Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluton/vähän seksiä parisuhteessa haluava nainen: Onko miehesi ns. huono sängyssä/ muuten vaan ei toiveitesi mukainen?

Vierailija
15.04.2024 |

Kärjistän tämän kysymyksen kahteen vaihtoehtoon: Kyllä ja Ei. Tarkoituksena on yrittää neutraalisti kartoittaa vastausta yhteen foorumin ikuisuusaiheeseen eli haluttomuuden syihin parisuhteessa.

Vastaamalla "EI" kerrot, että haluttomuuteesi/vähäisen halukkuuden syynä EI OLE esimerkiksi miehen huonot seksitaidot, liian nopea laukeaminen, sinun nautinnon huomiotta jättäminen, surkeat taidot "vietellä" sinut halukkaaksi, välinpitämöttämyys parisuhteessa, miehen lihominen, kaljuuntuminen, huono hygienia yms. Eli koet, että mies ei voi muuttua, muuttaa käytöstään tms. lisätäkseen halukkuuttasi häntä kohtaan.

Vastaamalla "KYLLÄ" kerrot, että jokin miehen ominaisuus, käytös tms. on syynä haluttomuuteesi/vähäiseen haluun häntä kohtaan. Ja ajattelet, että jos asia ei olisi näin, niin halusi voisivat lisääntyä/palata. 

Onko miehesi seksitaidot tai muut ominaisuudet syynä haluttomuuteesi

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kiinnostaa itseäni ns. akateemisesti ja yleisen mielenkiinnon kannalta ihmiselämän koukeroisuuteen. Toivottavasti otsikko ei koeta provosoivaksi. Lisäksi toivoisin asiallisia, ei ketään syyllistäviä tai leimaavia kommentteja. Toivon, ettei aloitus ole kenellekään niin vaikea asia, että ketju pitäisi poistettaa. Varmaan kommenteillakin on tähän vaikutusta. Siksikin toivon ns. asiallisuutta kommentteihin. Kerro mieluiten itsestäsi ja kunnioittaen kumppaniasikin. Älä puhu miehistä tai naisista yleisellä tasolla.

Kiitos,  -ap

Vierailija
2/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kovin hyvä sängyssä, mutta se pääsyy miksen juuri halua seksiä, on e-pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syinä minun nautinnon huomiotta jättäminen, surkeat taidot "vietellä" minut halukkaaksi ja välinpitämättömyys parisuhteessa. On mies lihonutkin mutta se ei haittaa.

Vierailija
4/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kovin hyvä sängyssä, mutta se pääsyy miksen juuri halua seksiä, on e-pillerit.

Vastasin siis ei.

Vierailija
5/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olisi mukava saada tähän paljon niitä.

Vierailija
6/24 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies juo liikaa ja on itsekäs sängyssä. Lihavuus ja röllipeikon habitus ei vaikuta asiaan. Niinä aikoina kun onnistuu hillitsemään juomistaan seksiä on paljon, huolimatta siitä että hän on itsekäs. Huonokin seksi kelpaa kun halut on suuret. Toki tää ei ole sellainen tilanne mitä pidemmän päälle jään katselemaan.

Edellisessä suhteessa en halunnut, koska mies jäi toistuvasti kiinni valehtelusta. Meni fiilis tyystin koko miehestä, vaikka aikani yritin sulatella asiaa.

N45

Vierailija
7/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni otos etten menisi tekemään johtopäätöksiä tuloksen yleistettävyydestä, että 2/3:lla miehen ominaisuudet haluttomuuden selittäjä ja 1/3:lla ei miehestä kiinni. Voi toki olla viitteellinen.

Palstan kommenteissa ja peukutuksissa painottuu aika vahvasti ajatus, että nainen olisi kyllä halukas pitkässäkin suhteessa ellei mies x,y tai z.

Vierailija
8/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitto.

Vierailija
9/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pieni otos etten menisi tekemään johtopäätöksiä tuloksen yleistettävyydestä, että 2/3:lla miehen ominaisuudet haluttomuuden selittäjä ja 1/3:lla ei miehestä kiinni. Voi toki olla viitteellinen.

Palstan kommenteissa ja peukutuksissa painottuu aika vahvasti ajatus, että nainen olisi kyllä halukas pitkässäkin suhteessa ellei mies x,y tai z.

Niin. Jotkut humalassa lauotut solvaukset ei niin vaan lähde mielestä vaikka olisikin korkea libido. Voi mitä kyytiä mies saisikaan jos olisi pitänyt mölyt mahassaan. Tässä nyt katsellaan unohtuuko noi ollenkaan, vai meneekö lusikat jakoon. Todella typerä tilanne, kun ilman alkoholia tuskin olisi tätä tilannetta. Mies on oikea kultakimpale muuten.

Vierailija
10/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää taloudellisesti meidän kulissia pystyssä, panot Han muualta. Hänelle riittää kaunisnainen vaikka seksiä ei ole. Ehkä muitakin samassa tilanteessa? 

Vierailija
11/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jotkut humalassa lauotut solvaukset ei niin vaan lähde mielestä vaikka olisikin korkea libido. Voi mitä kyytiä mies saisikaan jos olisi pitänyt mölyt mahassaan. Tässä nyt katsellaan unohtuuko noi ollenkaan, vai meneekö lusikat jakoon. Todella typerä tilanne, kun ilman alkoholia tuskin olisi tätä tilannetta. Mies on oikea kultakimpale muuten.

Mies teki sen pahimman virheen mitä omalle naiselleen voi tehdä. Menee haukkumaan henkilökohtaisuuksia ja loukkauksia. Naisilla on niistä tunnetusti norsun muisti.  Ikinä en ole sortunut ja päätin jo nuorena, että vaikka olisi joskus aihettakin pidän mölyt mahassani. Tyhmempää tekoa ei parisuhteessa ole. Vieraissakäymisenkin voi vielä saada anteeksi, muttei henkilökohtaisia loukkauksia ja haukkumisia. Eikä välttämättä tarvise kuin kehua naapurin Liisan isoja tissejä, niin se on aina omalta vaimolta pois. Sitten miehet vielä ihmettelee, että miksei vaimo halua seksiä? 

Vierailija
12/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies teki sen pahimman virheen mitä omalle naiselleen voi tehdä. Menee haukkumaan henkilök

Kiitos tästä, olen samaa mieltä.

Vierailija
13/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 70 % aika suuntaa antava, kuten arvellaankin.

Mites olis miehille ryhtiliike!

Vierailija
14/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut yllätys. Patea/panopappaa on täällä haukuttu, kun olen puollustanut naisia ja naisten oikeutta tyydytyksen saamiseen. Ja syystäkin olen puollustanut. Sääliksi käy naiset, jotka eivät saa mitä ansaitsevat ja ihmetellyt miesten tyhmyyttä. Sitten vielä miehet ihmetelleeet miksei omalta naiselta saa seksiä. Kukaan jaksa loputtomiin odottaa alkaako mies tyydyttämään vaiko ei. Olisin itse samassa kuorossa miesten kanssa vallittamassa, jos en olisi aina huolehtinyt vaimon orgasmeista ja muistanut arvostaa häntä myös arjessa. 

Vierailija
15/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies teki sen pahimman virheen mitä omalle naiselleen voi tehdä. Menee haukkumaan henkilök

Naisilla on norsun muisti ja toisilla vielä ulkonäkökin.

Vierailija
16/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut yllätys. Patea/panopappaa on täällä haukuttu, kun olen puollustanut naisia ja naisten oikeutta tyydytyksen saamiseen. Ja syystäkin olen puollustanut. Sääliksi käy naiset, jotka eivät saa mitä ansaitsevat ja ihmetellyt miesten tyhmyyttä. Sitten vielä miehet ihmetelleeet miksei omalta naiselta saa seksiä. Kukaan jaksa loputtomiin odottaa alkaako mies tyydyttämään vaiko ei. Olisin itse samassa kuorossa miesten kanssa vallittamassa, jos en olisi aina huolehtinyt vaimon orgasmeista ja muistanut arvostaa häntä myös arjessa. 

Mulla taas käy sääliksi miehiä jotka eivät kaikesta kovasta uhostaan huolimatta saa vaimojensa pilluja märiksi. Niitä mä säälin elämässä kaikkein eniten.

Vierailija
17/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas käy sääliksi miehiä jotka eivät kaikesta kovasta uhostaan huolimatta saa vaimojensa pilluja märiksi. Niitä mä säälin elämässä kaikkein eniten.

Taasko sulla on ongelma naisesi kanssa, ettei pillu kostu, vai eikö anna ollenkaan. Mulla ei ole ollut vielä tähän päivään asti, eikä ollut eilenkään kun sormetin ensin orgasmin.

Vierailija
18/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko opettaa miehiä harrastamaan puuhia oikein? Voit aloittaa omastasi :D

Vierailija
19/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut seksistä. Epäilen olevani aseksuaali. Miehissä (ei entisissä eikä nykyisessä) ei ole ollut mitään vikaa, vaan kyse on puhtaasti itsestäni ja omista tuntemuksistani. 

Vierailija
20/24 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko opettaa miehiä harrastamaan puuhia oikein? Voit aloittaa omastasi :D

En muita miehiä olekkaan opettanut; eksiin ei uponnut, mutta oma pitkäaikainen aviomies oppi heti ja kunnolla! Kaikki meni perille heti, joten ei moitittavaa.