Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää työpaikkailmoitukset, joissa ei kerrota itse työstä juuri mitään.

Vierailija
16.04.2024 |

Hyvin ympäripyöreää selostusta, mistä ei saa käsitystä minkälaisesta työstä on kyse. enemmän kerrotaan sitten yrityksestä kuinka hieno ja fantastinen paikka meillä on tehdä töitä. Ei minua itseäni ainakaan yrityksen schaissenjauhanta kiinnosta, vaan palkka, työaika, työn sisältö jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja palkka pitää olla selkeästi näkyvillä, ei sellaista, että pitää etsiä jostain yksityisen sektorin palkkataulukoista (olen lähihoitaja). Tiedän vain, että yksityisellä maksetaan huonompaa palkkaa samasta työstä mitä julkisella maksetaan, jopa pari sataa euroa huonommin per kuukausi.

Vierailija
22/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli 1980-luvulla, kun joka hiton tehtävään oli oma virkansa, mutta nyt kaikki tekee kaikkea, eikä ole erikseen määritelty, että Pasi postittaa, Kaisa kopioi, Kirsi keittää kahvia, Tero terottaa kynät jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Ilmoituksissa mediasta riippumatta joku täysin asiaan kuulumaton kuva missä nuoria, kauniita ihmisiä. Sen lisäksi liirumlaarumia, firman esittelyä ja erilaista statementtiä. Kaiken sekavan turhuuden keskeltä jonkilaisena sivulauseena löytyy yhdellä, korkeintaan kahdella lauseella ympäripyöreä kuvaus tehtävästä ja ehkä jopa valittavan henkilön osaamisesta. Jos löytyy. Palkkatietoja ei ole yhdessäkään, korkeintaan maininta TES mukaan. Mutta jos olen tietyn alan ammattilainen mulle on ihan turha tarjota TES palkkaa ja kuvitella että myyn osaamiseni polkuhintaan. Ja jokainen videohakemusta kyselevä saa mun puolesta jatkaa etsintäänsä XDD

Vierailija
24/27 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aina myös yhteystiedot, josta voi kysellä työstä lisää.

Ja jos onnistuu saamaan kyselyyn jonkun vastauksen, se on lähes yhtä ympäripyöreä kuin se alkuperäinen ilmoituskin.

Vierailija
25/27 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä mitätahansatöitä, joita stereotyyppinen työtön on velvollinen ottamaan vastaan.

Vierailija
26/27 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viimeksi kun katoin paikkoja tuli vastaan ilmoitus jossa etsittiin iloista heittäytyjää, ei mitään muuta tietoa. vaikea on saada käsitystä työajasta,paikasta ja tehtävästä. eli hyvin vaikeaksi on tehty ilmoitukset.ärsyttää ettei ilmoteta rehellisesti missä työpaikka ja mitä työtehtävät sisältää.

Me haemme yritykseemme iloista heittäytyjää.

T. Oy Benjiköydet Ab, koehyppyosasto

Vierailija
27/27 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se työpaikka ilmoitus näyttää lähinnä sirkuksen mainokselta, niin ne on luultavasti sellainen firma on etsimässä apinaa tai pelleä. No sellaisia sirkustirehtöörejä alkaa olla aika paljon monen yrityksen johtotehtävissä, joten sinällään ei yllätä. Valitettavan usein 30 vuotias kaikkitietävä, joka on koulupaperilla paras mitä voi saada. Mutta sitten käytännössä, väärässä paikassa ja sellaisten pitäisi olla vielä opissa, mutta ei vielä johtamassa tai ohjaamassa.