Tommola: pöytälamppu kimposi lattialta sängyn kautta vaimoon
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimo otti puhelimen?
Ilmeisesti ihan syystä, kun mies noin hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin pettäjä sanoisi, että liukastuin ja penikseni sujahti vahingossa naiseen.
Olen kuullut myös "kalamiehestä", joka selitti rectumissaan olevaa ahventa sillä, että hänellä on tapana sukeltaa aina suu auki, jolloin kala voi päätyä suun ja vatsalaukun kautta kokonaisena perseeseen
Tää oli hyvä. XD
Alkoholi ja jotkin kipulääkkeet ja ajatus karkaa. No onhan tuo selvää kiusaa vaimolta kun olivat jo avioerotilanteessa. Sillä vaimo sai miehen kiikkiin ja julkisuuteen kuvan raivoavasta miehestä.
Siinä on yhteiskunnan rahaa mennyt poliisipartio, ambulanssi ja sitten saavutettu julkisuus.
En pidä tuollaisesta käytöksestä. Kuka sen ambulanssin soitti ja poliisin, kun miehellä ei ollut puhelinta?
- noniin mikuli, laitetaanpas se puhelin taas jäähylle kun näyttää että kiukustut niin kovasti vauvapalstalle näpytellessäsi, ja ikävästi pilpattaa taas koko yön kun minun olisi kuitenkin herättävä tässä piakkoin yövuoroon...
- EIjjji , eijjjii, eiij äit... vaimo ! .. minä rikon sitten tämän lampun jos alat määrillä .. (viuh räks poks)..
- VOI SAA****N SAA**** taas jumal**** Mika, nyt vi*** RIITTÄÄ!!! .. Minä lähden, moro.
Vierailija kirjoitti:
Tommola välittömästi cancelointiin. Laittakaa maikkarille vihaista palautetta.
Ei nyt kannata mitään ajojahtia porukalla alkaa.
Minusta on journalistisen etiikan vastaista, että edes julkaistaan nuo Tommolan selitykset sellaisenaan. Laitoin asiasta jopa juuri palautetta yhdelle lehdelle. Noinhan ne tekijät juuri usein selittelevät tekojaan. Olen niin pahoillani, se oli vahinko, rakastan sinua niin paljon jne. Kunnes tulee seuraava kerta, joka voi jollekin olla viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä täysi olutpullo kimposi seinään ja levisi sirpaleineen ympäriinsä. Mies voi saada raivarin samoin kuin lapset ja heitellä tavaroita. Jotkut repii verhot ikkunoista.
No on se laiskaa meininkiä jos ambulanssi kutsutaan haavan takia. Tuskin jalka murskaksi meni. Ja poliisit eikö niillä ole muuta tekemistä kuin kotiriitoja selvittää.
No tästä pääsi taas lehtien palstoille. Ja vaimoa puolletaan tai miten on miehen laita?
On hyvin vanhanaikaista vähättelyä väittää pahoinpitelyä kotiriidaksi. Jos mieheni puheet tai tekemiset harmittavat minua ja mieheni mielestä minä olen rasittava, vietämme illan kolean ilmapiirin vallitessa, kunnes ryhdymme hieromaan sovintoa. Se on kotiriita. Lamppuja ei paiskota maahan kimpoilemaan kotiriidan vuoksi, eikä kenellekään tule vammoja kotiriidan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että tuollaista varten olisi tarvittu sekä poliisia että ambulanssia. Vaikea kuvitella myöskään sitä, että jos kyseessä olisi kertaluontoinen "kimpoaminen", vaimo olisi heti hakenut avioeroa.
Jutussahan kerrotaan että vaikeaa on ollut jo pitkään. Tuo ko tapahtuma saattoi toki olla se ns. viimeinen pisara. Surullista että näitä ero ratkaisuja harvoin tehdään ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimo otti puhelimen?
Ilmeisesti ihan syystä, kun mies noin hermostui.
Komea julkisuuden henkilö tai ainakin loppukevennyksistä tuttu niin olisi ihme ettei saisi ihailijaviestejä.
Tää on kaikessa uskomattomuudessaan ehta true story - nuorena mentiin pussikaljoittelemaan ja kaveri heitti ihan päinvastaisessa suunnassa minusta kaljapullon kiveen, joka kimposi takaisin ohittaen kaverini mutta osuen minuun nenään niin, että nenäni murtui! :D Edelleen löytyy terveystiedoista se, miten terveydenhoitohenkilökunta epäilee tarinaa sepitetyksi, mutta näin ihan oikeasti kävi :D
Ehkä Tommolan tapauksessa ei kyse lienee ehkä kuitenkaan ihan tällaisesta uskomattomasta tapahtumasta...
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja jotkin kipulääkkeet ja ajatus karkaa. No onhan tuo selvää kiusaa vaimolta kun olivat jo avioerotilanteessa. Sillä vaimo sai miehen kiikkiin ja julkisuuteen kuvan raivoavasta miehestä.
Siinä on yhteiskunnan rahaa mennyt poliisipartio, ambulanssi ja sitten saavutettu julkisuus.
En pidä tuollaisesta käytöksestä. Kuka sen ambulanssin soitti ja poliisin, kun miehellä ei ollut puhelinta?
Vaimo kai osasi soittaa 112 numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näyttää olevan keuhkolääkäri Googlen mukaan. Eli hänellä on nollatoleranssi lyömisiin, koska ei ole mikään miehestään riippuvainen kotiäiti.
Lentoemäntä se on. Opettele googlaamaan.
Itse pidän kunnon keuhkoemännistä. Miehethän tykkäävät jos naisella on hyvät "keuhkot".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommola välittömästi cancelointiin. Laittakaa maikkarille vihaista palautetta.
Ei nyt kannata mitään ajojahtia porukalla alkaa.
Ihan on jo riittävän surullinen tapaus tuo pitkäaikaisen parisuhteen päättyminen. Itkettää kun noin käy.
Olis hyvä oppia että mikäli sanat ei riitä asian selvittämiseen, niin tuollaiset primitiivireaktiot vain pahentavat tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näyttää olevan keuhkolääkäri Googlen mukaan. Eli hänellä on nollatoleranssi lyömisiin, koska ei ole mikään miehestään riippuvainen kotiäiti.
Lentoemäntä se on. Opettele googlaamaan.
Itse pidän kunnon keuhkoemännistä. Miehethän tykkäävät jos naisella on hyvät "keuhkot".
Tuolla on. Saa jännittää että pulpahtaako kesken remontin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä legendaarinen vaimo syöksyi puukkoon?
Ei sentää vielä paha itsemurha Palermossa, itsemurhaaja oli ampunut itseään kymmenen kertaa haulikolla mahaan.
Vierailija kirjoitti:
Loppukevennys
Loppuu kevennys.
Tommolan vaimo on varmasti fiksu ihminen eikä halua tehdä tästä mitään julkista väittelyä, Tommola itsekin varmaan tietää tämän ja siksi antoi noita typeriä selityksiään kun tietää, että vaimo (pian ex) ei lähde korjailemaan väitteitä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tommolan vaimo on varmasti fiksu ihminen eikä halua tehdä tästä mitään julkista väittelyä, Tommola itsekin varmaan tietää tämän ja siksi antoi noita typeriä selityksiään kun tietää, että vaimo (pian ex) ei lähde korjailemaan väitteitä julkisuuteen.
Todennäköisesti on juuri näin, että se vaimokaan ei ole halunnut asian etenevän mihinkään. Mutta se ei tarkoita, etteikö asiasta tulisi keskustella. Tämä on juuri malliesimerkki siitä, miten lähisuhdeväkivaltaa hyssytellään. Yritetään selitellä tapahtumat pois. Jotkut elävät vuosia siinä helvetissä ja joidenkin elämä jopa päättyy siihen, kun se jalkalamppu vahingossa vain kimpoaa jostain päähän. Joillain on myös lapsia, joita asia koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vielä tulee sopu ja jåttävät toisen vaiheen erohakemuksen jättämättä.
Muija soitti piipaa auton kun tuli jalkaan mustelma,näin ne rahat yhteiskunnalta tuhlataan.