maksaa ammattilaiselle joka kuuntelee sinua työkseen".
En taida olla ainoa, kokemuksia? Onko joku joskus kehdannut sanoa jotain tuollaista? Millainen oli reaktio?
Kommentit (23)
Ei töissä, mutta yhdelle kaverille on kyllä tehnyt mieli sanoa. Soittelee jatkuvasti vuodattaen omista asioistaan ja itseaiheutetuista ongelmistaan eikä koskaan kysy minulta mitään, puhuu vain itsestään. On ihan avoimesti sanonut pitävänsä minua terapeuttinaan. Ai kun kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei töissä, mutta yhdelle kaverille on kyllä tehnyt mieli sanoa. Soittelee jatkuvasti vuodattaen omista asioistaan ja itseaiheutetuista ongelmistaan eikä koskaan kysy minulta mitään, puhuu vain itsestään. On ihan avoimesti sanonut pitävänsä minua terapeuttinaan. Ai kun kiva.
Kavereita ja sukulaisia sentään pääsee karkuun, mutta työpaikalla on pakko olla.
Yksinkertaisuutesi paistaa edelleen.