Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amisope, kerro sun työstä!

Vierailija
15.04.2024 |

Millaista ammatillisen opettajan työ on?

Viihdytkö?

Onko töitä tarjolla?

Millaista palkkaa saat (monta vuotta työkokemusta sinulla on ja onko sinulla ammatillisen opettajan pätevyys)?

Onko amisopettajillakin lomaa samalla tavalla kuin peruskoulun ja lukion opettajilla?

Jos sinulla on kokemusta opettamisesta jossain muussakin koulussa kuin amiksessa, niin ovatko kokemuksesi erilaisia?

Suositteletko alaa?

Kiinnostaisi ryhtyä opettajaksi. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ammatillisen opettajan työssä etätyömahdollisuutta (eli tämä sitoutumaton työaika?)

Vierailija
22/24 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen ammatillinen opettaja. Maisteri ja pedagogiset alla. 12vko vuodessa vapaata, palkka 4500e/kk (10v ikälisät) täysillä 20v ikälisillä on noin 5000e/kk.

on opetusta, sitomatonta ja muuta sidottua työaikalajit. Ei viikkotyöaikaa vaan vuosityöaila. Jotkut päivät / viikot vähemmän teet töitä ja jotku enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka AMK opena on minulla 5600 euroa kuussa, pitkät lomat vuodessa. Ja viikkotyöaika 20-25 tuntia.

Ei voi valittaa.

t. AMK-ope

Vierailija
24/24 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ammatillisen opettajan työssä etätyömahdollisuutta (eli tämä sitoutumaton työaika?)

Sitomaton työ on etätyötä eli voit itse päättää, missä ja milloin teet sen työn. Oikein hyvä suunnitteluun ja arviointiin. Myös osa ohjauksesta voi olla etänä.