Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsut yo-juhliin

Vierailija
16.04.2024 |

Meillä on laaja suku, mutta nyt ongelmaksi tuli se kun muutamilla on jotain skismaa keskenään. Tyyliin "minä en sitten ainakaan tule, jos Matti on paikalla". Tämä taas johtaa siihen, että koko perhekunta jää pois ja meidän pitäisi tehdä valinta ketä kutsutaan. Tekee niin tai näin niin joku kuitenkin loukkaantuu...

Ihana suku meillä! Nämä on kyllä viimeiset juhlat, jotka suvulle järjestetään, sen olen päättänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut vastauspyynnöllä, tapelkoot palstakielellä "incel-ryhävalasjoukko" keskenään.

Vierailija
2/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsut vastauspyynnöllä, tapelkoot palstakielellä "incel-ryhävalasjoukko" keskenään.

Naurahdin. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Olisiko mahdollista porrastaa vieraita niin, että he tulevat eri aikaan.

Vierailija
4/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse kutsuisin kaikki, ketä haluan paikalle ja kutsutut päättäkööt tulostaan, mutta jos ap:lla on noin vaikea tilanne, niin voisiko näitä riitapukareita mitenkään kutsua eri aikaan paikalle? Lakkiaiset kun nyt muutenkin ovat juhlat, joihin voi tulla sen annetun aikarajan sisällä miten vain. Osa vieraista kun kuitenkin käy useammissa kuin yksissä lakkiaisissa.

Vierailija
5/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on heidän oma asiansa. Sinä kutsut ketä kutsut. 

Niinhän se menee.

Hassuja nuo: Ovat sitten viimeiset kutsut jne. -kaneetit. Ovat ihan samaa sarjaa kuin ne kiukuttelijoiden jutut. Teillä taitaa asiat olla suvussa liian hyvin, kun viitsitte noin paljon kiukutella. tai sitten

Turhautunutta porukkaa olette.

Eihän teidän ole mikään pakko olla yhteydessä toisiinne. Itse valitsette. 

Pitäkää tauko toisistanne.

Vierailija
6/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
7/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä varakkaita juhlien pitoon, juhlissa käymiseen ja energiaa tappelemiseen. 🥳😁

Vierailija
8/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on heidän oma asiansa. Sinä kutsut ketä kutsut. 

Niinhän se menee.

Hassuja nuo: Ovat sitten viimeiset kutsut jne. -kaneetit. Ovat ihan samaa sarjaa kuin ne kiukuttelijoiden jutut. Teillä taitaa asiat olla suvussa liian hyvin, kun viitsitte noin paljon kiukutella. tai sitten

Turhautunutta porukkaa olette.

Eihän teidän ole mikään pakko olla yhteydessä toisiinne. Itse valitsette. 

Pitäkää tauko toisistanne.

No kun sama juttu aina isommissa juhlissa, viimeksi sama toistui rippijuhlissa, ei oikein enää nappaa (näiden juhlien jälkeen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä