Kaljun miehen tapailu
Olen tapaillut hyvää miestä, joka huomioi ja tarjoaa kaiken, jatkossa myös taloudellisesti huolettoman elämän, mutta hänen kalju häiritsee ja ominaishaju.
Ei polta, on siisti ja käyttää tuoksua, mutta hänen ihon tuoksu on vastenmielinen.
En tohdi sanoa asiasta, olen kehunut häntä, koska on muuten potentiaalinen. Vinkkejä millä tästä pääsee yli? Aiemmin tapailemani miehet ovat olleet enemmän ulkonäöllisesti makuuni, joten olen ensimmäistä kertaa tällaisen ongelman edessä.
Kommentit (9)
Jättäisin sinuna tuon miehen rauhaan, ehkäpä hän löytää siten vähemmän pinnallisen elämänkumppanin.
Jätä jos et välitä koska ero tulee jonkun ajan kuluttua kuitenkin.
Eikös se sinun aviomiehesikin ole kalju?
Ette ole sopivia toisillenne jos miehen tuoksu ällöttää. Ihastuneena se tuoksu on maailman paras.
Miehen paha haju poistuu kun hän rupeaa syömään kuitupitoista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole sopivia toisillenne jos miehen tuoksu ällöttää. Ihastuneena se tuoksu on maailman paras.
Joo! Tunnen kivan kaljun miehen ja toisenkin, kumpikin tuoksuu kivalle, ovat fiksuja jne.
MUTTA eivät kyllä huoli noin pinnallista tyyppiä!
Juokset vaan rahan perässä!
Suurin osa suomalaisista miehistä kaljuuntuu osittain tai kokonaan. Se on meillä geeneissä. Pinnallista ja kummallista ihmetellä kaljua.
Saattaa olla narsisti, jos on liian huomaavainen.
Ja et selvästikään rakasta tätä miestä, joten oletko hänen kanssaan vain sen takia, koska hänellä on rahaa?.
En suosittele olemaan miehen kanssa jonka haju ällöttävää sinua tai jos kalju on ongelma.
Jos sinulla olisi tunteita tätä miestä kohtaan, niin tuskin sinua haittaisi joku kaljuus .
Paitsi, jos sinulle on raha rakkautta tärkeämpää, niin sitten vain tottuttelet löyhkään ja ostat hänelle peruukin.