Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kuolemasta

Vierailija
14.04.2024 |

Hei! . Olen nyt omassa kotona. Olin äitini luona toista viikkoa tukena isäni kuolemasta💔😥. Oli nyt pakko tulla välillä salaa omaan kotiini koska en kestänyt äidiltäni haukkumista minusta ihan koko ajan koska olen empatiakyvytön ja en ole mukana järjestämässä hautajaisjärjestelyjä ja olen suvun musta lammas täysin paska ihminen äitini mukaan. Äitini ylistää siskoani maasta taivaaseen koska hän on eniten tekemässä hautajaisjärjestelyjä. Ja muutenkin äitini haukkuu kaikki menneisyydessäni tekemisistäni vaikka olen menettänyt 23v lapseni vajaa 6v sitten. Ja nyt isäni viime viikolla. Nyt on tosi rankkaa meillä kaikilla😥💔🙏  .

Nyt Oon taas äitini luona. On se kumma kun heti astuin sisään niin alkoi heti valitus et häivyin yhtäkkiä perjantaina omaan kotiini. Et katri ja äitini olivat pettyneet minuun taas että sillä tavalla häivyin ilmoittamatta. Teen niin tai näin olen aina suuri pettymys kun mun pitäis olla koko ajan äitini tukena. Äitini kuulemma oli katsonut isäni tavaroita ja itkenyt paljon että olisi voinut tapahtua mitä vain kun en ollu paikalla just silloin. Huomenna illalla mun täytyy mennä kotiini taas kun tiistaina aamupäivällä on psykoterapeutti. Juu ja sanoi ja syytti taas et olen isäni luona niin harvoin käyny isän eläessä että siskoni on edunvalvoja joka hoitaa asioita. Mä kun en osaa hoitaa edunvalvojana. Sen sellaista...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi mikä tilanne, ei se edunvalvonta ole helppoa, perunkirjat kuitenkin rehellisesti hoidettava, perijöinä olette samanarvoiset. Jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän