Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ootte?

Vierailija
07.09.2008 |

Oon vaimolle (pitkä liitto takana) ehdottanut josko kokeltaisiin 3-kimppaa 2m + hän.

Vaimon vastaus oli "kyllä se aika oudolta tuntuis".

Jätin jutun toistaiseks sikseen. No mä tietysti tunnen "muijani" parhaiten, mutta miten tulkitset vastauksen; kallistunut juuhun vai eihin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ollut ainakaan ehdoton ei- vastaus, eli eihkä hän himan miettii asian suhteen, tai ei kehtaa uskalla ainkaan heti tunnustaa sinulle sitä että haluaisikin kokeilla sitä. eli jatka vain ehdottelua ja suostuttelua jos itse sitä myös haluaisit. mutta jos tuntuu jossain vaiheessa kallistuvan jyrkän ei:n puolelle, niin sitten on parempi unohtaa hetkekeiis asia.

Vierailija
2/2 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ensimmäisestä ehdotuksesta toteutukseen meni vuosia. Luulen, että vaimosi pelkää sitä, että olisitkin sitten mustasukkainen. Ja voin muuten kokemuksesta sanoa, että jonain hetkenä varmasti oletkin, jos homma toimii. Se on tavallaan kolikon kääntöpuoli. Jotta vaimosi todella nauttisi toisesta miehestä, pitää hänen tuntea vetoa mieheen. Ja uutuden viehätys voi hyvin lyödä aluksi aika korkeilla laineilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla