Mies manspleinaa ja mitätöi mua!!!!
Ei halua myöntää et oon oikeessa tai on hyvä pointti. Sen pitää kokoajan päästä sanomaan miten oon väärässä. Haluaa viimesen sanan. Musta tollanen käytös lähentelee kiusaamista.
Kyllä parisuhteessa pitäis pystyy myöntään et toinenkin on oikeessa ja tietää asioita.
Kommentit (43)
Enpä taitaisi luottaa ap:n asiantuntemukseen kuin korkeintaan Temptation Islandin juonenkäänteiden tms. selvittelyssä.
Taisi mennä palstamiehille herne persreikään. Kyllä me naiset huomataan, että yritätte parisuhteessakin polkea meitä alaspäin tasollenne, eikä kiusaaminen aiheesta tehtyihin ketjuihin auta tilannettanne yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli samanlainen, annoin kaksi vaihtoehtoa: lopeta tai häivy
Hehe, miten miehen asunnossa asuva nainen sanoo tuon?
En tunne yhtään pariskuntaa jossa vain mies omistaisi asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörin palkka kuule on hiukka suurempi kuin lähärin.
No, mä oon ollut naimisissa 24 vuotta. Tänä aikana ei vaimoni ole ollut kertaakaan väärässä tai toiminut niin, että olisi ollut anteeksipyynnön velkaa.
Ehkä Apn ukko vaan on niin hyvä, että on oikeassa aina. Siihen minä ainakin olen omassa suhteessani päättynyt, että vain luulin olevani oikeassa tai ihan ok ihminen. Nyt minua on koulutettu aiheessa niin pitkään, että tiedän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki miehet on insinöörejä ja kaikki naiset on lähihoitajia. Eikä inssinkään palkka niin iso ole, että sillä puolisoa elättäisi.
T. Naisinssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta, tai häivyn. Hehe.
Mun tuntemani insinööri tuskin pärjää palkallaan. Vanha auto, vuokra-asunto jne., mut rahaa kuluu baareihin ja harrastuksiin. Kuun lopuilla pihistelee ruoasta, mutta ei kalvoista. Manspleining tulee ihan ilmaiseksi ja pyytämättä.
Mulla on huonompi palkka, mutta pärjään hyvin. Saan syödä mitä haluan ja rahaa jää yleensä säästöön. Kuinka monta kertaa tarjosin insinöörille aterian kotonani, kun tuli käymään ja valitti, että rahat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin kans tämän.
Ja älä räyhää ja käyttäydy itse kuin 5v.
Odota, että tilanne rauhoittuu ja sitten istutat sen pöytään juttelemaan.
Kerrot, että jos kerran vielä toistuu, sä lähdet.
Ja jos se vielä toistuu, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki miehet on insinöörejä ja kaikki naiset on lähihoitajia. Eikä inssinkään palkka niin iso ole, että sillä puolisoa elättäisi.
T. Naisinssi
Jep ja sit ku me ekonomit ollaan kuitenkin usein naisia ja meillä on aika paljon isommat palkat kuin insseillä, mukaanlukien diplomi-insseillä.
T. ekonomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Naisinssi
Aloituksen perusteella voi aika hyvin päätellä ap:n koulutustason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Naisinssi
Naisinsinöörit ovat muuten töykeimpiä ihmisiä mitä olen pitkän urani aikana tavannut. Työskentelen tientynlaisessa konsultointityössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Naisinssi
Naisinsinöörit ovat muuten töykeimpiä ihmisiä mitä olen pitkän urani aikana tavannut. Työskentelen tientynlaisessa konsultointityös
Ihan mahdollista, tuo tympiintyminen tapahtuu melkeinpä kaikille miesvaltaisilla aloilla työskenteleville naisille ennemmin tai myöhemmin.
T. Naisinssi
Kiitos tosiaan kaikille tuesta ja tsemppaamisesta. Mä ehinkin jo avata toisen langan aiheesta mut se suljettiin ???? En tajuu miks???
mut joo siis se oli vaan esimerkki miten mies vähättelee mua ja mitä mieltä oon asiasta.
esim: mies ei voi myöntää et jos joku on toisella kymmenellä se on 21, 22, 23, 24 jne.
Koska:
ensimmäinen kymmenen on 10
toinen kymmenen on 20
jne
jos on 26, on toisella kymmenellä.
Mut mies vaan jankkaa ja manspleinaa et toisella kymmenellä on jos on esim 13!!! Eihän tos oo mitään järkeä, missä se toinen kymmenen muka sit on!
mut joo, kiits tsempistä! Pitää kyl arvioida suhde uusiks tollasen narsistin kanssa
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tosiaan kaikille tuesta ja tsemppaamisesta. Mä ehinkin jo avata toisen langan aiheesta mut se suljettiin ???? En tajuu miks???
mut joo siis se oli vaan esimerkki miten mies vähättelee mua ja mitä mieltä oon asiasta.
esim: mies ei voi myöntää et jos joku on toisella kymmenellä se on 21, 22, 23, 24 jne.
Koska:
ensimmäinen kymmenen on 10
toinen kymmenen on 20
jne
jos on 26, on toisella kymmenellä.
Mut mies vaan jankkaa ja manspleinaa et toisella kymmenellä on jos on esim 13!!! Eihän tos oo mitään järkeä, missä se toinen kymmenen muka sit on!
mut joo, kiits tsempistä! Pitää kyl arvioida suhde uusiks tollasen narsistin kanssa
ap
No tuossa olet kyllä väärässä, ehkä miehelläsi on jokin pointti toimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos koskaan miettinyt, mikisi 13 on kolmeTOISTA? Siksi, että se on kolme toisella kymmenellä.
Ennenwanhaan on sanottu että 23 on kolmekolmatta, 33 on kolmeneljättä jne.
Miehesi on siis oikeassa, sinä väärässä.Ainakin tässä asiassa.
Jos mies mitätöi, lähde. Tuollainen pelkkä selittäminen voi olla tiedostamatonta toimintaa, josta voi vielä puhua, mutta mitätöinti kertoo jo aivan muusta. Kuuntele pientä ääntä sisälläsi. Onko tällaisen ihmisen lähellä oikeasti hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos koskaan miettinyt, mikisi 13 on kolmeTOISTA? Siksi, että se on kolme toisella kymmenellä.
Ennenwanhaan on sanottu että 23 on kolmekolmatta, 33 on kolmeneljättä jne.
Miehesi on siis oikeassa, sinä väärässä.Ainakin tässä asiassa.
Apua ootsä mun mies?!?!?
joo mut samaa se yritti mut pieleen meni.
Koska: jos 13, se on kolme kohti toista kymmentä eli 20tä
tää on selvä et miks ei pysty myöntää et on väärässä?!?!
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mies mitätöi, lähde. Tuollainen pelkkä selittäminen voi olla tiedostamatonta toimintaa, josta voi vielä puhua, mutta mitätöinti kertoo jo aivan muusta. Kuuntele pientä ääntä sisälläsi. Onko tällaisen ihmisen lähellä oikeasti hyvä olla.
Kiitos ihuna!! Mul tuli ihan kyynel silmään sun sanoista kun ymmärrät miten paha mulla on kun ei oteta tosissaan vaan vähätellään. Ja vaan kun oon nainen! Mun mies ei koskaa tekis noin kelleen kaverilleen, miks sit mulle!!
ap
Jäitkö 50-luvulla bussin alle, heräsit koomasta vasta nyt?