Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Lokahaaveet*** Ma 22.1.

22.01.2007 |

Aloitanpas pinon kun en on tuo la-su pino jo venähtänyt aika pitkäksi!

Kiva että meitä on näin monta mukavaa mimmiä jakamassa yhteistä asiaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten otsiko kertoo täällä paistaa aurinko ihan pilvettömältä taivaalta! sehän on aivan ihanaa pitkästä aikaa! Pakkastakin on -12' c ja tuntuu muuten tosi kylmältä.

(.)Lähdin sitten kuitenkin yöksi töihin vaikka olo ei kovin kaksinen ollutkaan. Hengissä selvisin nipin-napin, kun sattui vielä ihan järkky härdelliyö. Nyt olo on kuin olisi jäänyt rekan alle... :( Kaiken huipuksi ennen joulua satutin sormeni ja nyt sekin vielä äityi kiusaamaan.

Kummallisia on nämä kropan tuntemukset ruvenneet olemaan... Nippailua alavatsalta löytyy ja yöllä oli toinen " ?!" tissi ihan sika kipeä, nenä onedelleen tukossa ja nyt on ruvennut suutakin kuivaamaan. Ja ne oviksen jälkeen matalalla olleet lämmöt on nyt pysyneet sen parin päivän takaisen " notkahduksen" jälkeen 36,9-37,2 välissä... Hmm... Melkein jo voisin ruveta elättelemään toiveita, mutta ehkä tämä on vaan alkavaa lentsua? :)

Anteeksi omanapaisuus, mutta ei saa vaatia 4 tunnin unien jälkeen kovin suuria, eihän? palaan illemmalla...

-Rimpe-kp 22/n.26

Vierailija
2/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo Rimpe sun oireet kuulostais ihan siltä itteltään. Pidetään peukkuja!!!!

Mulle iski masennus. Olen ihan varma että tälläkään kierrolla ei tärppää. Välillä kun näitä ajatuksia tulee, yritän ajatella niin, että eipä hätiä, onhan meillä yksi ihana lapsonen jo olemassa. Että olemme ihan tyytyväisiä niinkin. Mutta silti.... eilen katseltiin vauvakuvia esikoisesta ja vauvakuume vain yltyi.

Mukavaa alkanutta viikkoa ja +säteitä!!!

Ykä kp 23/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynttyköhän se oli joka neuvo mua tosta valkkarijutusta...mul oli just niinku sullakin se asia kuitenkin!!

Vierailija
4/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kirjotin jo tohon toiseen pinoon. Sielä tuntuu olevan enenmmän olevan liikettä...

Rimpella tosiaan kuulostaa hyvinkin kutkuttavalta. Tsemppiä vaan. Kohtahan me tiedetään....

Katrina