Au pairit Maltalla OFFICIAL
No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?
Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi
Kommentit (1176)
Vierailija kirjoitti:
Minua eläinrakkaana ihmisenä ahdistaa kun näen jonkun suhtautuvan eläimiin ja luontoon vihamielisesti. Niin sympaattinen kuin Liisa onkin, niin hänellä on sama suhtautuminen eläimiin kuin muillakin tuntemillani afrikkalaistaustaisilla ihmisillä eli vieraantunut, hieman aggressiivinen suhtautuminen. Vai liittyykö tiettyihin kulttuureihin ja uskontoon tämä? Ja mistä johtuu? Hirvittää eläinten puolesta, kotieläimiä ei näin suhtautuvilla toivottavasti olekaan mutta tuotantoeläinten olot mietityttävät esim Afrikan ja Lähi-idän maissa.
Muzlimeille koira on ha ram.
Sinna itse sai elää kuin prinsessa ja väittää että Myy valittaa turhasta. Itsekeskeinen pikkulikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi ruotsalainen äitihän on ihan kauhee. Mitä ihmettä siellä on tapahtunut?
On tainnut isä-Fabion katse ja ajatukset viipyillä Liisan vartalolla liikaa. Äitiin iski mustasukkaisuus.
No olihan se Liisa melkoisen huikea näky keltaisissa biksuissaan siellä rannalla.
Pipopäinen isä vaikutti krapulaiselta tai muuten hieman ränsistyneeltä siinä tilanteessa kun äiti Liisaa läksytti. Puhuiko Liisa jotain, että vanhemmat kävivät useaan otteeseen yöelämässä?
Milloinhan saadaan lukea jonkun näiden kiusaajien avautuminen iltapäivälehdestä...
Vierailija kirjoitti:
Väärinhän se on jättää yhtä ulkopuolelle, mutta jos toinen on hankala, negatiivinen jne. niin kuka tällaista käytöstä oikeasti jaksaa? "Mä tartte nyt sokeria" jne muut vinkumiset, onko ihme että muilta menee fiilis tällaisen seurassa ja on kuin kananmunan kuorilla kävelisi...
Niinpä. Meille ei ole läheskään kaikkea edes näytetty. Jo alussa, ennen perheisiin menoa, Myy oli tappanut muiden hyvän fiiliksen valittamalla. Sinna kuvaili sen olevan kuluttavaa. Ja Myy itsekin toivoi erilaisia ihmisiä, koska ei omien sanojensa mukaan kestäisi itsensä kaltaisia. Kyllähän tuokin jostain kertoo. Myy kuitenkin kasvoi reissun aikana ihmisenä ja työnsä hän hoiti aivan mallikkaasti. Ja olen sitä mieltä, ettei ole noin lyhyellä reissulla liikaa vaadittu, että edes silloin tällöin otetaan mukaan sekin, jonka seurassa ei niin viihdytä.
Myy vaikuttaa rehdiltä ja suorasanaiselta noiden kolmen muun rinnalla.
Kiusaaja kolmikkohan siellä on. Tuohan se on jo pienestä tyttöjen tapa kiusata, että yksi jätetään ulkopuolelle.
Että YLE kehtaa edes maksaa tällaisesta!
Vierailija kirjoitti:
Väärinhän se on jättää yhtä ulkopuolelle, mutta jos toinen on hankala, negatiivinen jne. niin kuka tällaista käytöstä oikeasti jaksaa? "Mä tartte nyt sokeria" jne muut vinkumiset, onko ihme että muilta menee fiilis tällaisen seurassa ja on kuin kananmunan kuorilla kävelisi...
Tuo kestää kokonaista 2 kuukautta, ei luulis olevan vaikeaa edes sitä vähää tulla toimeen koko porukalla eikä sulkea yhtä ulkopuolelle.
Ja ihanko oikeasti täällä ei kellään oo ollut nälkäkiukkua? Sehän on tosi yleistä ja arkista. Kai sitä reilusti voi sanoa tuossa tilanteessa kun kaverilla alkaa nälkä vaikuttamaan että mennään syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon Myyn luonteesta kertoo, jos oma äiti toivoo tyttärensä saavan reissusta ystäviä. Eli sillä saralla on jo lähtökohtaisesti vajetta. En ihmettele, kun seuraa millainen oikuttelija tuolla on.
Sen enempää oikutellut kun kukaan muukaan, eikä ollut edes pahin negailija. Hitaasti lämpiävä ehkä, mutta sekään ei ole pahinta mitä tuolla tapahtui, kyllä siellä kolmikko saa peiliin katsoa ja käyttäytymistään miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon Myyn luonteesta kertoo, jos oma äiti toivoo tyttärensä saavan reissusta ystäviä. Eli sillä saralla on jo lähtökohtaisesti vajetta. En ihmettele, kun seuraa millainen oikuttelija tuolla on.
Eihän se mitään Myystä kerro, vaan siitä että hänen äitinsä toivoo Myylle onnistunutta reissua?
Äiti toivoo lapselleen parasta. Jos toivoo onnistunutta reissua, toivottaa onnistunutta reissua. Kun nostaa ystävyyden tikun nokkaan, tietää tyttärensä handicapin jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Sinna itse sai elää kuin prinsessa ja väittää että Myy valittaa turhasta. Itsekeskeinen pikkulikka
Sitä saa mitä tilaa 🤷🏽Prinsessalle kuninkaallinen kohtelu ja toiselle kova luu.
Sinnako se on tännekin löytänyt Myytä haukkumaan? Harmittaako kun katsojat ei olleetkaan teidän kanssa samaa mieltä Myystä? Hiensti Sinna ainakin someaan siivoaa asian tiimoilta.
Kuinkahan yleistä tuo muuten on ihan oikeassa elämässä, että tavataan porukalla yhdeltä salaa. Itselle tuli ainakin jotenkin tuttu tunne tuosta kohdasta, kun Myy ehdotti tapaamista ja muiden tyttöjen välttelevä ääni siinä. Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa Myyn paikalla ja rupesin miettiin, onko taustalla samaa. Tuo välttelevä ääni jotenkin toi mieleen tämän..
Vierailija kirjoitti:
Sinnako se on tännekin löytänyt Myytä haukkumaan? Harmittaako kun katsojat ei olleetkaan teidän kanssa samaa mieltä Myystä? Hiensti Sinna ainakin someaan siivoaa asian tiimoilta.
MOI MYY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOI MYY
Meinaatko että Myy antaa asiallista kritiikkiä Sinnalle myös Sinnan instassa jollain salanimellä? Ootpa hauska.
Ihmetytti kyllä se Liisan kommentti eläimistä kuinka hänestä on outoa että eläimet hengittää ja on lämpimiä kuten ihmiset. Ihminenhän on kuitenkin myös vain yksi eläinlaji muiden joukossa, ainoastaan ihminen itse pitää itseään muita spesiaalimpana.
Ihmeen paljon te saatte irti kaikkien aikojen tylsimmästä kaudesta. Ja tyypitkin oli kuivakoita ja yksinkertaisia. Myy oli fiksu siinä, kun vaati sopparia heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kestää kokonaista 2 kuukautta, ei luulis olevan vaikeaa edes sitä vähää tulla toimeen koko porukalla eikä sulkea yhtä ulkopuolelle.
Ja ihanko oikeasti täällä ei kellään oo ollut nälkäkiukkua? Sehän on tosi yleistä ja arkista. Kai sitä reilusti voi sanoa tuossa tilanteessa kun kaverilla alkaa nälkä vaikuttamaan että mennään syömään.
Ei aikuisella ihmisellä pidä mennä kuppi noin nurin, että aletaan kiukuttelemaan kuin 3v, jos nälkä yllättää. Tässäkin voi kestää pitkään, kun ennättää syömään, aikuinen ihminen kyllä kestää menettämättä täysin malttiaan.
Oliko muille ongelma, että Myy ei lähtenyt kaikkiin kikatuksiin ja kiljumisiin mukaan?
Valmahan muuten sanoi itsestään ekassa jaksossa, että hän on kamala kun on nälkäinen. Miksi Myyn nälkäkiukku sitten otti niin koville?
Ikävää Liisan kannalta, jos ei olisi halunnut että Myy jätetään ulkopuolelle. Nyt Sinna sai kuulostamaan siltä, että kukaan ei halunnut Myytä mukaan. Liisa ei varmaan uskaltanut sanoa, koska pelkäsi että joutuu itse kiusatuksi.