Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
501/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy on nepsy. 

- Älä hupsi!

Vierailija
502/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä jotain hyvää etsii (koska posin kautta hei!) niin suurin osa katsojista tuomitsee tän kiusaamisen ja ehkä tuotantokin tajuaa, että ei ole hyvää viihdettä kenenkään ahdinko.

Laitoin tuotannolle myös suoraa palautetta vastaisuuden varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy ei valita sen enempää kuin muut. Taitaa vaan olla, että muut eivät vaan pitäneet Myystä ja heillä synkkasi keskenään paremmin. Siksi jättivät Myyn ulkopuolelle ja keksivät että syy on muka se, että Myy on negatiivinen. Lapsellista touhua, mutta onneksi paljastui nyt ohjelmasta heidän kaksinaamaisuutensa.

Myyhän on hapannaama. Kun hän kohtaa perheen lapsia, ni ei mitään tunnetta, alahuuli pitkällä äkäisen näköisenä. En kelpuuttaisi omia lapsiani hoitamaan. 

Näin eri tavalla voidaan sama ihminen nähdä. Mietin itse, että palkkaisin Myyn ihan mihin tahansa hommaan, jos olis tilanne sellainen

Muistanko nyt oikein, kun minun mielestäni Myy tuli hyvin toimeen sen uuden perheen lasten kanssa. Ei tarvitse koko ajan olla suu korvissa, vaikka viihtyy lasten kanssa.

Vierailija
504/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy ei valita sen enempää kuin muut. Taitaa vaan olla, että muut eivät vaan pitäneet Myystä ja heillä synkkasi keskenään paremmin. Siksi jättivät Myyn ulkopuolelle ja keksivät että syy on muka se, että Myy on negatiivinen. Lapsellista touhua, mutta onneksi paljastui nyt ohjelmasta heidän kaksinaamaisuutensa.

Myyhän on hapannaama. Kun hän kohtaa perheen lapsia, ni ei mitään tunnetta, alahuuli pitkällä äkäisen näköisenä. En kelpuuttaisi omia lapsiani hoitamaan. 

Näin eri tavalla voidaan sama ihminen nähdä. Mietin itse, että palkkaisin Myyn ihan mihin tahansa hommaan, jos olis tilanne sellainen

Muistanko nyt oikein, kun minun mielestäni Myy tuli hyvin toimeen sen uuden perheen lasten kanssa. Ei tarvitse koko ajan olla suu k

Myy tekee piparkakkutaloa lasten kanssa ja komentelee niitä. Tylyjä kommentteja ja ainoa kerta kun alkaa nauramaan, on vasta kun hän itse tekee källin rakentelussa. Lasten källit saa suun viivaksi. Loppuhalaukset = ei katso silmiin ja halaus on kankean käsivarren ojennus. Kyllä ei Myy ole mikään lasten ystävä. 

Vierailija
505/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan auppareita uudestaan ekasta kaudesta alkaen. Nää oli reissussa 4kk, Maltalla oltiin vissiin 2kk? Säästökuuri ilmeisesti Ylellä kun aika lyhentynyt.

Vierailija
506/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus pelkästään itseä ja omaa hyvinvointia kohtaan on kylläkin nimenomaan itsekkyyttä. Aidosti positiivinen ajattelee muitakin ja yrittää tuoda myös muille hyvinvointia ja mukavaa oloa.

-eri

Jep. Sinnakin halusi Myyn hymyilevän, ettei hänelle itselleen tule paha mieli.

Miks kaikkien pitäis pitää ikävää, kun yksi on jatkuvasti naama nutturalla? Kyllä positiivisuutta on se, että osaa jättää negaatiot taakseen ja pelastaa itsensä. Parempi että yks hukkuu kuin että kaikki hukkuvat. 

Vierailija
507/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna oli jotenkin huonolla tavalla "yltiöpositiivinen", joka tarkoittaa siis, että hän oli sarjassa negatiivinen kaikessa "positiivisuudessaan". Ärsytti, miten puhui kameroille siitä, että olisi itse "toisenlaisella asenteella" pärjännyt Myyn perheessä paremmin kuin Myy itse. Ja se miten kameroiden edessä puhui "tästä porukasta" eli vain heistä kolmesta, kun Myy oli jätetty ulkopuolelle. En ymmärrä miten voi olla noin sokea omalle toiminnalleen ja käyttäytä noin vielä kameroiden edessä. Ihan kuin kukaan ei huomaisi.

Vierailija
508/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko nyt oikein, kun minun mielestäni Myy tuli hyvin toimeen sen uuden perheen lasten kanssa. Ei tarvitse koko ajan olla suu k

Kyllä. Tuli toimeen hyvin myös niiden ekan perheen lasten kanssa. Ihmeisiin ei toki pystynyt hänkään siellä. Ja toisen perheen aikuisetkin tykkäsi ja oli harmissaan ettei Myy saanut muista aupaireista seuraa vapaa-ajalla vaan oli koko ajan yksin. 

Vierailija
509/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta vaikutti tympeältä paikalta, karua ja rumia kivitaloja vaan kaikkialla ja väsähtäneen oloisia (wt) ihmisiä kerääntynyt ties mistä maailmankolkista sinne asumaan. Kaikkien kämpätkin oli ihan rumia. Kyllä tähän aupair-formaattiin minusta kuuluu varakkaiden perheiden hulppeat omakotitalot ja kauniit aurinkoiset maisemat jossakin kivan suurkaupungin läheisyydessä. Hauskempaa ja nautittavampaa paitsi aupaireille myös katsojille.

Vierailija
510/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus pelkästään itseä ja omaa hyvinvointia kohtaan on kylläkin nimenomaan itsekkyyttä. Aidosti positiivinen ajattelee muitakin ja yrittää tuoda myös muille hyvinvointia ja mukavaa oloa.

-eri

Jep. Sinnakin halusi Myyn hymyilevän, ettei hänelle itselleen tule paha mieli.

Miks kaikkien pitäis pitää ikävää, kun yksi on jatkuvasti naama nutturalla? Kyllä positiivisuutta on se, että osaa jättää negaatiot taakseen ja pelastaa itsensä. Parempi että yks hukkuu kuin että kaikki hukkuvat. 

Katsottiinko samaa ohjelmaa, en mä ainakaan huomannut, että kukaan tytöistä olisi jatkuvasti naama nutturalla. Toiset eivät ole niin hymyileväisiä kuin toiset. 

Vierailija
511/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt ottaa kolmikko kantaa asiaan. Valma ja Liisa pyytävät reilusti anteeksi, Sinna selittelee.

Vierailija
512/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Liisa vaan hengas kotona loppuajan? Miksei se niitä mallintöitä etsinyt?

Hän tietysti tarvitsi lomaa rankan työrupeaman jälkeen 😁

Vierailija
513/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet niin villejä ja bilettäjiä kun joillain aiemmilla kausilla.

Vierailija
514/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt ottaa kolmikko kantaa asiaan. Valma ja Liisa pyytävät reilusti anteeksi, Sinna selittelee.

Missä?

Vierailija
515/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi perhehän kehui Myytä ja jopa he ihmettelivät miksi muut Au pairit jättivät Myyn ulkopuolelle.

Yhdessä jaksossa nämä kolme törppöä keksivät esteitä ja tekosyitä kun Myy ehdotti tapaamista. Kas kummaa, Sinna ja Valma ehtivät kyllä kyläilemään toisen isäntäperheessä samaan aikaan.

Liisa oli taas niin kiireinen ilmeisesti ylitöissään että ei ehtinyt edes puhelimeen.

Vierailija
516/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa instassaan, tarina-osiossa.

Vierailija
517/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vierailija
518/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Omassa instassaan, tarina-osiossa.

Vierailija
519/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan löytänyt Liisan instasta mitään tuollaista tarinaa? Muilla yhä tilit yksityisiä.

Vierailija
520/1176 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna: "muistakaa et TV-reality on viihdettä - ei koko todellisuus. Tilanne on selvitetty asianomaisten kanssa ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Oma totuus ei välttämättä ole oikea totuus. Kiitos ja anteeksi <3"

Eli suomeksi sanottuna, en ole tehnyt mitään väärää. Muut sentään oikeasti pahoittelivat ja toivoivat että olisivat toimineet fiksummin.