Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jotka olleet vähän plösojä, mutta hommanneet pyykkilautavatsan vasta keski-ikäisinä?

Vierailija
16.04.2024 |

Mää ajattelin ruveta tällaiseen projektiin.. On alkanut kyllästyttämään tämä oma plösöys. En ole mikään lihava kylläkään mutta kaukana mistään tosi tiukastakaan kondiksesta. Tää ei ole mulle mikään juttu että pitäisi muille jotain näyttää, vaan jotenkin ihan tällainen oma juttu. Varmaan joku keski-iän kriisi mutta väliäkö sillä.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. On ollut elämäni paras päätös alkaa kuntoilla ja sanoa ei roskaruoalle ja epäterveellisille herkuille.

M38

Vierailija
2/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? Mulla ei ole ikinä ollut pyykkilautaa vaan pömppö mutta en tiedä onnistuisiko enää yli viiskymppisenä millään ilveellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ja toimintakyvystään huolehtiminen kannattaa, koska muuten on hyvin kurjat ja ankeat lähivuosikymmenet odotettavissa.

Vierailija
4/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! En sanoisi pyykkilaudaksi, mutta vatsalihakset näkyvät selvästi kun ne jännittää. Rentona eivät oikein näy. Itse 47 v. Tässä pikkuhiljaa koittanut saada enemmän ja enemmän näkyviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi