Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
661/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että jos Myy olis ollut mies, niin ei sais kuraa niskaan siitä, että ei ole niin hymyileväinen ja lähde kaikkiin höpötyksiin mukaan.. 

No jopa oli yllätys, että tällä palstalla saatiin tästäkin sukupuoli kysymys :-D

Vierailija
662/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan murheen  isänsä kuolemasta ymmärrän hyvin.

Hän mietti, eikö tämä koskaan lopu, siis suru, paha olo ja kaipaus.

Nimi on Sinna, kone käänsi...

Mitä ihmeen käännös apua koneelta tarvitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu on lähettänyt satoja törkyposteja Liisalle ja muille tytölle kovasti dic*piccejä.

Tällä palstalla ei voi näköjään olla yhtäkään keskustelua mistään aiheesta johon eivät vihvas tunkisi haukkumaan persuja.

Vierailija
664/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt ottaa kolmikko kantaa asiaan. Valma ja Liisa pyytävät reilusti anteeksi, Sinna selittelee.

Jos pyysivät anteeksi niin pyysivät anteeksi vain julkisen paineen vuoksi eivät siksi, että sitä oikeasti tarkoittaisivat.

Sinnalle poitsit tästä jos niitä heile nyt oli edes jaossa.

Vierailija
665/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten voidaan puhua kiusaamisesta kun kyseessä on aikuiset ihmiset vapaaehtoisella työmatkalla. Kaikki eivät tule keskenään toimeen ja se on ok. En minäkään koe kiusaavani kammottavaa työkaveriani vaikka en hänen kanssaan lauantaisin baariin lähdekään vaikka kuinka vinkuu. Aikuinen ihminen saa valita kenen kanssa aikaansa viettää, onneksi.

Miksei sitten voi olla aikuinen ja sanoa suoraan mikä hänen käytöksessään mättää? Kiva katsoa ohjelmasta jälkeenpäin, kun ei edes saanut tilaisuutta korjata asennettaan.

Se nyt vielä puuttuisi. Aikuinen ihminen osaa käyttäytyä, pitää päänsä kiinni ja vetäytyy sosiaalisesta kanssakäymisestä jos kemiat eivät kohtaa ollenkaan. Ei sitä tarvitse selitellä. 

Eli mielestäai "aikuinen ihminen osaa käyttäytyä" on sitä, että jätetään yksi!! porukan ulkopuolelle, ja ihvaillaan siitä vielä? Sellaista aikuisuutta siellä sitten.

Vierailija
666/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ovat sitä mieltä, että tytöt tekivät jotenkin väärin, kun eivät viettäneet yhtä paljon VAPAA-AIKAA Myyn kanssa, niin vietättekö itse vapaa-aikanne ihmisten kanssa joista ette pidä? Minä en vietä enkä pyydä sitä anteeksi.

Tuntuu hurskastelulta.

Vierailija
667/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa on uskomattoman upean näköinen.

Nolo tapa yrittää esittää muille parempaa ihmistä ja suvaitsevaista :-D

Kyllä hän minustakin näyttää upealta. En ymmärrä, miten siinä itseäni mitenkään nostaisin. Lisaksi pidin hänen pukeutumistyylistä. On tyylikäs.

Vierailija
668/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut se camel toe....ei kaikille sovi kireet legginssit näköjään.

Missä kohtaan muka Myy:llä oli camel toe näkyvillä? Olet tainnut unelmoida itseksesi?

Vierailija
669/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus valita seuransa vapaa-aikanaan. 

Ihan turhaan tyttöjä syyllistetty ja haukuttu. 

Eipä tämä "kiusattu" yhtään pysähtynyt miettimään miksi hänen seuraansa ei hakeuduttu. Tuntuu energiasyöpöltä tyypiltä.

Mistäs ainä tiedät, mitä mielessään mietti?? Katsojalle energiasyöpöksi näyttäytyi tää yksi, joka sai nukkua aamuisin ja muutenkin elää perheenjäsenenä. Ei ollut siellä töissä ollenkaan. Oli aina väsynyt, itkeskeli ja  valitti tauotta. Vaikutelma oli lähinnä masentunut, joka ei olis tietenkään hänen syynsä.  Mutta sellainen seura myös vie voimia.

Vierailija
670/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ovat sitä mieltä, että tytöt tekivät jotenkin väärin, kun eivät viettäneet yhtä paljon VAPAA-AIKAA Myyn kanssa, niin vietättekö itse vapaa-aikanne ihmisten kanssa joista ette pidä? Minä en vietä enkä pyydä sitä anteeksi.

Tuntuu hurskastelulta.

No jos työporykka lähtee viettämään vapaa-aikaa yhdessä, meillä pyydetään kaikki mukaan.

Tilanne tuolla nyt kuitenkin vähän eri. Olivat hyvin rajallisen ajan siellä. Sinna ei edes tehnyt töitä, kunhan eleli ja nukkui. Jos kyse olisi ollut muutamasta kerrasta, mutta näytti olevan sääntö, enemmän kuin poikkeus. Myy kutskuttiin paikalle vain, kun kamerat kuvas.  Reiluus oli kaukana. Vertaisryhmästä ulosjättäminen on todella julmaa. Joissakin yhteiskunnista käytetty kovimpana rangaistuksena ennen kuolemantuomiota.

Vierailija
671/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa siinä Liisan ja perheen välillä on täytynyt tapahtua, kun se äiti reagoi niin voimakkaasti. Isäkään ei vaikuttanut järin tyytyväiseltä. Lisäksi Liisan reaktio tapahtuneeseen oli oudon tyyni ja välinpitämätön. Myöhemmin Liisa vielä sanoi olevansa kuitenkin kiitollinen, että pääsi juuri siihen perheeseen. Vaikka se äiti oli juuri hiljattain haukkunut pataluhaksi. Todella outo juttu kaiken kaikkiaan. 

En olisi lainkaan yllättynyt jos YLE hieman olisi kaunistellut Liisan käytöstä ohjelmassa.

Et varmasti, mitäpä kauheaa et uskoisi jos kyseessä varsinkin nuori ja kaunis tyttö! 

Kaunis? Liisako? No jaa kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
672/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hurskastelulta.

Meneekö tämä "hurskastelu" tässä yhteydessä käsitteenä samaan kategoriaan, kuin "hyvesingalointi"? Et hyvät tavat, kohteliaisuus, toisten huomioonottaminen jne. käännetään jotenkin negatiiviseksi.

Rehellisyyskin nykyään ymmärretään synonyymiksi sille, kun ilmaisee ääneen epämiellyttävän mielipiteen, ennenkuin kukaan on sitä edes pyytänyt. 

Vierailija
673/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hurskastelulta.

No jos työporykka lähtee viettämään vapaa-aikaa yhdessä, meillä pyydetään kaikki mukaan.

Tilanne tuolla nyt kuitenkin vähän eri. Olivat hyvin rajallisen ajan siellä. Sinna ei edes tehnyt töitä, kunhan eleli ja nukkui. Jos kyse olisi ollut muutamasta kerrasta, mutta näytti olevan sääntö, enemmän kuin poikkeus. Myy kutskuttiin paikalle vain, kun kamerat kuvas.  Reiluus oli kaukana. Vertaisryhmästä ulosjättäminen on todella julmaa. Joissakin yhteiskunnista käytetty kovimpana rangaistuksena ennen kuolemantuomiota.

Mitä väliä sillä on, olivatko reissussa viikon, kuukauden vai vuoden? Olivat olosuhteet mitkä hyvänsä, kellään ei ole velvollisuutta viettää vapaa-aikaansa seurassa, josta ei pidä. Sillä nyt on vielä vähemmän merkitystä asian kannalta, paljonko Sinna nukkui tai teki töitä.

Tilanne oli tietenkin hirveän ikävä Myyn kannalta, mutta muilla oli silti oikeus ajatella omaa hyvinvointiaan ja jaksamistaan eikä hänen. Elämä nyt vain on sellaista, etteivät kaikki pidä kaikista, ja joidenkin seura ottaa enemmän kuin antaa.

Vierailija
674/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hurskastelulta.

Mitä v

Säälittävää ja järkyttävää miten kovasti muiden aurpairien kaverit ja itse aupairit ovat täällä itseään ja omiaan puollustelemassa =(

Vierailija
675/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hurskastelulta.

Tilanne tuolla nyt kuitenkin vähän eri. Olivat hyvin rajallisen ajan siellä. Sinna ei edes tehnyt töitä, kunhan eleli ja nukkui. Jos kyse olisi ollut muutamasta kerrasta, mutta näytti olevan sääntö, enemmän kuin poikkeus. Myy kutskuttiin paikalle vain, kun kamerat kuvas.  Reiluus oli kaukana. Vertaisryhmästä ulosjättäminen on todella julmaa. Joissakin yhteiskunnista käytetty kovimpana rangaistuksena enne

Minä en kuulu kumpaankaan kategoriaan. En ole au pairien tuttava enkä kukaan au paireista.

Vierailija
676/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän se mikään pakko ole ottaa kaikkia porukkaan, mutta ihan syystä heillä on nyt kiusaajien maine.

Se ei tee ihmisestä kiusaajaa, ettei halua viettää vapaa-aikaansa seurassa, jossa ei ole hyvä olla.

Ymmärtäisin jos huono olo tulee linnakundin tai pedofiilin seurasta mutta jos ei jaksa ikäistään ihmistä joka käyttäytyy hyvin ja normaalisti on omassa pollassa vikaa. Naiset eivät kestä yhtään mitään, sen takia heillä on ongelmia työelämässä ja siksi saavat huonompaa palkkaakin kun miehet.

Ne Myyn nälkäkiukkupurkaukset eivät kylläkään olleet millään muotoa hyvää tai normaalia käytöstä aikuiselle.

Vierailija
677/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hurskastelulta.

Teidän työpaikalla on varmaan kuitenkin enemmän kuin 4 työntekijää?

Vierailija
678/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä väliä sillä on, olivatko reissussa viikon, kuukauden vai vuoden? Olivat olosuhteet mitkä hyvänsä, kellään ei ole velvollisuutta viettää vapaa-aikaansa seurassa, josta ei pidä. Sillä nyt on vielä vähemmän merkitystä asian kannalta, paljonko Sinna nukkui tai teki töitä.

Tilanne oli tietenkin hirveän ikävä Myyn kannalta, mutta muilla oli silti oikeus ajatella omaa hyvinvointiaan ja jaksamistaan eikä hänen. Elämä nyt vain on sellaista, etteivät kaikki pidä kaikista, ja joidenkin seura ottaa enemmän kuin antaa."

No jos se edes olisi jäännyt siihen et ei kutsuttu mukaan, mut se et pimitetään asioita, valehdellaan päin naamaa, ja sit kiusataan ne harvaat kerrat kun nähdään porukassa (kuvauksien takia pakosta)

Vierailija
679/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä väliä sillä on, olivatko reissussa viikon, kuukauden vai vuoden? Olivat olosuhteet mitkä hyvänsä, kellään ei ole velvollisuutta viettää vapaa-aikaansa seurassa, josta ei pidä. Sillä nyt on vielä vähemmän merkitystä asian kannalta, paljonko Sinna nukkui tai teki töitä.

Tilanne oli tietenkin hirveän ikävä Myyn kannalta, mutta muilla oli silti oikeus ajatella omaa hyvinvointiaan ja jaksamistaan eikä hänen. Elämä nyt vain on sellaista, etteivät kaikki pidä kaikista, ja joidenkin seura ottaa enemmän kuin antaa."

No jos se edes olisi jäännyt siihen et ei kutsuttu mukaan, mut se et pimitetään asioita, valehdellaan päin naamaa, ja sit kiusataan ne harvaat kerrat kun nähdään porukassa (kuvauksien takia pakosta)

Se oli tietenkin väärin.

Vierailija
680/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten voidaan puhua kiusaamisesta kun kyseessä on aikuiset ihmiset vapaaehtoisella työmatkalla. Kaikki eivät tule keskenään toimeen ja se on ok. En minäkään koe kiusaavani kammottavaa työkaveriani vaikka en hänen kanssaan lauantaisin baariin lähdekään vaikka kuinka vinkuu. Aikuinen ihminen saa valita kenen kanssa aikaansa viettää, onneksi.

Lopeta jo tuo puolustelu. Jokainen muu tajuaa, että on ihan eri asia ettei hengaa pitkäaikaisen työkaverinsa kanssa kotikaupungissaan, kuin se että neljä nuorta viettää muutaman kuukauden täysin vieraassa paikassa ohjelmassa, jonka idea on se että koetaan uutta yhdessä ja tuetaan toisiaan. 

Koetaan uutta yhdessä ja tuetaan tyyppiä, jonka seurassa tulee huono olo? Ei sellaista voi keneltäkään vaatia.

Ja vaikka vaadittaisikin, tytöt hoitiva

Miksi heille tuli niin hirveän huono olo ja stressi aivan tavallisen ikäisensä tytön seurasta? He ihmettelivät itsekin Sisilian reissun jälkeen ovatko turhaan syrjineet yhtä, kun tämä on ihan mukava. Elämässä joutuu kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä ja tulemaan toimeen vaikka ei olisikaan suurinta sielujen sympatiaa. Sitä olisi ollut nyt hyvä tilaisuus opetella, kuten myös empatiaa, toisten huomioon ottamista, omaa sietokykyä ja ennakointia siitä mille oma toiminta näyttäytyy ulospäin. Ei ole hyvä merkki jos pienikin erilaisuus aiheuttaa niin hirveän stressireaktion ettei pysty enää edes normaaliin kanssakäymiseen porukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi