Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö suihkussa myös perseen?

Vierailija
17.04.2024 |

Siis ihan sieltä pakaroiden välistäkin? Kuullut, että jotkut tätäkin tekee ja saippuan kanssa. Kyllä se itselleni ainakin riittää kun käsisuihkulla vetää paskannuksen jälkeen pahimmat pois.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teippaan aina suihkuun mennessä muovipussin suokaksi, että ei pylly kastu. 

Vierailija
102/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnättekö joskus sormen syvälle pyllyyn ja sitten haistelette sitä? Annatteko muidenkin haistaa sitä?

Kiihottaako teitäkin jos pakottaisitte jonkun ehkä kiltimmän miehen haistamaan ja vähän maistamaan sitä sormea? Minua se kiihottaa. 

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske omaan perseeseen, koska se tekee homoksi!

Vierailija
104/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnättekö joskus sormen syvälle pyllyyn ja sitten haistelette sitä? Annatteko muidenkin haistaa sitä?

Kiihottaako teitäkin jos pakottaisitte jonkun ehkä kiltimmän miehen haistamaan ja vähän maistamaan sitä sormea? Minua se kiihottaa. 

N22

Voi kyllä. Kunpa löytäisinkin jostain sellaisen kiltimmän miehen jonka laittaisin haistamaan pyllyssäni ollutta sormea!

N23

Vierailija
105/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen just noin. Saippuoin ja vaahdotan. Huuhtelen. Sitten pyöräytys peppulilla ja sormien haistelu. Jos sormi ei enää haise paskalle, niin pesu on hyvin suoritettu. Jos haisee, niin kaikki alusta.

Kakantuotantolaitokseni ei siis haise. 

Vierailija
106/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Pesen sen myös toimitusten jälkeen. 

Vierailija
107/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos bussissa haiseekin aina pilluhiki ja pesemätön perse

Vierailija
108/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pese. Kuulostaa ällöttävällä. Sen vuoksihan suihkussa käydään, että vesi menee myös sinne. 

Outo on perseesi, jos sinne vesi menee noin vain levittelemättä pyllyposkia.

Vierailija
109/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pese. Kuulostaa ällöttävällä. Sen vuoksihan suihkussa käydään, että vesi menee myös sinne. 

Outo on perseesi, jos sinne vesi menee noin vain levittelemättä pyllyposkia.

Kaikki eivät ole laarditankkereja joiden perseetkin ovat turvonneet muodottomiksi. 

Vierailija
110/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos bussissa haiseekin aina pilluhiki ja pesemätön perse

:D

Vierailija
111/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pitkiin aikoihin nauranu näin paljon kuin lukiessani näitä pesujuttuja. On se ongelma, jos ei oo niin pitä kehittää ongelma

Vierailija
112/118 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pepun saippualla ja lopuksi kruunaan puhdistamisen käsidesillä, eipähän pääse pöpöt leviämään pisaratartuntana pieraistessa!

Vierailija
113/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan saunaan mennessä lauteille pesuvatiin kloritea ja istun sitten siinä löylytellessä. Tulee koko alakerta kerralla siivottua. 

Vierailija
114/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Voi kyllä. Kunpa löytäisinkin jostain sellaisen kiltimmän miehen jonka laittaisin haistamaan pyllyssäni ollutta sormea!

N23

Minä haistelen ja maistelen sormesi ja perseenreikäsi oikein mielellään M40

Vierailija
115/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen selkäpuolen ja perseen ainoastaan silloin kun käyn saunassa.

Vierailija
116/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo pitkiin aikoihin nauranu näin paljon kuin lukiessani näitä pesujuttuja. On se ongelma, jos ei oo niin pitä kehittää ongelma

Minun ongelmani istuu suupielessä, punottaa, kutiavia näppyjä. Voiko suukottelusta saada vastapuolelta ihoon jotakin tartuntaa...

Vierailija
117/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen pepun saippualla ja lopuksi kruunaan puhdistamisen käsidesillä, eipähän pääse pöpöt leviämään pisaratartuntana pieraistessa!

Meinaatko, että se käsidesi peppuaukon ympärillä jotenkin desinfioi pierusi?

Vierailija
118/118 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona tiskiharja jolla pesen reijän  ja persposket niin onpahan ainakin puhtaat eikä haise.