Onko muilla pillu sellainen sileä putki? Mulla on vaikka mitä poimuja ja kielekkeitä.. Oonko epänormaali?
Ihan alkupätkä on sellainen sileä tuubi, sit alkaa tulla vaikka mitä. Vähän sellainen epämääräinen lihakasa. En ole synnyttänyt. Kehitin nyt hirveän kompleksin tästä, kun pitkästä aikaa sormetin ihan syvältä, en ollut muistanut koko asiaa. Ja uuden miesystävän kanssa varmaan kohta seksiä luvassa, ja nyt hävettää! Onko tällainen pillu normaali?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
On normaali. Muita kysymyksiä?
Oletko mies? Kuvailisitko vähän minkälaisia ne kokeilemasi pillut on olleet sisältä?
Ap
Mitä kaikkea kummaa voikaan nuoret naiset hävetä ja ihmetellä, vissiin taas miesten syy; haisee näyttää majavalta. jne. Miehet on pas.oja nuorille tytöille, ja ihan kaikillekki
Pillu on sisältä poimuinen, senkin vuoksi että pystyy tarvittaessa venymään. Jonkin verran venyy yhdynnässä, paljon enemmän synnyttäessä.
Sileä olisi poikkeus ja varmaan hankala omistajalleen.
Ihan olet normaali!! Kaikki pillut ovat omanlaisiaan, luulisin. Mutta kaikki ovat ihania.
Älä mieti turhia, vaan nauti kaikesta!
Muutaman kerran olen pillua saanut ja hyvältä tuntui.
m53
Pimpit on sisältä poimuisia. Vähän kun olisi joku haitari, joka laajenee ja kutistuu.
Kuvailit hyvin yhden tuttavuuteni värkin. Itse totesin sen olevan kuin laskossamettia. Oikein mukava tuttavuus ja upea nainen kaikin puolin.
Poimuthan ne miehelle hyvää tekee. Suora sileä putki voisi olla ihmetyksen aihe. Pimpissäsi ole mitään vikaa, päinvastoin.
Putki?
Oletko varma ettei ole penis?
kuulostaa taruhohtoiselta oravapillulta nuista on aikanaan syntynyt jopa sotia.
Molempia tullut vastaan ja vaihtelee myös kiihottumisen mukaan! <3
On normaali. Muita kysymyksiä?