Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15.5. olisi taas turha työkkärin tädin tapaaminen! voiko sopia että tästä lähtien vain soittavat minulle?

Vierailija
15.04.2024 |

en jaksasi mennä turhaan tapaamiseen vaikka matkaa on 300 metriä! en halua sitä turhaa rituaalia ja saatanhan olla mökillä juuri kalalla jos on aurinkoinen päivä tai mikä pahinta tapaaminen tuleekin juuri ruokajonon aikaan!

eihän se käy soittakoon perään niin laitetaan taas että "olen hakenut töitä ja olen elossa ja muuta paskaa"

ja taas 3 kk turhia työnhakuja 2 kpl kuussa, ja saatanhan olla lomalla eli  työhaussa vaikka Espanjassa niin saavat soittaa sinne tai Vietnamiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta ne oikeuteen niin sen jälkeen ei tule tapaamisia. Minä haastoin ja eivät ole 5 vuoteen kutsuneet työkkäriin. Väittivät että olen sairas ja työkyvytön koska olen työtön. Yksi hullu naisi virkailija kirjoitteli lausuntoja että olen sairas ja työkyvytön ja lausunto meni kelaan ja en saanut sitten kelasta työttömyysrahaa. Haastoin sitten työkkärin virkailijan oikeuteen ja voitin oikeudessa. Siinä meni 7 tonnia veronmaksajien rahoja siihen juttuun.

Vierailija
2/4 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että nuo ensisijaisesti hoidetaankin lähinnä puhelimitse nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisissa väleissä olet sinnepäin. Mulle viime viikolla virkailija sanoi, että jos olet reissussa niin vaihdetaan ilman muuta puhelinajaksi, näin tämä on toiminut jo vuosia. Toki olen töissä välillä.

Vierailija
4/4 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kysellä työn perään siihen lopettaa työkkäri jahtaamisen kun töitä ei yksinkertaisesti ole työttömille tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä