Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kuukausien työmatkalla Briteissä ja häpeäkseni petän häntä. Yritin etsiä tyydytystä erilaisista leluista, mutta ei ne auta enää!!

Vierailija
17.04.2024 |

Mieheni on kuukausien työmatkalla Briteissä ja häpeäkseni petän häntä. Yritin etsiä tyydytystä erilaisista leluista, mutta mikään ei tuntunut riittävältä. Aloin epäillä, että minulla oli jokin ongelma tai häiriö, joka vaikutti seksuaaliseen halukkuuteeni. Mutta minä tiesin, että mikään lääkitys tai terapia ei voisi täysin tyydyttää tarpeitani. Tarvitsin jotain enemmän, jotain erikoisempaa. Silloin muistin vanhan ystäväni, joka oli aikoinaan vihjaillut minulle omasta erityisestä "lahjakkuudestaan" makuuhuoneessa. Olin aina pitänyt häntä houkuttelevana ja kiehtovana, joten päätin ottaa yhteyttä häneen, kun oli yhtenä iltana juonut viiniä. Leikillä vain. Keskustelimme pitkään ja vitsaillen siitä, mitä minä tarvitsin ja mitä hän voisi tarjota. Hän oli ymmärtäväinen ja empaattinen, ja lopulta suostuin tapaamaan hänet.

Kun lopulta kohtasimme, en tiennyt mitä odottaa. Mutta heti kun hän kosketti minua ensimmäistä kertaa, tunsin valtavan aallon nautintoa ja kiihkoa vyöryvän ylitseni. Hän tiesi tarkalleen mitä tehdä ja mitä minä tarvitsin, ilman että minun tarvitsi edes sanoa siitä ääneen. Tärisin orgasmeista.

Yhdessä vietimme unohtumattoman yön täynnä intohimoa ja halua, joka tyydytti minut enemmän kuin mikään muu koskaan ennen. Hän oli juuri se mies, joka pystyi auttamaan minua tässä himossa, ja olin kiitollinen hänelle jokaisesta hetkestä.

Soittelin miehelleni puhuen kuinka häntä kaipaan. Vaikka tiesin, että vanha ystäväni oli vain väliaikaista helpotusta, olin kiitollinen siitä, että minulla oli joku, joka ymmärsi minua ja oli valmis auttamaan minua tyydyttämään tarpeeni. Tein tämän miehen kanssa asioita, joita edes aviomieheni ei ole kehdannut ehdottaa. Ja vaikka tiesin, että se saattaisi herättää monia kysymyksiä ja tuomioita muilta, en välittänyt siitä.

Olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni sen tunteen tyydytettyä. Auttakaa, miten voin parantua??

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhhh

Vierailija
2/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh

Vierailija
4/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin oot tuun käymään niin jutellaan ja tyydytetään hyvin :)

Vierailija
5/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksipalsta-aihe

Vierailija
6/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun ukko tee samaa reisussa, eli win-win, anna mennä täysillä, ei järvi soutamalla kulu, kerran täällä vaan ollaan jne. jne...

Vierailija
7/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämisessä ole mitään väärää.

Vierailija
8/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksipalsta-aihe

Oooh 🥵

Vierailija
9/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun h*ora!

Vierailija
10/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa jopa, Reiska

Vierailija
11/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*ora!

💋

Vierailija
12/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki naiset tälläistä????

Vierailija
13/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki naiset tälläistä????

Vain suurin osa.

Vierailija
14/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aikamoinen pa*ka. 

Vierailija
15/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Regina-lehteä ei enää julkaista? Kaunokirjallinen tuotoksesi olisi ollut juuri siihen sopiva.

Vierailija
16/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan aivonsa pilalle  masturboinut mies voi kirjoittaa jotain tällaista

Vierailija
17/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjailijan tai toimittajan urasta haaveileva brovoilija, ei sinulle ole tuollaista tapahtunut.

Vierailija
18/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset fantasiat heti aamusta. 

Vierailija
19/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel paranemisen tiellä on, että kerrot kaiken miehellesi ja sen jälkeen keräät kamppeesi ja häivyt asunnosta.

Ps. V tun huøra, kai sentään hinnan otit.

Vierailija
20/35 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi 5v sitten niin, että sain vaimon kiinni pettämisestä. Siinä sitten pohdittiin, erotaanko vai ei, mutta lasten takia haluttiin yrittää. Tunnistettiin ongelmat, joista tämä johtui. Päätettiin lopulta koittaa osin avata suhdetta ja ettei valehdella lainkaan. Sovittiin tietty budjetti pettämiselle. Jonkun verran vaimo touhuilikin, samoin minä, vaikka ensi alkuun koin sen vastenmielisenä. Mutta meidän suhde vapautui ja parani, kun huomattiin, että halutaan oikeasti olla yhdessä ja että me ei olla pakosta yhdessä. Meidän seksi ja yhdessäolo parani niin paljon, että ne vapaudet lopulta jäi. Suhde muuttui paljon paremmaksi sen ansiosta, että pettäminen tuli ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan