Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksupoika

Vierailija
16.04.2024 |

Kaupasta tilaan tarvitsemiani, tuo kauppiaan juoksupoika ostoskset kotiini, silloin kaffitelemme, ja parittelemme, hän on 23 v ja mä 52 v, on ihanaa saada nuorta, hänkin nautii, kun voi laskea sisälleni..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaoin lukiopoikana yhden kesän lehteä asuma-alueellemme. Kuinka usein olikaan aamu kaunis, lämmintä säätä luvaten, ja reitti tuttu. Sydän pamppaillen odotin myös erästä sivukatua, sen valkoisia rivitaloja, joista yhden parvekkeella oli useina aamuina asettautunut kuin minua odottamaan rouva pikkuvaatteissaan, joskus jopa ilkosen alastomana. Siinä tutustuimme vähitellen niin että heilautimme kättä tuttavallisesti toisillemme, ja minä jatkoin lehtien jakamista kalu kovana. Sen verran tiesin, että niillä nurkilla asui akateemista väkeä, opettajakuntaa, tämäkin vapaamielinen rouva, jolle aamuinen paljastelu varmaan tuotti samanlaista kihelmöivää iloa kuin minullekin.

Vierailija
2/2 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuinka lihava?? mulla on kokemus olla lihavan naisen kanssa, nautinto on todellakin ihanaa, hän oli yli 85 kiloinen-ja osasi olla ihana, vieläkin kaipaan, mutt, ikäni taitaa olla esteenä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi