Ex miehen kanssa huoltajuusriita ohi
Mies Alkoholisti, narsisti ja pahoinpidellyt toista lasta, oli sitten mentävä oikeuteen hakemaan yksinhuoltoa.
Tämä mies ei koko vuoden aikana vienyt lapsia tapaamaan äitiään, vaikka kovasti lapsille selitti, että vain hänen äitinsä on oikea mummo lapsille. Minun sukuni haukkui täysin vuosien aikana.
Hän jopa lapsille sanoi, ettei edes tiedä onko äitinsä hengissä, kun lapset kysyivät mitä mummolle kuuluu, mikä hieman kuulostaa siltä että ois ehkä riitautunut hänenkin kanssaan.
Mummo ei ole pitänyt lapsiin mitään yhteyttä sen jälkeen, kun menimme oikeuteen.
Mutta nyt kun tämä on ohi, niin olemme viemässä lapsia mummoa katsomaan. Mulla ja nykyisellä puolisollani ei ole mitään tätä mummoa vastaan.
Mutta luulen että hän inhoaa meitä. Oli vanhemmalle lapselle sanonut, ettei halua tavata minua ja miestäni, kun lapsi laittoi hälle viestiä ja kysyi voisivatko mennä käymään.
Eihän se toki meitä sinänsä haittaa, lapsiahan me vain ajattelemme, kun viemme heitä mummoa katsomaan, kun isänsä ei sitä ole tehnyt. Tietysti olisi kiva, että mummo ymmärtäisi, että hänen poikansa on tehnyt paljon pahaa omille lapsilleen, ja meidän oli tehtävä tämä ratkaisu.
Toivotaan että mummolla ja lapsilla on mukavaa yhdessä pitkästä aikaa.
Juu hyvää jatkoa mummo tapaamiseen, tärkeää että lapset tuntevat mummon vaikka harvemminkin tapaisivat ja voisivat myös kortilla muistaa joskus häntä.