Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata vakuutusasiantuntija?

Vierailija
18.04.2024 |

Otin muutama kk sitten Axan vakuutuksen vakavan sairauden varalle. Ruksin olevani perusterve ja ilman mitään aktikvista hoitoa/lääkehoitoa.

Nyt olen yhtäkkiä muistanut, että 20v sitten halusin liki kaksi vuotta kestäneessä erittäin vaikeassa elämäntilanteessa masennuslääkityksen ja sen johdosta joihinkin potilastietoihini on varmastikin merkitty masennus vaikka en mitään terapiaa/ muuta kuntoutusta saanutkaan. Tämä varmasti kuitenkin rikkoo vakuutuksen ehdot terveydestäni ja mikäli sairastuisin vakavaan syöpään, he varmaan kaivaisivat tuon tiedon esille ja kieltäytyisivät maksamasta mitään.

Olen yrittänyt etsiä jotain yhdyshenkilöä, ns. vakuutusasiantuntijaa, joka voisi käydä tämän asian kanssani läpi ja myöntää minulle sellaisen vakuutuksen missä tämä olisi huomioitu. Mutta mistään ei meinaa tällaista ihmistä löytyä. Kaikkialla on vastassa vain bottena ja chatteja ja rastia ruutuun-neuvoja. Mistä ihmeestä tavoittaa ihmisen, joka voisi hoitaa tämän asian kuntoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään vakuutusyhtiössä riskienvalintaa tekevät ihmiset ole suorassa asiakaspalvelussa. 

Vierailija
2/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

va-kuu-tus-a-si-an-tun-ti-ja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä firman sivuilla ole jotain yleisluontoisia numeroa tai sähköpostiosoitetta, joista saisin yhteyden. Tuskin missään firmassa on pelkät botit ja tekoäly hoitamassa kaikkea toimintaa.

Vierailija
4/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään vakuutusyhtiössä riskienvalintaa tekevät ihmiset ole suorassa asiakaspalvelussa. 

No miten ihmeessä tällaisen ihmisen puheille sitten voi päästä? Nykyisen terveydenhuollon tilanteeessa syöpävakuutus on minulle todella tärkeä asia saada.

Vierailija
5/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten ihmeessä tällaisen ihmisen puheille sitten voi päästä? Nykyisen terveydenhuollon tilanteeessa syöpävakuutus on minulle todella tärkeä asia saada.

Olet sinne asiakaspalveluun yhteydessä. He ovat sitten yhteydessä riskienvalintaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi