Mitä tekisit jos sinun tyttäresi haluaisi isompana olla kuin Tessa? Minä ainakin järkyttyisin!
Kommentit (15)
Toki hyväksyisin kuka nyt ei omaa lastaan?
Jos olisi oikeasti mies, niin ihan komea olisi :)
mutta pakkohan se olisi hyväksyä, minkäs tekisit asialle. Moni lapsensa menettänyt olisi onnellinen " tessa-pojastakin" .
Varmasti kakistelisin aluksi. Mutta eikai sitä voisi muuta kun hyväksyä, olisi hän yhtäkaikki minun lapseni.
Minusta kysymys on ihan absurdi. Miten sitä muka yhtäkkiä voisi lakata hyväksymästä omaa rakasta lastaan, jonkun tuollaisen syyn vuoksi.
minusta Tessa ja hänen vaimonsa olivat söpöjä ja rohkeita kun esiintyivät telkkarissa.
Isäkin oli kivanoloinen. Mitä tuosta, kiva tyttö, toivottavasta pärjää!
En näyttäisi sitä tietenkään tyttärelleni, vaan halaisin häntä ja sanoisin että rakastan häntä aina, oli hän sitten millainen tahansa. Tottahan se onkin: rakastan tytärtäni yli kaiken, ja tärkeintä on että hän on onnellinen, ja tekee omat valintansa sydämensä ääntä kuunnellen. Eniten olisin huolissani ympäristön pilkasta ja kiusanteosta, en siksi että häpeäisin lesbotytärtä vaan siksi, että en tietenkään äitinä halua lastani pilkattavan ja loukattavan.
Minusta lesboudessa ei ole mitään rumaa tai kauhistuttavaa.
itseasiassa mun vanhempi tytär on sellainen persoona, että en edes varmaan hämmästyisi moista.
vai onko tessa tytön nimi? voihan miehellä olla naisellinen ääni!!!
Kotona heidät hyväksytään ja heitä rakastetaan, vaikka mikä olisi ja tulisi.
Mitäpä tästä tän enempää. Minun maailmaani ei hetkauttaisi hiukkaakaan jos tyttäreni olisi kalju muusikko, jolla tyttöystävä.
ja olisin onnellinen ettei ole ainakaan päihteiden väärinkäyttäjä tai rikollinen
...ja rakastaisin ihan yhtä paljon kun ennenkin. Sama pätee poikaan...
Koska tietäisin, että joutuisi elämässään monenlaisen suvaitsemattoman ihmisen tuomittavaksi.
Tuo eilinen Tessa oli muuten mielestäni harvinaisen miellyttävä tyyppi, olkoon seksuaalinen suuntautuneisuus mitä vaan
Hyväksyttäisiin ehdottomasti.
On se meidän lapsi kuitenkin ja aina yhtä rakas ja halutaan lapsenkin tietävän sen,että hyväksytään hänet minkälaisena tahansa.
Me ollaan kyllä miehen kanssa molemmat ihmisiä,jotka hyväksyy ihmiset juuri sellaisina kuin ovat. Siis homot ja lesbot.
Pääasia,että ovat itse onnellisia.