Äkkipikaiset ihmiset, hermostuttaako teitä joku asia rauhallisissa ja harkitsevissa ihmisissä?
Kommentit (10)
ja ehdin tehdä paljon asioita. Itse käyttävät hurjasti aikaa tuumailuun ja ihmettelyyn... Mutta meitä on moneen junaan.
kun itse olen aika kärsimätön ja kaikki pitäisi saada valmiiksi heti ja mieheni on sitten enemmän tätä harkitsevampaa sorttia. Tämä tulee jo esiin normaalissa keskustelussa, jos kysyn mieheltäni jotain, hän saattaa miettiä vastausta kauan ja silloin kun hän kertoo vastauksen minä olen jo ajatuksissani edennyt kolmanteen tai neljänteen asiaan enkä välttämättä heti edes muista mitä mahdoinkaan kysyä....
toisaalta kadehdin lehmänhermoisia ihmisiä, jotka ovat rauhallisia tilanteessa kuin tilanteessa, itselläni, kun kuohahtaa nanosekunnissa.
Heh! Olen muutenkin nopea käänteissäni - esim. ostoksille lähdettäessä saatan olla jo kaupan ovella menossa, kun mies vasta nousee autosta ulos. En vain osaa tehdä asioita verkkaisesti!
ja vastauksesksi tulisi että se herkeämätön sähellys. Ei mietitä yhtään, ryhdytään vaan höyrypäinä hommin ja hetken päästä ihmetellään että kuinkas siitä nyt tuommoinen sotku tuli ja miksei se onnistunutkaan... Mutta toisaalta se säheltäjä on silloin jo yleensä ehtinyt kokonaan toisaalle ja jättänyt muut korjaamaaan jälkiä ja taskastamaan vahinkoja...
Arvostan lapsessa tätä ihanaa rauhallisuutta =). Tuo ikiliikkuja (joka on siis kuin minä) nostaa kuohut pintaan ihan eri tavalla...
tiettyä osaa/tavaraa (josta minä en paljoa tiedä, eli mies hoitaa puhumisen) niin mä ihan vääntelehdin tuskasta kun myyjä kysyy " miten voin auttaa?" ja mieheni sanoo " joo, tota noin... voit auttaa kyllä.. " sitten sitä hiljaisuutta kestää sata vuotta ja mä turpoan vitutuksesta kun SANOISI JO SEN MITÄ TARVITSEE EIKÄ MIETI JA JAHKAILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun mä meen esim kauppaan jossa tarvitsen apua myyjältä sanon heti " joo kiitos voisitkin auttaa, tarvitsen hanan puristimen mitälie vehjettä, kiitos" myyjä hakee, menen kassalle ja huristelisin jo kotia kohti siinä vaiheessa kun mieheni vasta raapisi päätään ja selvittäisi myyjälle mitä tarvitsee.
Eli joo, kyllä ahdistaa.
Hitaat vaikuttavat minusta vähä-älyisiltä, vaikka tiedän etteivät he sitä välttämättä ole.
joidenkin ihmisten hitaus..!!!
Eivät saa edes sanoja suustaan vaan jahkaavat ja jaarittelevat. Minä siinä sitten yleensä puhun jo toisen päälle (tunnustan sen olevan paha tapani)
Olen todella kärsimätön luonne, saman piirteen olen huomannut kolmannella lapsellani. Lapsi muistuttaa muutenkin minua eniten ulkoisesti, ihmeellistä miten luonnekin voi olla niin samanlainen :)
Joillakin kaikki liikkeetkin on hidastettuja.