Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärit ja tatuoinnit

Vierailija
16.04.2024 |

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010353304.html

Siis minkä ikäisiä nämä tällaiset tuomitsevat ihmiset ovat!? Omasta kokemuksesta tiedän, että vanhempi väestö ei ainakaan ole näin ääliöitä. Jotain keski-iän ylittäneitä vannepäitä? Katkeria ja pahansuopia joka asiassa.  

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä onko oikeasti ihmisiä, jotka kehtaavat arvostelka ja epäillä läökäreitä josrain epäsopivasta? Eivätkö he muka ole tietoisia, että lääkärit ovat Suomessa vpyytettömiä ja vilpittömiä ja kaiken oikein osaavia ja kaiken taitavia. 

Tämän vuoksi heillä toisin kuin juuri mnikään muun ammattiryhmän edustaja voivat  verraten apaasti kilpailla omaa työnabtajaansa vastaan.

Jos joku epäilee lääkärin ammattitaitoa ja kykyä esimerkiksi leikata potilasra 15 tunnin päivystyksen jälkeen hän on luultavasti normaaliin vuorotyhssä okeva vähemmän koulutettu hoitaja  koka puheillaan on vaaraksu kansantaloudelle 

Jos lääkäriliitto tulee sanoneeksi, että tarttis tuota saada lisäö palkkaa saada lisää lääkäreille kyse on siitä  että annetaanko paljon vai enemmän? 

Koska lääkärit ovat korkeasti koulutettuja ja usemman vuoden opiskelleita; toisin kuin mikään muu ammattiryhmä.  

Vierailija
22/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä on ja useammissa ikäryhmissä. Edelleen joidenkin toimesta kauhistellaan tatuointeja, lävistyksiä, shokkivärejä tai erikoisempaa hiusmallit, ihan pelkästään sitäkin, että olet nainen alalla x. Huomaahan sen erilaisuuden pelon ja stereotypiat tällä palstallakin. 

Joskus turhauttaa, mutta pitää vaan yrittää antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Maailma tuntuu muuttuvan todella hitaasti sen suhteen, että alettaisiin vihdoinkin ymmärtää, että sukupuoli tai ulkonäkö ei määritä pätevyyttä tai että stereotypiat on vain stereotypioita. 

Juuri näin. Minulle on ihan se ja sama mitä joku Matti tai Anne Keravalta on mieltä minun tatuoinneista. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Tuollaiset ihmiset on henkisesti pimahtaneita.

Minä en välitä jos joku Niko jostainvi tun Töölöstä ei pidä minun vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa epäsiistin vaikutelman.

Olen kyllä nähnyt sellaisen labrahoitajan, jolla ei ollut tatuointeja mutta epäsiistit vaatteet.

Eikä sekään kivalta näyttänyt...

Osaavat työnsä, mutta onhan sillä ulkoisellakin olemuksella vaikutuksensa.

Erikseen työt, joissa likaantuu väkisinkin.

Vierailija
24/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niillä kokeillakaan kivalta näytä...

Jos haluaa tatuointeja, ne pitää tietyissä töissä peittää.

Voisi hieman ajatella muitakin, mutta se on nykypäivää; Minäminäminä...

Vierailija
25/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näyttää jos osaa asiansa. Mun tuttu on kansaivälisestikin arvostettu kirurgi joka polttaa tupakkaa, omaa muutaman tatuoinnin ja lävistyksen. Tatuoinnit ei juuri näy ja lävistyksetkin on pois työaikana. Mutta vapaa-ajalla näyttää punkkarilta.