3 selvännäkijän ennustuksesta on toteutunut.....
eli soitin n. 3 v. sitten selvännäkijälle, joka sanoi että lähden matkalle. No, ajattelin että jaapa jaa, samaa kaikki selvännäkijät ennustavat. meni alle kuukausi, niin lähdin äkkilähdöllä espanjaan, kun vanhempani kustansivat minut mukaansa.
Lisäksi hänen mukaan minulla on jäänyt saamatta rahaa entisestä työpaikasta, ja minulla on ne mahdollista saada. No se piti myös täysin paikkansa, tiesin tämän jo silloin, mutta en vain jaksanut alkaa riitelemään rahasta. Sitten hän kertoi että näkee minulla jotain sairautta kurkun alueella. Ja tähän minä havahduinkin viime yönä kun muistin tämän ennustuksen, nimittäin minulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta vuosi sitten...
Selvännäkijä sanoi myös että tulen saamaan kaksi lasta peräjälkeen, toinen syntyy kun toinen on vielä vaipoissa, ja että tämä tulee olemaan todella raskasta aikaa minulle. Lisäksi mieheni tulee tekemään jotain, joka kuolettaa tunteeni häntä kohtaan hetkessä.... Myöhemmin eroamme
Nyt jännään tosissaan, kun kuukautiseni ovat myöhässä muutaman päivän, että kuinkahan tässä käy...
Kommentit (19)
Mä korjaan tän heti, ettette pidä mua ihan taulapäänä.
monesti käy niin että ennustettu elää ennustusten mukaisesti :) esim riitaa miehen kanssa, niin sitä alkaa keksimään mitä ihmeellisimpiä riidanaiheita
yhdessä jännittämään...bdbdbdbdbd
Miten menee nyt, ap? Hei, ap, missä sä oot??!!
..tu, mulla on tylsää.
että miehesi kanssa tulee ero tai että sinulla tulee raskaat ajat vauvojen kanssa?? Joo syytä ap. vaan ennustajaa sit jos epäonnistut miehesi kanssa..
Mitäs, jos se teidän tuleva ero johtuu tästä syntymättömästä lapsesta, mitäs, JOS?! Nii-in.
enhän mä ketään syytä yhtään mistään, ainakin tällähetkellä minulla ja miehelläni menee hyvin.
Raskaustestiä en ole vielä ostanut, ajattelin vielä pari päivää odotella, koska raskaus tuntuu epätodennäköiseltä, mutta on toki mahdollinen.. :)
syntymättömän lapsen takia erota. Mieheni olisi ihan tyytyväinen lapsesta, mutta luulenpa etten ihan vielä, jos sitten ollenkaan olen enää valmis saamaan lapsia...
Siis mä en KESTÄ, jos sä teet sen testin vasta parin päivän päästä??!! Miten mä pystyn ELÄMÄÄN tän asian kanssa?! Pidäthän meidät koko ajan tasalla ja kerrot HETI, jos on vähänkin verta pöksyissä tai jomottaa menkkamaisesti, joooookos?
ollut jotain riitaa, onko? Miltä tällä hetkellä näyttää, ap?
Ilmottelen sitten tuleeko plussaa vai negaa! ;)
Vierailija:
Siis mä en KESTÄ, jos sä teet sen testin vasta parin päivän päästä??!! Miten mä pystyn ELÄMÄÄN tän asian kanssa?! Pidäthän meidät koko ajan tasalla ja kerrot HETI, jos on vähänkin verta pöksyissä tai jomottaa menkkamaisesti, joooookos?
Onko se kiva? Komea? Millon ja miten te ootte tavanneet? Miks halusit mennä naimisiin just sen miehen kanssa? Joko se on kotona?
Vierailija:
Onko se kiva? Komea? Millon ja miten te ootte tavanneet? Miks halusit mennä naimisiin just sen miehen kanssa? Joko se on kotona?
aivovaurioinen päässyt lomille!
Vierailija:
retarded!
Vierailija:
Vierailija:
aivovaurioinen päässyt lomille!
Vierailija:
Tää av:han on mun ELÄMÄ! Tätä tää on 24/7, ei tästä OLE mitään lomaa!!
Alan kirjoittelemaan tänne av:lle silloin tällöin nimimerkillä Piinaaja. Piinaaja ei jätä ketään rauhaan uteluiltaan ja lapsellisilta kommenteiltaan. Piinaaja on tylsistynyt kotirouva, jonka lapset ovat jo kouluiässä ja äidillä on luppoaikaa aamusta iltapäivään. Kuulette minusta pian.......
Minkä takia tää jännääkin jännempi ketju on pudotettu näin alas??!! Pitäkää tätä nyt, hyvät tytöt, ylläällä että saadaan jännättä sitä vauvajuttua ja ehkä myös mahdollista tulevaa avioeroa! Ei tällaseen joka päivä törmää.