Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 400€/kk liikaa kuukauden ruokiin yhdelle?

Vierailija
16.04.2024 |

Olen urheileva työtön mies ja tuon verran menee minulla kuukauden ruokiin.

Syön paljon lihaa, perunoita ja tuoreita vihanneksia + tuoretta kalaa kerran viikossa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa maksaa, niin ei ole liikaa. 

Vierailija
22/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin sun omista tuloistasi, että onko liikaa vai ei 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina nainen ja pitäisi laatia budjetti uusiksi. Olen pohtinut, saisinko 75€/viikko riittämään ;(

Vierailija
24/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee arviolta noin 1000e/kk neljän hengen ruokiin. 

Vierailija
25/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos tulot ovat vähemmän kuin 400€/kk 

Vierailija
26/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo kuulostaa hyvältä taloudenpidolta, tuo 400 euroa kuussa ruokiin. Lyön vetoa ettei demariprinsessa Sannalla riitä tuo summa päiväksikään.

Vierailija
27/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 2 aikuista ja menee n. 300e/kk ruokaan.

Mua aidosti kiinnostaa, miten tämä on mahdollista. Miehen kanssa yritetään pysyä n.400 eurossa,mutta aina menee yli vaikka tingitään tosi paljon. Ei syödä edes punaista lihaa

Äitini selviää halvemmalla, kun syö lähinnä halvinta leipää ja halvinta juustoa. Kaikesta valitaan aina se halvin vaihtoehto eli silloin harvoin kun tehdään ruokaa, ostetaan sika-nautajauhelihaa, makaroni valkoisena jne. Tekee pahaa edes ajatella asiaa, mutta kun sairastuu nuukuuteen, sillä ei ole mitään väliä paljonko tilillä on rahaa. Itse saan kulumaan ruokakauppaan vähintään 300 euroa kuussa ja usein menee varmaan 400 euroa. Sillä kyllä syö jo hyvin, paljon vihanneksia ja usein marjojakin ja vaihtelevia proteiineja, joiden joukossa myös edullisia linssejä ja papuja.

Vierailija
28/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aidosti kiinnostaa, miten tämä on mahdollista. Miehen kanssa yritetään pysyä n.400 eurossa,mutta aina menee yli vaikka tingitään tosi paljon. Ei syödä edes punaista lihaa

Tekee itse ruoat. Ostaa halvinta ruokaa. Ei herkkuja tms.

Vierailija
29/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo on aika iso summa ruokaan eli ilmeisesti syöt hyvin. Minulla menee työttömänä    200-300 euroa kuussa. Hätätapauksessa elän huomattavasti pienemmälläkin summalla. Tuore liha ja kala maksavat paljon, joten ne eivät kuulu minun ruokakoriin. Lisäksi opiskeluaikana totuin syömään edullisesti, mistä on ollut hyötyä nyt kun joutuu venyttämään penniä. 

Vierailija
30/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20+ vuotta sitten ruokaan meni yhdellä jotain 200 kuussa. Nykyään menee saman verran mutta laatu on todella paljon surkeampaa. Ja ei, enempää ei ole. 

Vierailija
31/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee itse ruoat. Ostaa halvinta ruokaa. Ei herkkuja tms.

Teet ruoat ja maksat sitten ne säästöt sähkölaskussa kun uuni ja hellat imee kilowatteja. 

Vierailija
32/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis 

Vierailija
33/33 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni menee ruokiin noin 800 euroa kuukaudessa, vaikka ostellaan usein tarjouksista ja mietitään mitä ostetaan.

Joskus oli aika ettei mietitty, lapattiin vaan kärryyn ja silloin viikonlopun yksi kauppareissu maksoi jo kolmisen sataa. Ollaan alettu tarkemmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi