Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei kiinnosta

Vierailija
17.04.2024 |

Alkanut tuleen mieleen seksisuhteen hankkiminen kun omaa naista ei seksi ja minun tarpeet kiinnosta. Omat tarpeensa hän hoitaa leluilla ja sormin eikä meillä ole mitään seksuaalista kiusottelua / juttelua. Onko muilla kokemusta tilanteesta ja onko tullut mieleen seksisuhteen hankkiminen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko muilla kokemusta"?  No, mitä luulisit? Syödäänkö Italiasssa spagettia?

Ainakin 50% parisuhteessa elävistä suomalaismiehistä on tästä asiasta ihan omakohtaista kokemusta. Voi olla korkeampikin tuo prosentti.

Vierailija
2/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullista seuraa tai lauantaina baariin. Rouvaa ei paljon kiinnostele eikä puhe auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö vain voi erota ja lähteä puhtaalta pöydältä hakemaan sitä seksiä? Miksi pitäisit nykyisen kumappanin? hyödytkö hänestä jotenkin, ettet voi luopua hänestä? Peseekö hän vaatteesi, etkä itse osaa sitä tehdä? Tekeekö hän sinunkin ruokasi, etkä osa itse kokata? Siivoa, kun et itse viitsi??

Jos nyt sanot, että teet nuo kaikki itse, niin mikä estää eroamasta ja hankkimasta uuden suhteen, jossa sitä seksiä on?

Typerää, ettei voi erota, jos suhde ei tyydytä vaan pitää "mennä vieraisiin". Eroa ja mene sitten minne haluat ja hanki niin monta seksiseuralaista, kuin ikinä haluat. 

Turha täällä on vinkua, ettet saa seksiä, eroa ja hanki sitä seksiä, ja olet takuulla trolli tai niin huono sängyssä, että lelutkin on seksiseurana naiselle parempia. Tuskin se seuraavakaan suonoa seksiä kauaa kestää, vaan hankkii lelut, että joskus saa orkunkin. 

Vierailija
4/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta, kuten tuossa jo aiemmin mainittiinkinja kyllä on tullut mieleen hankkia seksisuhde. Ja erosta vouhkaavalle, kyllä on sekin käynyt mielessä. Sen verran paljon itsellä tilanne vituttaa että kaikki mahdollisest skenaariot ja vaihtoehdot on käyny mielessä. Yhteenkään en ole vielä ryhtynyt vaan kituutan koska rakastan. Jossain kohtaa varmaan naksahtaa ja teen kaiken viikon sisään.

Vierailija
5/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullista seuraa tai lauantaina baariin. Rouvaa ei paljon kiinnostele eikä puhe auta.

Ei noissa hommissa puhe auta, ainakaan pitkällä tähtäimellä. Jos ei halua/himoa ole niin sitten sitä ei ole. Kaikennäköiset selittelijät jotka sanoo että tee sitä ja tee tätä, huomioi, älä huomioi jne diiba daabatotuus kuitenkin on että jos himoa/halua ei ole, eikä se johdu jostain selkeistä tekijöistä, niin silloin sitä ei ole eikä siinä paljon teot auta.

Olen elävä esimerkki. 

seksihalut vaimolta loppuivat minua kohtaan. Yritin kaikkeni, järjestin romantiikkaa, hoidin kodin ja lapset, huomioin häntä suuresti niin sängyssä kuin ihan arjessa. Mutta, eipä ne himot siitä heränneet kun eivät vain heränneet. ehkä näin käy useassa pitkässä suhteessa että toisesta vaan tulee tylsä eikä häntä enää halua tms. Jotkut Liekin saavat pidettyä läpi elämän, toiset ei. Sulle tuli nyt se paskempi arpa kuten mm minulle ja monelle muullekkin.

Vierailija
6/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö vain voi erota ja lähteä puhtaalta pöydältä hakemaan sitä seksiä? Miksi pitäisit nykyisen kumappanin? hyödytkö hänestä jotenkin, ettet voi luopua hänestä? Peseekö hän vaatteesi, etkä itse osaa sitä tehdä? Tekeekö hän sinunkin ruokasi, etkä osa itse kokata? Siivoa, kun et itse viitsi??

Jos nyt sanot, että teet nuo kaikki itse, niin mikä estää eroamasta ja hankkimasta uuden suhteen, jossa sitä seksiä on?

Typerää, ettei voi erota, jos suhde ei tyydytä vaan pitää "mennä vieraisiin". Eroa ja mene sitten minne haluat ja hanki niin monta seksiseuralaista, kuin ikinä haluat. 

Turha täällä on vinkua, ettet saa seksiä, eroa ja hanki sitä seksiä, ja olet takuulla trolli tai niin huono sängyssä, että lelutkin on seksiseurana naiselle parempia. Tuskin se seuraavakaan suonoa seksiä kauaa kestää, vaan hankkii lelut, että joskus saa orkunkin. 

Jos ero muuten kuin seksin osalta toimivasta suhteesta tarkoittaa, että 200 neliön okt Espoossa vaihtuu kaksioon Itä-Vantaalla, niin mieluummin harrastan seksiä sitten muualla kuin kotona. Yhdyntä on vain runkkaamista ilman käsiä.

Vierailija
7/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vain eroatte ihan suosiolla.

Vierailija
8/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rouva hoitelee  itsensä leluilla, minnkähän johtopäätöksen voisit siitä vtasta? Että olet huippurakastaja? Sitähän nää miehet aina luulee, kun vaimo ei halua.

Miehen logiikkaa!

Vierailija
9/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."naista ei minun tarpeet kiinnosta". Mites ne naisen tarpeet miestä kiinnostaa?

Vierailija
10/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos rouva hoitelee  itsensä leluilla, minnkähän johtopäätöksen voisit siitä vtasta? Että olet huippurakastaja? Sitähän nää miehet aina luulee, kun vaimo ei halua.

Miehen logiikkaa!

En ole tuo jolle kirjoitit mutta mihinkähän ne minun seksitaidot olisivat hävinneet jotka kyllä kelpasivat rouvalle aivan mainiosti sen 8 suhteen ekaa vuotta kun ei ollut lapsia? Orkun saan hänelle tuotettua muutamassa minuutissa mutta kun ei halua sitä orkkua tuotettavan vaan satisfyer on mieluisampi vaitoehto

Vierailija
11/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saa orgasmia sinun kanssa mutta lelun kanssa... aika yleistä heterosuhteissa.

Vierailija
12/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ovat ekat vuodet rakastuneita, ja ajattelevat että ehkä se tästä...ja kun ei muutosta tule, eivät enää jaksa kiinnostua. Näin se menee. Ehkä feikkaavat miehen mieleksi, ja siitä se sitten meneekin pieleen kaikki.

Vierailija
13/28 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikkaa!

En ole tuo jolle kirjoitit mutta mihinkähän ne minun seksitaidot olisivat hävinneet jotka kyllä kelpasivat rouvalle aivan mainiosti sen 8 suhteen ekaa vuotta kun ei ollut lapsia? Orkun saan hänelle tuotettua muutamassa minuutissa mutta kun ei halua sitä orkkua tuotettavan vaan satisfyer on mieluisampi vaitoehto

Niin, tämä kiinnostaisi itseäkin. Ja jos jostain syystä rouva olisi valehdellut ja esittänyt 8-vuotta ja uskotellut syyttä minun olevan hyvä rakastaja, niin sanon vaan että kyllä pitää olla sairas ja julma ihminen jos rakastamalleen niin uskottelisi.

Vierailija
14/28 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä on. haluttomuus palvella kumppania puolin ja toisin. voihan sitä koittaa keskutella,että oisko mitään tehtävissä. eipä se uudenkaa kaa kauan vältti mee kun on sama ongelma edessä tai jotain muita ongelmia sit. monet alkaa sit uppoutua työhön tai johonki mihin vaa keskittyy escape this world. toiset homma sexi lelui pussy masturbator+liukkarit/tpe love dolls saa jo noin 2000e millä sit hoitaa tarpeesa. mut kukin tavallaan. ei kannata uuteen suhteeseen ennenku vanha on käsitelty. mut puolin ja toisin palvelu huonontuu,jos sua ei palvella ni eipä sunkaa kannata voimavaroi käyttää sit. yleensä tunteet vaan kuivuu toisto kohtaa täysin,eikä sit enää seksikää kiinnosta. kämppiksiä tulee. kaipa sitä molemmin puolin avios huonost hommat hoidetaan kumppania kohtaan. en tiiä sit kellä toimii ? jos niitäkin on nii sellasilt vois kysyä neuvoo,siis jotka on avios ollu pitkää ja palvelu pelaa,jotka siis elää siinä. ei vaan sanoi ilman elämistä sellas " sanahelinää"

Vierailija
15/28 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko muilla kokemusta"?  No, mitä luulisit? Syödäänkö Italiasssa spagettia?

Ainakin 50% parisuhteessa elävistä suomalaismiehistä on tästä asiasta ihan omakohtaista kokemusta. Voi olla korkeampikin tuo prosentti.

Onko 50% miehistä noin huonoja ja itsekkäitä seksissä että naiset pihtaavat? En haluaisi uskoa.. 

Vierailija
16/28 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele naisen pihtaamista, jos miehelle yhdyntä on kuin runkkaamista ilman käsiä..

Vierailija
17/28 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?

Vierailija
18/28 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan kun haluavampana puolena on mennyt aika paljon erilailla kun optimi meillä niin alkanut ajatteleen että eipä sitä seksii sit tarvii. kun toine joskus lähestyy ei se tunnu enää niin kivalle

Vierailija
19/28 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhdyntä on kiinnostusta, välittämistä halua tuntea toinen sanod terapeutti

Vierailija
20/28 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ero muuten kuin seksin osalta toimivasta suhteesta tarkoittaa, että 200 neliön okt Espoossa vaihtuu kaksioon Itä-Vantaalla, niin mieluummin harrastan seksiä sitten muualla kuin kotona. Yhdyntä on vain runkkaamista ilman käsiä."

Eipä ole ihme, ettei vaimo halua seksiä sun kanssa. Ja vielä ihmettelet miksi. Kuinka urpo voitkaan olla :D Tolla sun asenteella voi suoraan päätellä, että seksi sun kanssa on varmasti hyvin hyvin huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä