Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Omakannassa näkyä kaikki kirjaukset?

Vierailija
17.04.2024 |

Olen ollut yhteydessä erääseen poliklinikkaan (jonka asiakas olen) useaan otteeseen (3 kertaa) kuukauden sisällä. Sieltä on annettu ohjeita ja nyt myös annettu lääkärin soittoaika. Kuitenkaan mitään kirjauksia näistä yhteydenotoista ei näy Kannassa, eikö puheluni pitäisi kirjata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaavat mitä haluavar, ei minullakaan siellä näy aivan kaikkea. Muokkailevat myös välillä niitä tietoja jostakin syystä. Ei voi luottaa tähän Suomeen, se kannattaa jo ymmärtää todeksi. Valitettavasti edes poliisin apuun ei voi luottaa enää yhtään.

Vierailija
2/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko oma kanta oma, kun kaikki hoitajista lähtien näkevät kahdenväliset keskustelut lääkärin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olin käsittänyt, että kaikki yhteydenotot pitäisi kirjata. Nytkään ei sitten näy, kuinka kauan asiani on ollut käsittelyssä (ei etene mihinkään), koska alkuperäistä yhteydenottoa ei ole kirjattu ylös.

Vierailija
4/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ensimmäistä kertaa Omakantaa. Siellä ei ole muuta kuin rokotukset ja punkinpoisto käsämökkipaikkakunnalla.

Vierailija
5/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kyyläätte kirjauksia koko ajan. Ettekö ymmärrä, että sotessa on täysi kriisi. Kirjataan kun ehditään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan