Tää ihmisten luoma keinotekoinen pjaska, on kyllä aikamoista
Mä oon syömässä, mun eteen tuli video missä joku mies oli simpanssien kanssa metsässä ja tutki niitä
No sit mä halusin katsoa enemmän, mä kirjotin Youtuben hakuun englanniks simpanssi vapaana luonnossa
Ne haut mitä sieltä tuli, oli pelkkää tätä:
"tämän takia simpanssi on tappavin"
"simpanssit, maailman tappavimpia"
"simpanssin tappava hyökkäys"
jne
Ja sit te ihmettelette miks tääl on ihmiset ihan vieraantuneita luonnosta :D
Nää oli kaikki siis virallisista isoista medioista nää videot. Sen lisäks 100 muuta videota missä simpanssi elää vankina häkissä.
Kommentit (7)
kaikki google, youtube yms. haut on manipuloitu siten että ne tukevat kaikkia meneillään olevia rahastusagendoja... sen huomaa helpoisti jos yrittää hakea jotain muuta kuin mitä valtamedia tukee... moni ei vaan ymmärrä sitä...
Hakusanoilla chimpanzee free nature sain tulokseksi paljon videoita, joissa esiteltiin simpansseja kotiseuduillaan. Simpanssiäiti neuvoi poikaselleen termiittien majapaikkoja, toinen simpanssi rakenteli yöpymispaikkaa ja niin edelleen. Ei yhtään väkivaltaan viittaavaa toimintaa.
Mitä ihmettä sinä oikein katselet, kun YouTube tarjoaa sinulle kamalia väkivaltavideoita?
Niin. Se on villieläin viidakossa ja laumassa. Ihmisten pitäisi antaa niiden elää rauhassa. On tosin eläinsuojelualueita joilla voidaan ruokkia oikeaoppisesti tai auttaa elämiä enemmän. Osa toki tutkii kommunikaatiota.
Voisko nää tappajasimpanssit jättää ihmiset rauhaan?
Ohjaus on jo niin voimakasta että ihme on etteivät ihmiset huomaa.
niin