Mieheni on kuukausien työmatkalla Briteissä ja häpeäkseni petän häntä. Yritin etsiä tyydytystä erilaisista leluista, mutta ei ne auta enää!!
Mieheni on kuukausien työmatkalla Briteissä ja häpeäkseni petän häntä. Yritin etsiä tyydytystä erilaisista leluista, mutta mikään ei tuntunut riittävältä. Aloin epäillä, että minulla oli jokin ongelma tai häiriö, joka vaikutti seksuaaliseen halukkuuteeni. Mutta minä tiesin, että mikään lääkitys tai terapia ei voisi täysin tyydyttää tarpeitani. Tarvitsin jotain enemmän, jotain erikoisempaa. Silloin muistin vanhan ystäväni, joka oli aikoinaan vihjaillut minulle omasta erityisestä "lahjakkuudestaan" makuuhuoneessa. Olin aina pitänyt häntä houkuttelevana ja kiehtovana, joten päätin ottaa yhteyttä häneen, kun oli yhtenä iltana juonut viiniä. Leikillä vain. Keskustelimme pitkään ja vitsaillen siitä, mitä minä tarvitsin ja mitä hän voisi tarjota. Hän oli ymmärtäväinen ja empaattinen, ja lopulta suostuin tapaamaan hänet.
Kun lopulta kohtasimme, en tiennyt mitä odottaa. Mutta heti kun hän kosketti minua ensimmäistä kertaa, tunsin valtavan aallon nautintoa ja kiihkoa vyöryvän ylitseni. Hän tiesi tarkalleen mitä tehdä ja mitä minä tarvitsin, ilman että minun tarvitsi edes sanoa siitä ääneen. Tärisin orgasmeista.
Yhdessä vietimme unohtumattoman yön täynnä intohimoa ja halua, joka tyydytti minut enemmän kuin mikään muu koskaan ennen. Hän oli juuri se mies, joka pystyi auttamaan minua tässä himossa, ja olin kiitollinen hänelle jokaisesta hetkestä.
Soittelin miehelleni puhuen kuinka häntä kaipaan. Vaikka tiesin, että vanha ystäväni oli vain väliaikaista helpotusta, olin kiitollinen siitä, että minulla oli joku, joka ymmärsi minua ja oli valmis auttamaan minua tyydyttämään tarpeeni. Tein tämän miehen kanssa asioita, joita edes aviomieheni ei ole kehdannut ehdottaa. Ja vaikka tiesin, että se saattaisi herättää monia kysymyksiä ja tuomioita muilta, en välittänyt siitä.
Olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni sen tunteen tyydytettyä. Auttakaa, miten voin parantua??
Kommentit (35)
>Yhdessä vietimme unohtumattoman yön täynnä intohimoa ja halua, joka tyydytti minut enemmän
> kuin mikään muu koskaan ennen. Hän oli juuri se mies, joka pystyi auttamaan minua tässä himossa,
> ja olin kiitollinen hänelle jokaisesta hetkestä.
...
> Tein tämän miehen kanssa asioita, joita edes aviomieheni ei ole kehdannut ehdottaa.
Puutteessa olon lisäksi iso osa on uutuudenviehätystä ja erilaisuutta.
Uuden kanssa kokeile matalalla kynnyksellä jompaa kumpaa tai molempia kiehtovia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
miksi et puhunut miehellesi seksuaalisesta tyydyttymättömyydestä? Olisitte ehkä voineet yhdessä päätyä tuohon samaan ratkaisuun, etkä sitten olisi joutunut toimimaan salassa ja pettämään salassa...
oma mieheni oli vuoden ulkomailla, tuli vielä sen verran huonoon väliin, että minä en päässyt käymään siellä mitenkään ja hänen suomeentulopäivänsä olivat sellaisia, kun itse olin ulkomailla toisessa maassa. Ollaan molemmat aina tykätty seksistä, joten aika lailla kuukauden selibaatin jälkeen puhuttiin asiasta, että mitä tässä pitäisi tehdä. Päätettiin avata suhdettamme siten, että molemmat saa tämän miehen ulkomaillaasumisvuoden aikana käydä vieraissa. Sovittiin säännöt siihen (eli mm ehdoton kuminkäyttöpakko ja suuseksisuojat jne) ja päästiin eroon ongelmastamme. Kun mies palasi sitten suomeen, niin himot toisamme kohtaan syttyivät aikalailla kertalaakista, ei siis oltu vieraannuttu edes toisistam
Näinhän se on. Ihan mahdollinen ratkaisu. Vaatii sen, että halutaan oikeasti olla yhdessä, mahdollisesti on lapsia jne. Kirjoitin itse numerolla 20 meidän suhteen avaamisesta. Eroa lähellä oltiin, mutta lopulta uskoin, että vaimo pystyy noudattamaan sopimiamme sääntöjä, kuten että ei jäädä yöksi nukkumaan yhdessä, ei katsella peiton alla leffoja, hoidetaan hommat ja sitten pois, ei pitkiä suhteita, lopetetaan, jos alkaa tulla tunteita. Ei se jälkikäteen ajatellen mikään valtavan positiivinen asia ollut, mutta varmasti parempi kuin ero, mikä olisi ollut vaihtoehto. Meidän suhde ei ehtinyt kärsiä, mutta jos olisi ollut jommallakummalla meistä pitkä rakkaussuhde toiseen, ja olisi meidän suhde ja seksielämä jäänyt taka-alalle, olisi varmaan johtanut eroon. Tai jos tilanne olisi jatkunut pitkään, olisi myös voinut käydä huonosti.
Tämä on käännetty englanninkielisestä tekstistä, ehkä jopa Google-kääntäjällä. Kielitieteilijänä huomaan sen helposti, mutta tietyt tekstin piirteet ovat niin ilmiselvät, että kuka tahansa tunnistaa käännöksen. FM
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä oppimistarina, parhaita postauksia täällä. Juuri näin toimivat aikuiset ihmiset, ilman draamaa. Kiitos tarinasta :-)
Meillä kävi 5v sitten niin, että sain vaimon kiinni pettämisestä. Siinä sitten pohdittiin, erotaanko vai ei, mutta lasten takia haluttiin yrittää. Tunnistettiin ongelmat, joista tämä johtui. Päätettiin lopulta koittaa osin avata suhdetta ja ettei valehdella lainkaan. Sovittiin tietty budjetti pettämiselle. Jonkun verran vaimo touhuilikin, samoin minä, vaikka ensi alkuun koin sen vastenmielisenä. Mutta meidän suhde vapautui ja parani, kun huomattiin, että halutaan oikeasti olla yhdessä ja että me ei olla pakosta yhdessä. Meidän seksi ja yhdessäolo parani niin paljon, että ne vapaudet lopulta jäi. Suhde muuttui paljon paremmaksi sen ansiosta, että pettäminen tuli ilmi.
Ap, voisitko tiivistää.
Kukaan ei nykyään pysty keskittymään yli kolmen rivin juttuihin. Kiitos somen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi 5v sitten niin, että sain vaimon kiinni pettämisestä. Siinä sitten pohdittiin, erotaanko vai ei, mutta lasten takia haluttiin yrittää. Tunnistettiin ongelmat, joista tämä johtui. Päätettiin lopulta koittaa osin avata suhdetta ja ettei valehdella lainkaan. Sovittiin tietty budjetti pettämiselle. Jonkun verran vaimo touhuilikin, samoin minä, vaikka ensi alkuun koin sen vastenmielisenä. Mutta meidän suhde vapautui ja parani, kun huomattiin, että halutaan oikeasti olla yhdessä ja että me ei olla pakosta yhdessä. Meidän seksi ja yhdessäolo parani niin paljon, että ne vapaudet lopulta jäi. Suhde muuttui paljon paremmaksi sen ansiosta, että pettäminen tuli ilmi.
malliesimerkki, näin naamioidaan se, kuinka toinen alistuu kynnysmatoksi. pitäisi olla enemmän itsekunnioitusta. "tunnistettiin ongelmat, joista tämä johtui", jus joo. sun puoliso on lumppu!
mitä juttuja ap teit, mitä et ennen tehnyt?
Porvoolaisilla on porvoolaisten ongelmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
malliesimerkki, näin naamioidaan se, kuinka toinen alistuu kynnysmatoksi. pitäisi olla enemmän itsekunnioitusta. "tunnistettiin ongelmat, joista tämä johtui", jus joo. sun puoliso on lumppu!
Se on kuule äärimmäisen intensiivinen hetki, kun petturivaimo on paljastettu ja se istuu surkeana sun edessä odottaen tuomiota, joka muuttaa sen elämän perusteellisesti, pilaa maineen sukulaisten ja lasten edessä ja pilaa samalla niiden lasten elämän. Siinä on kaksi mahdollisuutta: joko heittää lumpun heti pihalle tai sitten odottaa pari viikkoa tai kuukautta kuulostellen, josko voisi tästä jotenkin päästä yli. Pari tuntia keskusteltuamme minusta alkoi tuntua, että valitsen jälkimmäisen. Juteltiin kymmeniä tunteja ja päästiin asioista perille, miksi näin oli käynyt. Sitten on vielä kynnys siinä, että pystyy mitenkään luottamaan puolisoon ja että riekaleiksi mennyt parisuhde saadaan kasaan ja löydetään yhteinen suunta. Tämä on aika vaikea rasti, ja sen takia oikeastaan päädyttiin kokeilemaan avointa suhdetta. Siinä voi tavallaan luottaa toisen rehellisyyteen. Tässä auttoi se, ettei siinä pettämisessä ollut rakkautta ja se oli ohi, eli ei ollut kyse minun korvaamisestani. Mutta meillä alkoi olla niin hyvä toistemme kanssa ja saatiin toisiltamme se, mitä haluttiin, joten päätettiin olla ihan kahdestaan. Ei ole kaduttanut. Totta kai tuntui aluksi kynnysmatolta, mutta siltä olisi tuntunut vaikka olisi erottu. Tietysti parempi jos ei olisi tarvinnut suhdetta avata, muttei siihen heti pystytty.
-sama-
Vierailija kirjoitti:
Tämä on käännetty englanninkielisestä tekstistä, ehkä jopa Google-kääntäjällä. Kielitieteilijänä huomaan sen helposti, mutta tietyt tekstin piirteet ovat niin ilmiselvät, että kuka tahansa tunnistaa käännöksen. FM
Olen eri mieltä. Lisensiaatti tässä vain...
Mikset eroa miehestäsi ja mene naimisiin unelmamunan kanssa?
Kannattaa laittaa oman elämänsä prioriteetit kuntoon ja elää sen mukaan. Turha kysellä muilta neuvoja omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun aletaan elää rehellisesti ja otetaan vastuu omista tunteista ja omasta toiminnasta. Parisuhde voi parantua huomattavasti - ja vahvistua.
miksi et puhunut miehellesi seksuaalisesta tyydyttymättömyydestä? Olisitte ehkä voineet yhdessä päätyä tuohon samaan ratkaisuun, etkä sitten olisi joutunut toimimaan salassa ja pettämään salassa...
oma mieheni oli vuoden ulkomailla, tuli vielä sen verran huonoon väliin, että minä en päässyt käymään siellä mitenkään ja hänen suomeentulopäivänsä olivat sellaisia, kun itse olin ulkomailla toisessa maassa. Ollaan molemmat aina tykätty seksistä, joten aika lailla kuukauden selibaatin jälkeen puhuttiin asiasta, että mitä tässä pitäisi tehdä. Päätettiin avata suhdettamme siten, että molemmat saa tämän miehen ulkomaillaasumisvuoden aikana käydä vieraissa. Sovittiin säännöt siihen (eli mm ehdoton kuminkäyttöpakko ja suuseksisuojat jne) ja päästiin eroon ongelmastamme. Kun mies palasi sitten suomeen, niin himot toisamme kohtaan syttyivät aikalailla kertalaakista, ei siis oltu vieraannuttu edes toisistamme, vaikka saatiin käydä vieraissa.