Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastakohdat täydentävät toisiaan. Miten saatte parisuhteen toimimaan?

Vierailija
16.04.2024 |

Apuja kaivataan! Olemme olleet yhdessä melkein 10 vuotta, yksi yhteinen ja yksi minun lapsi. Mies hidas, minä nopea. Mies odottaa, että ongelmat ratkeaa itsestään, minä ratkaisen ongelmia. Hän tykkää omakotitalosta, minä kerrostalosta. Hän haluaa seksiä aamuisin, minä iltaisin. Hän puhuu politiikasta, minä perheestä. Hän haluaa chillailla ja köllötellä kotona viikonloppuisin, minä haluaisin retkiä tai muuta aktiivista tekemistä. Hän haluaa lomalle Lappiin, minä Eurooppaan kaupunkilomalle.

Miten eri tempoisen ja eri tahtisen kanssa parisuhde saadaan toimimaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin miettinyt asiaa ennen lasten tekoa.

Vierailija
2/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään olette päätyneet yhteen? Jos noin on kuitenkin käynyt, niin sitten vain pitää sietää erilaisuutta, jos ei itsellä ole muutoshalukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaus ja silleen.. Miten eteenpäin, kun vanhaa kunnon Rev-painiketta ei voi painaa?

Vierailija
4/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän haluaa chillailla ja köllötellä kotona viikonloppuisin, minä haluaisin retkiä tai muuta aktiivista tekemistä."

Tämä on pahin. Sun täytyy kai suhata omilla retkillä. Sehän voi olla vahvuuksiin. Mies voi hoitaa lapsen, kun olet riennoissa jotka ei ole pienille. Ja kun lasta pitää käyttää pienille sopivissa aktiviteeteissa, niin miehen ei ole pakko tulla joka kerta mukaan vaan menette kaksistaan uimahalliin yms.

Vierailija
5/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään olette päätyneet yhteen? Jos noin on kuitenkin käynyt, niin sitten vain pitää sietää erilaisuutta, jos ei itsellä ole muutoshalukkuutta.

Minulla muutoshalukkuutta olisi, mutta miehellä hitaampi tie. Hänelle asiat ovat ok näin. Mennään paljon miehen ehdoilla, koska olen selvästi huonompi pitämään huolta omista rajoistani. Puheyhteyskään ei ole kummoinen, koska iltaisin hän haluaa omaa aikaa (ei seksiä tai puhumisia). Aamuisin lapsihärdelli, päivisin työt, iltapäivisin lapsihärdelli 2.0. 

Vierailija
6/7 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän haluaa chillailla ja köllötellä kotona viikonloppuisin, minä haluaisin retkiä tai muuta aktiivista tekemistä."

Tämä on pahin. Sun täytyy kai suhata omilla retkillä. Sehän voi olla vahvuuksiin. Mies voi hoitaa lapsen, kun olet riennoissa jotka ei ole pienille. Ja kun lasta pitää käyttää pienille sopivissa aktiviteeteissa, niin miehen ei ole pakko tulla joka kerta mukaan vaan menette kaksistaan uimahalliin yms.

Kiitos!! Välillä hän hoitaakin. Mutta vain yhteisen. Jos taas menemme esim. uimaan omani ja yhteisen kanssa ilman häntä, tulee jälkikäteen surkuttelua siitö, ettei nähnyt omansa ekaa sukellusta tms. (koska hidas heräämään uintiajatukseen, kun me muut jo istutaan autossa)

Vierailija
7/7 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u mikä tollo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi