Te ketkä erositte toisen miehen vuoksi.
Kertokaa te jotka olette eronneet suhteesta uuden ihastumisen/rakastumisen vuoksi ja aloittaneet uuden suhteen.
oliko sen arvoista? Kaduitteko? Minkälainen tilanne oli?
Kommentit (7)
En ole päivääkään katunut. Mieheni on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Ex olo paljon poissa kotoa, jne
- vaimo since -94
Minä erosin mutta liitto voi jo valmiiksi huonosti. Toki kannatti, olen eron jälkeen asunut omillani ja se on ihanaa!
Suhde nykyisen kanssa kestänyt 7vuotta ja siinä on ollut paljon ongelmia. Viimeiset pari vuotta olleet aika kurjat, toki niitä hyviäkin hetkiä on mutta pääsääntöisesti kylmät välit ja paljon riitoja. Ollaan erottukkin pari kertaa mut palattu nopeasti yhteen, suurin syy yhteenpaluun on ollut lapsi ja suhteen ongelmat palanneet aina takaisin. Ap
Oli sen arvoista. Takana kohta 20 v onnellista liittoa aiemman kaltoinkohtelun sijaan. Sain voimia lähteä.
Joo ja ei. Oli "tarpeeksi hyvä syy" päästä irti väkivaltaisesta suhteesta. Muutaman vuoden päästä vaan kävi ilmi että tällä uudella on hoitamattomia mielenterveysongelmia. Ero tuli siitäkin.
Erosin eikä suhteesta uuden miehen kanssa tullutkaan mitään. Sitten löysin nykyisen mieheni joka on enemmän kuin olisin voinut edes kuvitella. Myös eksä löysi uuden naisen joka sopii hänelle kyllä paljon paremmin kuin minä. Kannatti.