Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluton/vähän seksiä parisuhteessa haluava nainen: Onko miehesi ns. huono sängyssä/ muuten vaan ei toiveitesi mukainen?

Vierailija
15.04.2024 |

Kärjistän tämän kysymyksen kahteen vaihtoehtoon: Kyllä ja Ei. Tarkoituksena on yrittää neutraalisti kartoittaa vastausta yhteen foorumin ikuisuusaiheeseen eli haluttomuuden syihin parisuhteessa.

Vastaamalla "EI" kerrot, että haluttomuuteesi/vähäisen halukkuuden syynä EI OLE esimerkiksi miehen huonot seksitaidot, liian nopea laukeaminen, sinun nautinnon huomiotta jättäminen, surkeat taidot "vietellä" sinut halukkaaksi, välinpitämöttämyys parisuhteessa, miehen lihominen, kaljuuntuminen, huono hygienia yms. Eli koet, että mies ei voi muuttua, muuttaa käytöstään tms. lisätäkseen halukkuuttasi häntä kohtaan.

Vastaamalla "KYLLÄ" kerrot, että jokin miehen ominaisuus, käytös tms. on syynä haluttomuuteesi/vähäiseen haluun häntä kohtaan. Ja ajattelet, että jos asia ei olisi näin, niin halusi voisivat lisääntyä/palata. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kaksoisstandardit:

- mies haukkuu naista: "jätä se sika"

- nainen haukkuu miestä: "normaali parisuhde"

Esimerkiksi itse olen saanut kuulla seuraavaa:

- muut häpeävät minua

- liian iso maha ja liian vähän lihaksia

- ruma leuka ja hymy

- rumat vaatteet

- huono suutelemaan

- huono nuolemaan

- laukean liian nopeasti ja yhdellä eksällä oli kuulemma paksumpi

Vierailija
22/24 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan 70 % aika suuntaa antava, kuten arvellaankin.

Mites olis miehille ryhtiliike!

No ei ollut yllätys. Patea/panopappaa on täällä haukuttu, kun olen puollustanut naisia ja naisten oikeutta tyydytyksen saamiseen. Ja syystäkin olen puollustanut. Sääliksi käy naiset, jotka eivät saa mitä ansaitsevat ja ihmetellyt miesten tyhmyyttä. Sitten vielä miehet ihmetelleeet miksei omalta naiselta saa seksiä. Kukaan jaksa loputtomiin odottaa alkaako mies tyydyttämään vaiko ei. Olisin itse samassa kuorossa miesten kanssa vallittamassa, jos en olisi aina huolehtinyt vaimon orgasmeista ja muistanut arvostaa häntä myös arjessa. 

Mulla taas käy sääliksi miehiä jotka eivät kaikesta kovasta uhostaan huolimatta saa vaimojensa pilluja märiksi. N

Et sä mitään pillua eilen saanut. Dildoa perseesi työntelit ja sait orkun sillä. Tuu jooko jo ulos kaapista. Minusta se olisi aika reilua sun vaimoakin kohtaan. Mutta ethän sinä ajattele, kun itteäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, taasko kateellista jonnea ahistaa. NO, elämä on. 

Vierailija
24/24 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, taasko kateellista jonnea ahistaa. NO, elämä on. 

Miten kukaan voisi olla kateellinen miesoletetulle, joka ei saa vaimonsa pillua kostumaan halusta?

Miten kukaan voisi olla kateellinen miesoletetulle, joka ei uskalla olla rehellinen vaimolleen eikä edes itselleen?

En minä ainakaan.