Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella niin ahnetta porukkaa, että Saariselän latutietoja ei enää näe ilmaiseksi netistä vaan pitäisi maksaa?

Vierailija
17.04.2024 |

Ihme touhua kyllä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaiken saisi ilmaiseksi niin kenenkään ei tarvitsisi tehdä töitä ja maailma lakkaisi toimimasta. Nyt järki käteen ja töihin siitä että saat palkkaa ja voit maksaa itse ne tiedot.

Niin mutta kun tässä pitäisi miettiä, ketkä siitä hyötyy, kun ihmiset näkevät, että ladut on kunnossa ja lähtevät sinne hiihtämään... hotellit, ravintolat?

Jos minä menen sinne syömään tai hotelliin, miksi minun pitää hinnoissa maksaa hiihtäjien passaaminen?

Ne maksakoot, ketkä hiihtää.

Vierailija
22/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä sitä saa yllättyä, mitä kaikkea ihmiset kehtaavat vaatia että ilmaiseksi pitäisi saada. 

Niin, se Saariselän matkailuyrittäjähän ei eläkään sillä että saa houkuteltua paikalle mahdollisimman paljon turisteja jotka kuluttaavat väkisin melkoisia summia rahaa palveluihin paikan päällä.

Ehei, tehdään paikka mahdollisimman luotaantyöntäväksi mikä onnistuu erinomaisesti esim. pimittämällä kaikki potentiaalisten matkailijoiden tarvitsema tieto maksumuurin taakse.

Hei, miksi ne kaikki suomalaiset lähtikin Ruotsiin ja Itävaltaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä sitä saa yllättyä, mitä kaikkea ihmiset kehtaavat vaatia että ilmaiseksi pitäisi saada. 

Niin, se Saariselän matkailuyrittäjähän ei eläkään sillä että saa houkuteltua paikalle mahdollisimman paljon turisteja jotka kuluttaavat väkisin melkoisia summia rahaa palveluihin paikan päällä.

Ehei, tehdään paikka mahdollisimman luotaantyöntäväksi mikä onnistuu erinomaisesti esim. pimittämällä kaikki potentiaalisten matkailijoiden tarvitsema tieto maksumuurin taakse.

Juu. Kyllä minä olen valmis maksamaan monelaisesta palvelusta, mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että piilotetaan latutiedot maksumuurin taakse! Sama kun laitettaisiin Kanarian säätiedot maksulliseksi... Ja joku miettii, että ottaisiko äkkilähdön Teneriffalle, mutta ei ota, koska ei näe, että siellä on +30.

Vierailija
24/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kyllä minä olen valmis maksamaan monelaisesta palvelusta, mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että piilotetaan latutiedot maksumuurin taakse! Sama kun laitettaisiin Kanarian säätiedot maksulliseksi... Ja joku miettii, että ottai

Voisiko olla, että latujen kunnon tarkistamiseen tarvitaan jonkun työntekijän työpanos, samoin kartan päivittämiseen. Työntekijälle yrittäjä (tai kunta) maksaa palkan ja perii sitten pienen maksun asiakkaalta. Saattaa olla yllättävää, mutta tällainen palvelu ei kuulu kunnan lakisääteisiin ilmaispalveluihin.

Vierailija
25/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisiko olla, että latujen kunnon tarkistamiseen tarvitaan jonkun työntekijän työpanos, samoin kartan päivittämiseen. Työntekijälle yrittäjä (tai kunta) maksaa palkan ja perii sitten pienen maksun asiakkaalta. Saattaa olla yllättävää, mutta tällainen palvelu ei kuulu kunnan lakisääteisiin ilmaispalveluihin."

Totta kai se maksaa, mutta pointti olikin se, että onko järkeä periä maksua, kun se kartta hyväkuntoisista laduista toimii käytännössä mainoksena?? Katsokaa, meillä on näin hienot ladut, tulkaa tänne, varatkaa hotelli, menkää ravintolaan syömään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän