Onko sinulla koira?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei tule.
Vastasin saman mutta se johtuu elämäntyylistäni. Pidän kyllä koirista siltikin.
On koira. Tämä on kulkenut myös pitkin Eurooppaa mukanamme, on sellainen matkustelija. :)
Mä ja koirani kuittaillaan teille kaikille koiravihaajahulluille: HauHau 🐶🐾🥰
On ollut ja haluaisin ottaa , mutta en voi.
Ei ole vielä, harkitse kodinvaihtajaa. Säälin niitä koiria ja kissoja joita ihmiset ottaa ja sitten hylkäävät, silloin sitä eläintä ei pidä ottaa ollenkaan.
Ehkä kiinanpalatsivallankumouskoira, shivauva tai labradorin hakija, kotlerin noutaja saattais olla ystävä, mutta kyllä se katti on silti parempi.
Lapsuudenkodissani oli aina koiria ja koiranpentuja. Omaan kotiini en ottaisi mistään hinnasta koiraa, koska se sitoo liikaa.
Enkä pidä koirien hajusta ja siitä, että ne levottomia ja palvovia ja aina läsnä voimakkaasti.
Ei ole muita kuin villakoiria sohvan alla.
Kissa on parempi versio lemmikistä.
Ymmärrän, jos tykkää metsästää tai harrastaa aktiivisesti jotain koiran kanssa.
On ollut, mutta enää en ota. Ei vaan sovi nykyiseen elämääni kerrostalossa ja minun nykyiset pitkät työpäivät+työmatkat päälle.
Lisäksi niiden kuolemat oli jotain niin kamalaa, etten halua enää kokea sitä tuskaa. Koira on, kyllä, ihmisen paras ystävä. Sitä ei käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkodissani oli aina koiria ja koiranpentuja. Omaan kotiini en ottaisi mistään hinnasta koiraa, koska se sitoo liikaa.
Enkä pidä koirien hajusta ja siitä, että ne levottomia ja palvovia ja aina läsnä voimakkaasti.
Ei koirien kuulu haista. Ne haisee jos niitä ei pestä, ihan niin kuin ihminenkin haisee jos ei peseydy. Kissat sukii itseään pitkin päivää eli pesevät itse itsensä, mutta koira ei sitä tee, joten se kuuluu pestä, etenkin kun sitä ulkoilutetaan tuolla rutavellissä ja katupölyssä ulkona.
Lisäksi niille syötetään kehnoa ruokaa. Minulla oli aikoinaan 2 pitkäkarvaista koiraa ja tein niille itse ruoat ja pesin kerran viikossa. Muutkin kommentoivat, että miksei mun koirat koskaan haise.
Moni ei pese koiraansa koskaan! Ällöttävää. Ilmankos ne haisee.
Ei ole ei tule.