Voi jee mn miestä taas - avulias Aatu oli rasvannut mun käsilaukut kenkävahalla
Nahkaa kuulemma pitää hoitaa
joo joo mutta ne on nyt rasvasta niljakkeita. Mitä voi noille tehdä ? ???
Kommentit (17)
Hiero kankaalla tai vaikka vanhalla villasukalla ylijäämät pois, saat kauniin kiillon nahkaan, eikä ole enää niljakas. Miehellä on selvästi jäänyt homma puolitiehen.
No kyllä minä hoidan nahkatuotteita vahalla ja nahanhoitoaineella
oisko vaan käyttänyt liikaa
Kuka mies muka rupeaa rasvaamaan muijansa laukkuja. Ei kukaan Porvoon ulkopuolella.
Valitettavasti mun ukko Tampereella
sillä on tapana tehdä sarjatyötä kun siinä samalla vaivalla hoituu.
Hinkkaa kankaalla. Jos niljakkuus ei lähde kiillotuksella ja ajan kanssa, putsaa pinta kenkien puhdistusaineella ja käsittele jollain kevyemmällä hoitoaineella. Tai siis mies kiillottaa, koska jätti homman puolitiehen.
Rasvaa sinä vuorostasi hanurisi ison tytön pyllyvoiteella ja antaudu miehellesi palkkioksi.
Nahkaa pitää hoitaa, hän on oikeassa. Ota kangasta ja hinkkaa niitä laukkuja.
Onpas ihana mies. Jos ei sulle kelpaa niin tänne voi lähettää. Huomaavaisista miehistä on kova pula.
Jos auttaa, pitää katsoa lopputulosta, että onko siitä oikeasti apua. Laitat miehen hinkkaamaan ylimääräiset pois rätillä, niin ettei sotke vaatteita.
Mä kattosin tarkkaan tuota miestä, että onko muissakin asioissa yhtä pihalla tekojensa seurauksista. Että meneekö ja toimiiko vaan omien ajatustensa mukaan sen mukaan mikä hänestä on hyväksi mutta välittämättä mitä siitä muille käytännössä seuraa...
Ei ole perheenisäainesta, eikä oikein aviomiesainestakaan.
Kyllä se rasva kuluu pois jos on väritöntä niin ei haittaa
kiilloita ne veskat rätillä