Pesetkö suihkussa myös perseen?
Siis ihan sieltä pakaroiden välistäkin? Kuullut, että jotkut tätäkin tekee ja saippuan kanssa. Kyllä se itselleni ainakin riittää kun käsisuihkulla vetää paskannuksen jälkeen pahimmat pois.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Työnnättekö joskus sormen syvälle pyllyyn ja sitten haistelette sitä? Annatteko muidenkin haistaa sitä?
Kiihottaako teitäkin jos pakottaisitte jonkun ehkä kiltimmän miehen haistamaan ja vähän maistamaan sitä sormea? Minua se kiihottaa.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnättekö joskus sormen syvälle pyllyyn ja sitten haistelette sitä? Annatteko muidenkin haistaa sitä?
Kiihottaako teitäkin jos pakottaisitte jonkun ehkä kiltimmän miehen haistamaan ja vähän maistamaan sitä sormea? Minua se kiihottaa.
N22
Voi kyllä. Kunpa löytäisinkin jostain sellaisen kiltimmän miehen jonka laittaisin haistamaan pyllyssäni ollutta sormea!
N23
Minä teen just noin. Saippuoin ja vaahdotan. Huuhtelen. Sitten pyöräytys peppulilla ja sormien haistelu. Jos sormi ei enää haise paskalle, niin pesu on hyvin suoritettu. Jos haisee, niin kaikki alusta.
Kakantuotantolaitokseni ei siis haise.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pese. Kuulostaa ällöttävällä. Sen vuoksihan suihkussa käydään, että vesi menee myös sinne.
Outo on perseesi, jos sinne vesi menee noin vain levittelemättä pyllyposkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pese. Kuulostaa ällöttävällä. Sen vuoksihan suihkussa käydään, että vesi menee myös sinne.
Outo on perseesi, jos sinne vesi menee noin vain levittelemättä pyllyposkia.
Kaikki eivät ole laarditankkereja joiden perseetkin ovat turvonneet muodottomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos bussissa haiseekin aina pilluhiki ja pesemätön perse
:D
En oo pitkiin aikoihin nauranu näin paljon kuin lukiessani näitä pesujuttuja. On se ongelma, jos ei oo niin pitä kehittää ongelma
Pesen pepun saippualla ja lopuksi kruunaan puhdistamisen käsidesillä, eipähän pääse pöpöt leviämään pisaratartuntana pieraistessa!
Laitan saunaan mennessä lauteille pesuvatiin kloritea ja istun sitten siinä löylytellessä. Tulee koko alakerta kerralla siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Voi kyllä. Kunpa löytäisinkin jostain sellaisen kiltimmän miehen jonka laittaisin haistamaan pyllyssäni ollutta sormea!
N23
Minä haistelen ja maistelen sormesi ja perseenreikäsi oikein mielellään M40
Pesen selkäpuolen ja perseen ainoastaan silloin kun käyn saunassa.
Vierailija kirjoitti:
En oo pitkiin aikoihin nauranu näin paljon kuin lukiessani näitä pesujuttuja. On se ongelma, jos ei oo niin pitä kehittää ongelma
Minun ongelmani istuu suupielessä, punottaa, kutiavia näppyjä. Voiko suukottelusta saada vastapuolelta ihoon jotakin tartuntaa...
Vierailija kirjoitti:
Pesen pepun saippualla ja lopuksi kruunaan puhdistamisen käsidesillä, eipähän pääse pöpöt leviämään pisaratartuntana pieraistessa!
Meinaatko, että se käsidesi peppuaukon ympärillä jotenkin desinfioi pierusi?
Minulla on kotona tiskiharja jolla pesen reijän ja persposket niin onpahan ainakin puhtaat eikä haise.
Minä teippaan aina suihkuun mennessä muovipussin suokaksi, että ei pylly kastu.